Koç açıklamasında, Maseratinin 2014 yılı boyunca dünya genelinde düzenlenecek etkinliklerplanladığı belirtildi.
Açıklamada, Maserati'nin 100. yılına özel hazırlanan Türkiye'de Tofaş çatısı altındaki Fer Mas tarafından distribütörlüğü yürütülmekte olan Maserati'nin, 100. yılına özel tasarlanan logosununise markanın "Sıradanlık Karşıtı" felsefesini yansıttığı bildirildi.
19-21 Eylül 2014 tarihlerinde Modena'da yapılacak olan kutlama organizasyonunda 250 Maserati modeli bir araya gelecek ve etkinlik kapsamında İtalya'da çeşitli sürüş aktiviteleridüzenlenecek.
Amerika pazarında da büyüen bir marka olmayı hedefleyen Maserati, başta Çin olmak üzere dünyanın yaklaşık 70 ayrı ülkesinde faaliyetlerini sürdürüyor.
Firmanın 100. yılına özel hazırlanan özel logosu bir madalyonu çağrıştırıyor ve markanın yarışçı ruhunu da sembolize etmeyi amaçlıyor.
Maserati 1926'da ürettiği tipo 26 modelinden sonra 1947 yılında ilk binek aracı A6 Grand Tourer'ı üretti.
1963'te ise dünyanın ilk spor lüks sedanı Quattroporte'ni piyasaya sürdü.
Bugüne kadar ürettiği tüm modellerle spor otomobil kavramına yeni bir bakış açısıkazandırmayı amaçlayan Maserati, 4 kişilik süper Coupe'si GranTurismo'nun yanı sıra yeniüretim stratejisinin en önemli parçalarını oluşturan Quattroporte ve 1950'lerin klasik A6 GCSmodelinden de izler taşıyan Ghibli ile de adından sıklıkla söz ettirmeyi hedefliyor.
Maserati'nin 100. yıldönümünde Quattroporte ve Ghibli, modelleriyle fark yaratmayı amaçlıyor.