Bu üstün özellikleri sağlayabilmek için yeni V-Serisi motorlar MAN mühendisleri tarafından soğutma sistemi ile motor parçaları optimize edilerek yeniden tasarlandı. Bir taraftan merkezi egzoz çıkışı ile motor montajı kolaylaştırılırken, diğer taraftan mazot ve yağ filtresi gibi tüm bakım parçalarına kolay erişim sağlandı. Devir daim pompası bir kasnak düzeneği yerine dişli ile tahrik edilir. Çok noktalı krank ana yataklaması yerine yat motorlarında ilk defa olarak uygulanan “bedplate” konsepti ile krank yekpare bir pleyt ile yataklanarak, hem motor mukavemeti arttırıldı, hem de titreşim azaltıldı. Çift kademeli turbo ve üstün common rail teknolojisi ile donatılan yeni V serisi MAN deniz motorları yüksek enjeksiyon basınçları ile de ekonomik, sessiz ve konforlu bir seyir imkanı sunuyor.
Tüm MAN hafif hizmet motorları; yüzde 20’si tam yük olmak üzere yıllık 1000 çalışma saati esasına göre dizaynedildi. MAN montaj sonrası nihai kontrol ve işletmeye alma gibi hizmetleri ile de müşterilerine ilave servis imkanları sunuyor. Uluslararası emisyon normlarına uyan MAN motorlarının ayrıca gold sertifikası ile garanti süreleri de uzatılıyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |