MANN HUMMEL 2010 mali yılında, satışlarında %30,4 oranında artış (döviz kuru etkilerinin çıkarılmasından sonra %24,6) kaydederken, global otomotiv endüstrisi, VDA (Alman Otomotiv Endütrisi Birliği) verilerine göre, yaklaşık %8 büyüdü. Aynı zamanda, EBIT 23 milyon Euro (2009) seviyesinden 149 milyon Euro seviyesine (2010) yükseldi ve ROCE de %25,6 seviyesine (2009: %3,9) erişti. 2010 yılında, dünya çapında MANN HUMMEL sürekli bazda 13.201 eleman istihdamıyla, istihdamda %12’lik bir artış gerçekleştirdi.
Başkan ve CEO Alfred Weber ‘1999 yılından beri, satışlarımızı her yıl ortalama %9,1 artırdık. 2010 yılı MANN HUMMEL’in 70 yıllık başarı öyküsündeki en iyi yıl oldu. Geçen yıl, her saniye 25 filtre üreterek toplam 400 milyon filtre elemanı ürettik. Gezegendeki gerçek anlamda her otomobil ve kamyona bir MANN HUMMEL ürünü takıldığı için bu pek de sürpriz sayılmaz’, açıklamasını yaptı ve ekledi: ‘Bu yıllık sonuçlar sıkı bir çalışmanın ürünüdür. Personelimizin sergilediği büyük çaplı bağlılık ve motivasyon MANN HUMMEL’in performans rekoru kırmasının temel nedenidir. 2011 yılında da büyüme hızı geçen yılla kıyaslandığında yavaşlama eğilimi gösterse de aynı rotada kalmaya devam edeceğiz’.
MANN HUMMEL verimlililiği geliştirmek ve rekabetçi yönünü keskinleştirmek için süreç ve prosedürleri optimize etmiştir. Şirket 2010 yılında kurumsal kültür, üretim/lojistik ve strateji gibi temel konulara odaklandı ve 2018 yılına kadar erişilmesi istenen üç hedef belirledi. İlk hedef satışların 3,4 milyar Euro seviyesine çıkartmaktır. İkincisi, daha fazla çeşitlendirme ile otomotiv dışı, otomotiv OE (orijinal ekipman) ve otomotiv satış sonrası hizmet ve ürünler piyasasındaki satışların her birinin toplam satışların üçte birini oluşturmasıdır. Üçüncü hedef özellikle Asya ve Amerika (Kuzey ve Güney) başta olmak üzere tüm bölgelerde büyüme sağlamaktır. Bu şekilde satışların %50’si Avrupa, %25’i Asya ve %25’i Amerika dahilinde gerçekleştirilecektir. Büyüme yalnızca organik olarak meydana gelmemeli, ayrıca satın almalarla da desteklenmelidir.
MANN HUMMEL her yıl, bölgesel ortalamanın üzerine çıkarak toplam satış rakamının %4'ünü Ar-Ge faaliyetlerine ayırmaktadır. Araştırma bütçesinin bir kısmı alternatif tahrik sistemlerine yönelik konsept, ürün ve teknolojilere ayrılmaktadır. Şirket halihazırda elektrikli-mobilite alanında 10 proje yürütmektedir. Aynı zamanda, filtreleme uzmanları önümüzde uzanan uzun yıllar boyunca kişisel ve ticari mobilitenin temeli olmayı sürdürecek yanmalı motorlar için optimizasyon sağlayan çözümler üzerine odaklanmaya devam etmektedir. Araştırma ve geliştirmeye odaklanılma stratejisi daima sürdürülebilir ve çevre dostu ürünler sunmaktadır. İnsanlara ve çevreye saygı temel bir şirket değeridir.