Hızla değişen pazar şartlarına ayak uydurabilmek için önümüzdeki yıllarda servise çok daha önem verilmesi gerektiğinin sıklıkla altının çizildiği toplantıda, Michelin’in bu değişime yanıt olarak sunduğu Michelin Performans Programı tanıtıldı.
“Değişime hazır mısınız?” sloganıyla gerçekleştirilen toplantının ana konusu hızla gelişen dünya ve Türkiye lastik pazarındaki koşulların değişimiydi. Konuk konuşmacı Ufuk Koç’un “Farklılaşma” konulu sunumu toplantıya değişik bir bakış açısı getirdi.
Michelin Servis Kalitesi Konusunda Pazardaki İddiasını Artırıyor
Ürün kalitesiyle dünya lastik pazarının lider oyuncularından biri olan Michelin, servis konusunda da iddiasını Michelin Performans Programı’yla sürdürüyor. Michelin, optimum performans için, doğru lastik seçiminin yanı sıra kaliteli servisin de büyük önem taşıdığının önemini vurguluyor. Michelin, kullanıcılarına “en kaliteli hizmet” sunma anlayışıyla hazırladığı yeni bayi programıyla, Yetkili Michelin Servislerinde kullanıcıların tüm taleplerini ve ihtiyaçlarını daha profesyonel anlayış ve çözümlerle karşılayarak, sunulan hizmet kalitesini artırmayı ve bu konuda pazarda referans olmayı hedefliyor. Michelin’in bu doğrultuda gerçekleştirdiği yatırımlar, Michelin Yetkili Bayilerindeki servis kalitesi, yüksek teknoloji ürünü ekipman ve personel eğitimlerini dünya standartlarına taşıyacak.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |