2009 yılında başlayan Mercedes-Benz Türk’ün 2. El faaliyetleri, 200 milyon Euro ciro seviyesindeki satış performansı ile 2014 yılında da büyüme istikrarını devam ettirdi. Mercedes-Benz Türk, 2014 yılını bir önceki yıla göre % 12 oranında artışla, 4.088 adet 2. El araç satışıyla tamamladı.
TruckStore: 2014 yılında TruckStore markası, bir önceki yıla göre % 30 artışla 2.297 adet ikinci el kamyon satışı gerçekleştirdi.
BusStore: Her marka ve model otobüs temin imkânıyla ihracat pazarlarına yönelik de ticari fırsat ve potansiyelleri değerlendiren BusStore markası ise 555 adet otobüsle satış hacmini 2013 yılına göre % 17 oranında artırmayı başardı.
Used1: Hafif ticari araçların 2. El faaliyetlerini yürüten Used1 markası ise geçtiğimiz yıl toplamda1.236 adet araç satışı gerçekleştirdi.
Mercedes-Benz Türk 2. El Faaliyetleri Daimler grubunda örnek
TruckStore ve BusStore markalarının sergilediği bu sürdürülebilir yüksek performans ve hızlı gelişim ile Türkiye’deki ekip, küresel anlamda Daimler grubunda örnek olma özelliğini güçlendirerek koruyor. Bu sayede TruckStore ve BusStore Türkiye, 2014 yılındaki adetsel satış performansları ile Daimler genelinde Almanya’dan sonra 2. sıradaki pozisyonlarını koruyorlar.
2015 yılında da 2. El faaliyetleri tüm hızıyla devam ediyor
Yılın ilk çeyreği itibariyle 1.341 adetlik satış rakamına ulaşan Mercedes-Benz Türk’ün 2. El faaliyetleri, 2015 yılında da hızla büyüyor. Şirket, 2014 yılının aynı döneminde gerçekleşen 870 adetlik satış rakamına kıyasla bu yılın ilk çeyreğinde % 55 oranında bir büyüme gerçekleştirdi.
Mercedes-Benz Türk’ün 2. El faaliyetleri kapsamında TruckStore, BusStore ve Used1 markaları, pazar bilinirliğini arttırmak, potansiyel alıcı ve satıcılara ulaşmak hedefleriyle aktivitelerini ve yüksek bir dinamizm içinde yürüttüğü özel projelerini sürdürmeye devam ediyor. Bu faaliyetler Türkiye’nin dört bir yanında düzenlenen sektörel fuar katılımları, bölgesel müşteri organizasyonları, radyo spotları, gazete & dergi ilan ve haber çalışmaları ve müşterilerin kapı kapı ziyaret edildiği roadshow aktivitelerini de kapsayan geniş bir iletişim yelpazesini kapsıyor.
Mercedes-Benz Türk 2.El Faaliyetleri Genel Müdürü Osman Nuri Aksoy;
“Günümüzün ekonomik ve teknolojik koşullarıyla 2. El pazarı, otomotiv sektöründeki önemini artırmaya devam ediyor. Bu yöndeki taleplerin de artışıyla takaslı satış işlemleri, özellikle ticari araç pazarında daha da stratejik bir önem kazanıyor. Biz de şirketimiz çatısı altında yürüttüğümüz 2. El faaliyetleri ile müşterilerimize tek elden tam hizmet verebiliyor olmanın gururunu yaşıyoruz.” şeklinde değerlendirme yaptı.