Volvo Kamyon müşterilerinin dilek, şikayet ve sorularını, yol yardımı ve bilgi isteklerini 7 gün 24 saat iletebilecekleri Çağrı Merkezi, en iyi çözüm ortağı olma hedefiyle kuruldu. Müşteri memnuniyetini esas alan proje ile ilgili açıklama yapan Volvo Kamyon Türkiye Genel Müdürü Henrik Appelbom; “Volvo Kamyon premium bir markadır ve çok geniş bir yelpazede en kaliteli ağır tonajlı kamyonları müşterilerine sunmaktadır. Biz müşterilerimizin en iyi iş ortağı olmayı hedefliyoruz. Volvo Kamyon sadece ürünleri ile değil satış sonrası hizmetleri ile de ön plandadır. Bu anlamda Çağrı Merkezi’nin de müşterilerimiz için çok verimli çalışmalar yapacağına inanıyoruz” dedi.
Volvo Kamyon Çağrı Merkezi, müşterilerine 0212 315 01 10 numaralı telefondan 7 gün 24 saat Türkiye’nin tüm bölgeleri için hizmet veriyor. Volvo Kamyon müşterileri şikayet veya dileklerini iletebilecekleri gibi yolda yardıma ihtiyaç duymaları durumunda çağrı merkezini arayarak gerekli yardımın organize edilmesini talep edebiliyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |