Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
15 Şubat 2013 Cuma - 11:45

MAN, Deniz Motorlarındaki Uzmanlığını Avrasya Boat Show 2013’de Ssergiliyor

Geliştirdiği ileri teknoloji ve ürettiği ürünlerle tüm dünyada standartları belirleyen MAN, deniz motorlarındaki uzmanlığıyla Avrasya Boat Show 2013’e damgasını vuruyor. Teknolojisi, kalitesi ve performansıyla fark yaratan MAN’ın yeni deniz motorları V12-1800, V8-1200 ve R6-440 Hall 5, A20’de bulunan MAN standında sergileniyor.

MAN, Deniz Motorlarındaki Uzmanlığını Avrasya Boat Show 2013’de Ssergiliyor

MAN deniz motorları, yüksek teknolojileri, dayanıklı yapıları, üstün performansı, düşük işletme maliyetleri, zengin model/güç seçenekleri ve uzun ömürleri ile rakiplerinden farklılaşıyor. MAN deniz motorları, gelenekselleşen üstün teknolojileriyle dünyada en çok tercih edilen markalar arasında yer alıyor.
 
MAN, 258 HP ağır hizmet motorlarından, 1800 HP yat ve sürat teknesi motorlarına kadar geniş bir yelpazede ürün gamına sahip. MAN'ın 50 ila 100 feet arası yat ve sürat tekneleri için ürettiği 730 HP ila 1800 HP arası (537 - 1324 kW) deniz motorları kompakt dizaynları ile ön plana çıkıyor. Bu özelliği sayesinde MAN, yat üreticilerine daha fazla çalışma alanı bırakıyor.
 
2.087 x 1.153 x 1.275 (uzunluk x genişlik x yükseklik) ölçüleri ile sadece 2.365 kilogram gelen, kendi alanının rakipsiz deniz motoru MAN V12-1800, her 1,31 kilogram ağırlıktan 1 HP güç çıkartıyor.
V12-1800 (1324 kW) 6020 Nm. maksimum döndürme momentine 1200 rpm’de ulaşırken, V8-1200 (882 kW) 4000 Nm maksimum döndürme momentine yine 1200 rpm'de ulaşabilmektedir. Düşük devirlerde maksimum döndürme momentine ulaşabilen MAN deniz motorları, güçlü ivmelenmeleri ile Planing’e kadar geçen süreyi kısaltarak, yüksek hızlara kısa zamanda ulaşılmasına imkan veriyor.
 
Yat motorlarında yeni teknoloji bedplate
 

Bu üstün özellikleri sağlayabilmek için yeni V-Serisi motorlar MAN mühendisleri tarafından soğutma sistemi ile motor parçaları optimize edilerek yeniden tasarlandı. Bir taraftan merkezi egzoz çıkışı ile motor montajı kolaylaştırılırken, diğer taraftan mazot ve yağ filtresi gibi tüm bakım parçalarına kolay erişim sağlandı. Devir daim pompası bir kasnak düzeneği yerine dişli ile tahrik edilir. Çok noktalı krank ana yataklaması yerine yat motorlarında ilk defa olarak uygulanan “bedplate” konsepti ile krank yekpare bir pleyt ile yataklanarak, hem motor mukavemeti arttırıldı, hem de titreşim azaltıldı. Çift kademeli turbo ve üstün common rail teknolojisi ile donatılan yeni V serisi MAN deniz motorları yüksek enjeksiyon basınçları ile de ekonomik, sessiz ve konforlu bir seyir imkanı sunuyor.

Tüm MAN hafif hizmet motorları; yüzde 20’si tam yük olmak üzere yıllık 1000 çalışma saati esasına göre dizaynedildi. MAN montaj sonrası nihai kontrol ve işletmeye alma gibi hizmetleri ile de müşterilerine ilave servis imkanları sunuyor. Uluslararası emisyon normlarına uyan MAN motorlarının ayrıca gold sertifikası ile garanti süreleri de uzatılıyor.

 
Yeni A-Serisi Hem Almanların Hem De Türklerin Favorisi!
 
Aktaş Holding İcra Kurulu’na Yeni Atama
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Yeni A-Serisi Hem Almanların Hem De Türklerin Favorisi!
Almanya'nın en büyük otomobil kulübü - “Allgemeiner Deutscher Automobil-Club ...
PIRELLI Ağır Vasıta 01 Serisi Lastikleri Etiketleme Uygulamasında En İyi Değerleri Aldı
Temmuz ayından itibaren üretilen, Kasım 2012 tarihinden itibaren de pazara ...
TLS Lojistik, NakliyeFilosunu 5,5 Milyon Euro’luk Araç Yatırımıyla Güçlendirecek
TLS Lojistik, nakliye filosunu, ileri teknolojiyle donatılmış, Euro 5 ...
 
Şantiyede, yol içinde, yol dışında karma kullanım için Michelin Recamic XDY4
Dayanıklılık, performans, enerji tasarrufu ve uzun ömürlülüğüyle bilinen ...
OSD Genel Kurulu 15 Mart'ta
Türkiye Otomotiv Sanayi’nin gelişimini desteklemek ve ülke ekonomisine ...
‘Otomotiv 2013 Fuarı’ Hedeflerini Büyüttü!
‘Otomotiv 2013 Fuarı katılımcı firma ve ziyaretçilerden gelen yoğun istek ...
 
Iveco Bauma 2013’e Katılmak İçin Hazır
Iveco, 30.su gerçekleştirilecek Bauma Uluslararası Ticaret Fuarında off-road’a ...
Otomotiv Sanayii Dış Ticaret Raporu
2013 yılı Ocak ayında 2012 yılı aynı ayına göre, otomobil ihracatı yüzde ...
TAİD Genel Kurulu Toplandı
TAİD, Seçimli Olağan Genel Kurul Toplantısını Yaptı
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
newsfahrer haberler treylerşofördikkattruckKamyonkamyonum