Yakıt hücresiyle donatılarak daha uzun bir menzile sahip olan, tamamen elektrikli ve alçak tabanlı bir kabine sahip olan Mercedes-Benz eCitaro, şehir içinde sürdürülebilir ve verimli ulaşım için sıfır emisyonlu bir çözüm sunuyor. İlave yakıt hücresi sayesinde Mercedes-Benz eCitaro, tek şarjda 400 km’ye kadar yol katedebiliyor. Bu da Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell otobüs serisinin, daha önce dizel motorlu araçların hizmet sağladığı neredeyse tüm şehir içi güzergâhlarda kullanılabileceği anlamına geliyor.
Düşük kapasiteli bir ara batarya grubuna sahip olan hidrojen yakıtlı otobüslerin aksine, Mercedes-Benz eCitaro Fuel Cell yakıt hücresini ana güç kaynağı olarak değil sadece menzili uzatmak amacıyla kullanıyor.
Elektrik dağıtım şebekesinden sağlanan elektriğin, hidrojen yakıtına göre nispeten daha düşük maliyetli olması nedeniyle, tamamen elektrikli şehir içi otobüs özellikle ekonomik bir işletime olanak tanıyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |