Yeni bir strateji
Mercedes'in sahibi Daimler şirketinden yapılan açıklamada, internetten otomobil satışının yeni bir işletme stratejisi olduğu belirtildi. Yarından itibaren müşterilerin internete girerek istedikleri yeni aracı sipariş edebileceği belirtilen açıklamada, uygulamanın Hamburg'taki ana bayi üzerinden gerçekleştirileceği, fiyatların bayilerdeki fiyatlarla aynı olacağı vurgulandı.
Hangi modeller olacak
"www.connection-online.mercedes-benz.com" adresinden "A, B ve orta sınıf" modellerin satışının yapılacağı ifade edilen açıklamada, "C" sınıfının ise gelecek yıldan itibaren internetten satılacağı, yüksek sınıf araçların internetten satışının yapılıp yapılmayacağına ise söz konusu uygulamanın başarısına göre karar verileceği belirtildi.
Mercedes'in Almanya'da 95 ticari partneri, 34 ana bayisi ve 700'e yakın yan bayisinin bulunduğu hatırlatılan açıklamada, Mercedes firmasının 2014 yılında 1,4 milyon yüksek sınıf araç satmayı planladığı da belirtildi.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Daimler şirketinin Müşteri Ağı Geliştirme Sorumlusu Andrea Finkbeiner Müller de araç satıcıları olarak yeni müşterilerle yeni tecrübeler edinmek istediklerini ifade etti. Öte yandan Mercedes'in rakibi BMW, i3 model elektrikli araçlarını bir süredir internetten satışa sunuyordu.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |