OPET, dünyaca ünlü futbol kulübü Barcelona'ya transferiyle Türk futbolunun gururu haline gelen ve taraftarın 'el Turco' adını taktığı Arda Turan'la "Barselona'da Bir Gün" isimli reklam filmi çekti. Bu hafta gösterime girecek olan film, OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca ve Arda Turan'ın katılımıyla Barselona'da tanıtıldı. Filmde, yıldız futbolcunun hem ülkesi hem de akaryakıt firması OPET'in güleryüzlü kaliteli hizmet anlayışına olan özlemi, duygusal bir biçimde anlatılıyor. Aynı zamanda milli takımın da yakıt sponsoru olduklarını hatırlatan Cüneyt Ağca, "Türk futbolunun gururu Arda, Türkiye'de doğmuş Avrupa'da oynayan bir futbolcu. Futbol tarihinin en güçlü kulübü Barcelona'da oynaması bizim için ülke olarak bir gurur vesilesi. Biz de büyük hedefleri olan bir Türk markası olarak Arda'yla çok örtüştüğümüzü düşündük. Bu nedenle bu teklifi yaptık" dedi. Arda Turan ise, "OPET benim gibi başarı odaklı bir firma. Düşüncelerimizin örtüştüğünü görünce teklifi kabul ettim. Teklif geldikten kısa bir süre sonra el sıkıştık. İşbirliğinden dolayı son derece memnunum. Aramızda iyi bir uyum oluştu. Doğru bir anlaşma oldu" dedi. Bir yılda iki reklam filmini içeren anlaşma için ne kadar para aldığını söylemek istemeyen yıldız futbolcu, "Sadece Allah bereket versin diyelim" dedi. Bundan sonrası için de yeni anlaşmalar imzalayabileceklerini anlatan Turan, "Beko ve Lassa gibi Türk markalarının Barcelona sponsorlukları beni mutlu ediyor" diye konuştu.
HEDEF YURTDIŞI
2016'nın ilk iki ayını hedeflerine uygun olarak tamamladıklarını söyleyen Cüneyt Ağca ise bu dönemde 17.7'lik pazar payını koruduklarını belirtti. 2016 hedefleri için ilk çeyreğin önemli olduğunu vurgulayan Cüneyt Ağca, "Güçlü ve güven veren yapımızla, işimizde hızla ilerlemeye devam ediyoruz" dedi. Ağca, Avrupa'ya açılma planlarının olup olmadığıyla ilgili soruyu ise "Henüz somut bir şey yok ama neden olmasın? Kısmet diyelim" şeklinde yanıtladı. Koç Grubu'nun yurtdışına açılma stratejisi bulunduğu hatırlatılan Ağca, şu değerlendirmeyi yaptı: "Evet bu strateji bizim için de geçerli. Yurtdışına açılırsak da bunu en iyi şekilde yapmak isteriz. Şu anda düşünce aşamasında diyebiliriz." Mustafa Koç'un vefatıyla bu stratejinin değişip değişmediği sorusuna ise Ağca, şu yanıtı verdi: "Mustafa Koç'un bütün şirketlerin yurtdışındaki fırsatları değerlendirme vizyonu oluşmuştu. Ömer Koç'la birlikte bu hedefte değişiklik beklemiyorum."
DEV YATIRIMLAR ŞİRKETİN TAKİBİNDE
Yılın ilk ayında 13 yeni istasyonu hizmete açan OPET, şubat sonunda Sunpet markasıyla birlikte bu rakamı bin 450 şubeye çıkardı. Arda Turan'ın da bir OPET istasyonu açacağı bilgisini paylaşan Ağca, bunun için uygun yer arayışlarının sürdüğünü söyledi. 3'üncü Köprü ve yapımı devam eden İstanbul-İzmir Otoyolu'nun sektör için ciddi bir potansiyel yarattığını anlatan Ağca, "Burada en iyi şekilde yer almak istiyoruz. 2016'da pazar payımızı yüzde 18'in üzerine çıkarmayı hedeflerken, mevcut ağımıza 55 yeni istasyon eklemeyi planlıyoruz" dedi.
PARAMI GAYRİMENKULE YATIRIYORUM
Türkiye'nin en çok kazanan futbolcusu unvanını elinde bulunduran Arda Turan, parasını nasıl değerlendirdiği sorusuna şu yanıtı verdi: "Ağırlıklı olarak gayrimenkul yatırımı yapıyorum. İstanbul'da birçok gayrimenkul aldım. Şimdi de Barselona ve Londra'da ev almak istiyorum." Gıda işinde büyümeye devam edeceğini söyleyen yıldız futbolcu, "Elimden geldiği kadar kuzenlerime ve arkadaşlarıma iş imkânı yaratıyorum. Bu benim için ç-ok önemli" diye konuştu.
ARDA'YA BÖREK İKRAM EDİLİYOR
'Barselona'da Bir Gün' adını taşıyan filmde yıldız futbolcu, arabasıyla dolaşırken Barselona'da bir "OPET" istasyonuna rastlıyor. İstasyona giren Arda Turan, hem şaşkın hem de OPET'in güleryüzlü personeli, samimi ortamı, kaliteli hizmet anlayışı ve ürünlerinin yanı sıra 'Türk misafirperverliği' ile mutlu oluyor. Ertesi gün tekrar OPET'e giden yıldız futbolcu beklemediği bir sürprizle karşılaşıyor. Reklam filminde OPET'in 16 yıldır sürdürdüğü Türkiye'nin en uzun soluklu sosyal sorumluluk projesi "Temiz Tuvalet Kampanyası"na da vurgu yapılıyor.
'SATILAN ŞİRKETLERİ DEĞERLENDİRECEĞİZ'
Cüneyt Ağca, Fransız Total'in Türkiye'den çekilme ve OMV'nin Petrol Ofisi'ni satış süreci ile ilgili de değerlendirmelerde bulundu. Yurtiçinde bir satın alma düşünmediklerini anlatan Genel Müdür Ağca, "Yurtiçinde yeteri kadar yaygınız. Satın alma stratejik olarak da mantıklı değil ama bir bakmamız lazım" diye konuştu. Herkesin sektörden çekildiği bir ortamda büyümelerini nasıl sürdürdükleriyle ilgili olarak ise Ağca, şu değerlendirmeyi yaptı: "Evet böyle bir durum söz konusu. Ancak nasıl başardığımızı anlatamayız. Çünkü sırrımızı paylaşmış oluruz."
(SABAH)