2006 yılındaki lansmanından bu yana Logan MCV, 40 ülkede yaklaşık 340 bin adet satış gerçekleştirdi. Türkiye’de ise lansmanı yapılan 2007 yılından itibaren 32 bin adet satış gerçekleştirildi. Satış rakamlarından aldığı güç ile Dacia, Türkiye’de Yeni Logan MCV’yi pazara sunuyor.
Yeni Logan MCV tamamen yenilenen bir iç ve dış mekan tasarımına sahip. Her ihtiyaca cevap veren, sağlam bir aile otomobili olan Yeni Logan MCV geniş bir iç hacim ve 573 litre ile sınıfının en geniş bagaj hacmine sahip.
Dacia, Yeni Logan MCV ile uygun fiyata daha fazla güvenlik özellikleri içeriyor. Çift hava yastığı, ABS, AFU, ESP, ASR gibi güvenlik fonksiyonları bulunuyor.
Yeni Logan MCV’de yeni teknolojik ekipmanlar ve daha fazla opsiyon: 7 inç dokunmatik ekranlı bir navigasyon ve multimedya sistemi olan Media Nav, yeni radyo CD MP3 ve Eco Mode fonksiyonu yer alıyor.
Yeni Logan MCV Türkiye’de iki motor seçeneği ile sunuluyor: 1.2 16v 75bg benzinli ve 1.5 dCi 75bg dizel. Renault Grubu’nun en çok satan efsane 1.5dCi motor, segmentinin en düşük yakıt tüketimi (3.9 litre/100 km) ve düşük CO2 (103 g CO2 / km) salımına sahip. Ayrıca dizele ekonomik bir alternatif olarak orijinal fabrika çıkışlı LPG seçeneği de mevcut.
Yeni Logan MCV, göz alıcı ve çağdaş dış tasarımı ile iç mekanda da yüksek düzeyde kaliteye sahip.
Yeni Logan MCV 19 Şubat 2014 tarihinde 33.800TL’den başlayan fiyatlarla ve tek donanım seviyesi (Ambiance) ile pazara sunuluyor.
Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar, “Yeni Logan MCV, hem özel hem profesyonel kullanıcılar için son derece uygun bir alternatif. Uygun fiyatı ile sıfır km otomobil sahibi olma fırsatı sunan Yeni Logan MCV geniş ailelerin ekonomik çözümü olacak.” dedi.
2013 yılında en fazla hatırlanan reklam olan Dacia’nın “Nurhayat reklamları”nın kahramanı Gupse Özay da sürpriz bir şekilde Yeni Logan MCV’nin basın lansmanına katılarak organizasyona renk kattı ve Renault Mais Genel Müdürü Aybar’dan Dacia’nın bu yeni modeli hakkında bilgi aldı.
Dacia, aile araçları sınıfını, Yeni Logan MCV ile genişletiyor. Modüler 5 ve 7 koltuklu Lodgy ve hafif ticari araç sınıfındaki Dokker’dan sonra, düşük fiyata sunulan büyük bir station wagon modeli olan Yeni Logan MCV de hem özel hem de ticari kullanıma uygun olarak tasarlandı.
Yeni Logan MCV konforlu, pratik, geniş 5 koltuklu bir station wagon otomobil arayan sürücüler için günlük kullanım ve keyifli bir sürüş için tasarlandı. Çekici tasarımı ve modern özellikleri ile bu yenilenen model, Dacia otomobillerin yeni kuşağına yapılan değerli bir katkı oluşturmasını sağlıyor. Dizel versiyonu 100 km’de ortalama 3.9 litre gibi segmentinin en düşük yakıt tüketimini sunuyor.
Yeni Logan MCV, güç ve sağlamlık konusundaki vurgusuyla birlikte Dacia’nın yeni tasarım kimliğini taşıyor.
Yeni Logan MCV, çekici tasarımının yanı sıra sınıfının en geniş bagaj hacmi (573 litre) ve cömert boyutları ile (4.49 metre uzunluk, Yeni Sandero’dan 430 mm daha uzun), 2.7 m uzunluğunda olan malzemeleri taşıma olanağı sunuyor.
Dışarıdan bakıldığında Dacia Yeni Logan MCV, enerjik bir görünüme sahip. Tasarım özellikleri, güç ve sağlamlık çağrıştırıyor. Arka far ünitesinin üzerindeki siyah maske güç izlenimini vurguluyor.
Geniş, işlevsel ve modüler iç mekan
Dıştan göz alıcı ve heybetli görünen Yeni Logan MCV, iç mekanda yüksek düzeyde kaliteye sahip. Dacia tasarım ekibi, Yeni Logan MCV’nin iç mekanının işlevsellik açısından müşteri gereksinimlerini karşılamasına büyük özen gösterdi. Daha fazla ergonomi için iç mekanda tüm kumandalar direksiyonun çok yakınında yer alıyor.
Aracın iç mekan düzenlemesi son derece modüler ve akılcı çözümler sunuyor: kapılardaki saklama gözleri, küçük cepler gibi detaylar sayesinde sürekli el altında olan, erişimi rahat, 16 litreden fazla saklama alanı mevcut. Tüm versiyonlarda standart olan kullanımı kolay 1/3-2/3 oranında katlanabilen arka koltuklar maksimum sevide modülerlik sunuyor.
Dünyada ve Türkiye’de akıllı alışverişin sembolü olan Dacia’nın yenilenen modeli Logan MCV’de de gelenek bozulmuyor. İşlevsel, %100 kolay kullanımlı ekipmanlar Lodgy, Dokker, Yeni Sandero ve Yeni Duster’da olduğu gibi Yeni Logan MCV’de de sunuluyor
- Bluetooth® teknolojisi ve USB ya da jak prizinden oluşan yeni Radyo CD MP3 uyumlu CD çalar standart olarak yer alıyor. Bu multimedya çözümü ön panelde yer alan ekranında üç satır halinde bilgi sunuyor.
- MEDIA NAV 7 inç dokunmatik ekrana sahip, eksiksiz bir navigasyon ve multimedya sistemidir. Bu sistem yardımıyla sorunsuz bir şekilde Bluetooth® teknolojisi ve 2D ve 3D ekran üzerinden tüm navigasyon işlemleri gerçekleştirilebiliyor. Opsiyonel olarak sunulan mutimedya sisteminde kişisel cihazlar da USB veya jak prize rahatlıkla bağlanabiliyor.
Yeni Logan MCV iki motor seçeneği ile sunuluyor:
1.2 16v 75bg, hem fiyatı hem de bakım maliyetleri açısından oldukça ekonomik. Bu versiyonda rekor düzeyde (573 litre) yükleme hacmine rağmen düşük yakıt tüketimini dikkat çekiyor. Yeni Logan MCV, yakıt ekonomisi ile yük kapasitesi arasındaki en iyi oranı sunuyor. Bu şekilde bütçesini düşünen ve iyi bir taşıma kapasitesi arayan müşteriler için en iyi seçenek haline geliyor.
Yeni Logan MCV aynı zamanda Renault Grubu’nun en çok satan efsane motoru 75 bg güce sahip 1.5 dCi dizel motor seçeneği ile sunuluyor. 1.5 dCi motor, güvenilirliği, performansı ve çevreye duyarlı özellikleri ile biliniyor. Yakın zaman önce gerçekleştirilen optimizasyon çalışmaları neticesinde, bu segmentte halen en düşük olan yakıt tüketimi (3.9 litre/100 km) ve düşük salımın (103 g CO2 / km) yanı sıra hızlanma performansı daha da iyileştirildi.
Orijinal fabrika çıkışlı LPG’li araçlar sunan tek marka Dacia, aynı zamanda LPG’yi dizel yakıta ekonomik bir alternatif olarak sunmaya devam ediyor. Yeni Logan MCV çift yakıtlı (benzin/LPG) 1.2 16v 75 bg motor ile de sunuluyor; böylece LPG modunda daha düşük bakım maliyeti ve daha düşük CO2 salımları (120 g /km2) ortaya çıkıyor. Tüm Dacia LPG’li araçlarda olduğu gibi sürücü, benzin ve LPG arasında seçim yapmak için çok basit bir mekanizmaya sahip. Litre fiyatı 3 TL’den az olan LPG, benzine oranla çok daha ekonomik bir tercih.
Daha da fazla yakıt ekonomisi için Eco Mode
Eco Mode fonksiyonu (dizel motorda) ile sürücü istediği her an optimize yakıt ekonomisi tercihinde bulunabilir. Eco Mode belirli motor ve havalandırma/klima parametrelerini sürücüye ve yolcuya göre ayarlıyor. Alışılmış sürüş stili ve yol koşullarına bağlı olarak Eco Mode sayesinde hem yakıt hem de CO2 salımlarında yüzde 10’a varan tasarruf sağlanabiliyor.
Yeni Logan MCV kapsamlı güvenlik özellikleri içeriyor.
Aktif güvenlik
Elektronik Denge Programı (ESP), tüm versiyonlarda standart olarak sunuluyor. Engellerden kaçınma, virajlarda hakimiyeti kaybetme, ve kaygan yol yüzeyleri gibi zor koşullar altında araç stabilitesini sağlıyor. ABS, Acil Fren Destek Sistemi (AFU) ile geliştirildi; bu sistem, frenlemenin başlangıcından ABS’nin devreye girdiği noktaya kadar maksimum fren basıncını uygulamak için hidrolik sistemi otomatik olarak ayarlıyor.
Pasif güvenlik
Yeni Logan MCV sürücü ve ön yolcu hava yastıklarına sahip. Çocuk ve bebek koltuklarının hızlı ve sorunsuz biçimde yerleştirilmesi için iki arka koltukta Isofix bağlantılar bulunuyor. Tampon ve bagaj alanı da şekil, sağlamlık ve kalınlık açısından optimum düzeyde çarpma enerjisini almak ve önden çarpma durumunda yayaların olabildiğince korunması için özel olarak dizayn edildi.
Dacia, geleneksel uygulamalardan radikal anlamda bir farklılık gösteren yeni otomobil anlayışının öncülüğünü yapıyor. Kısıtlı bütçeye sahip tüketiciler, 2. el bir araç almak yerine artık yeni bir Dacia sahibi olabiliyor. Alırken ve kullanırken ekonomiye önem veren tüketicinin seçimi Dacia, akıllı bir alışveriş olarak tanımlanıyor.
Renault Grubu know-how’ı
Dacia, Renault Grubu’nun kalite know-how’ından eksiksiz yararlanıyor ve Renault-Nissan İttifakı’nın geliştirdiği ileri süreçleri ve standartları uyguluyor. Yeni Logan MCV Romanya’daki Pitesti fabrikasında üretiliyor. Bütün Renault Grubu üretim tesisleri gibi, Pitesti tesisi de kaliteli ürünler üretme konusunda Renault üretim stratejisini uyguluyor. Ayrıca Dacia araçlar, Renault ve Nissan modellerinde kullanılan son derece güvenilir İttifak motorlarına sahip. Renault-Nissan İttifak’ının 2011 yılında 1.2 milyon adet ile en çok satan motoru olan 1.5 dCi gibi.
Uzun süreli dayanıklılık
Renault araçları gibi, Dacia araçlar da zorlu şartlar altında test ediliyor. Bütün Renault Grubu araçları da, zaman içinde dayanıklılık göstermelerini sağlamak çin gerçek hayat koşulları kapsamında zorlu testlerden geçiyor. Beş Avrupa ülkesinde (Fransa, İspanya, Portekiz, Belçika ve İtalya) yapılan bir tüketici anketine göre (Union de Consommateurs tarafından) Dacia, 2012 yılında güvenilirlik açısından en üst sırada yer aldı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |