MAN yeni projesi kapsamında artık müşteriler yılın her günü, 24 saat boyunca her türlü memnuniyet, öneri, dilek ve şikayetlerini (212) 291 0025 ve (542) 671 4832 telefon numaralarına iletebilecekler.
MAN yetkililerinden gelen bilgide müşterilerden alınan bilgeler, anında elektronik posta ve SMS yoluyla bölge sorumlusuna ulaşacağı bildirildi. Bu bilgi, İlgili yetkili servise ve MAN Müşteri Hizmetleri Müdürlüğü’ ne iletildikten sonra en geç 24 saat içerisinde müşteriye konu ile ilgili kısa bilgi verileceği açıklandı.
MAN Teknik Hizmetler Yöneticisi Serkan Sara; bu hizmeti daha önce şu anki modern teknoloji ve sistemler olmaksızın yürüttüklerini ve aksamalar olabildiğini belirtti. “Şu anda ise bölgedeki çalışanlar bile internete bağlanıp şikayetleri anında her türlü detayıyla görüp, cevap yazabiliyorlar” diyen Sara, “Bu sayede hem hız kazandık hem de konu ile ilgili resim, belge vb. önemli bilgileri de anında dosyaya ekleyebilmemizden dolayı işin çözümü kolaylaştı ve müşterinin bize güveni arttı” diye ekledi. Arşivden geçmişe yönelik bir dosyayı inceleyerek uygulanan başarılı çözümleri bir başka müşteride uygulamanın da kendilerine pratiklik ve zaman kazandırdığına da değinen Sara, ayrıca aylık alınan raporlar bazında ortak görülen şikayetleri daha büyümeden çözebildiklerine de ekleyip, “2008 yılında MAN Kamyon ve Otobüs kullanıcıları sadece araçların kalitesinden değil, aynı zamanda müşteri hizmetlerinin de kalitesinden dolayı ne kadar akılcı bir yatırım yaptıklarını bir kez daha hissedecekler” dedi.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |