Akaryakıt sektörünün değişmez lideri OPET, ANDY-AR Araştırma Şirketi tarafından düzenlenen “En 2011 Araştırması”nda “En Çok Tercih Edilen Akaryakıt Markası” seçildi. Ürün kalitesi, güler yüzlü hizmeti ve sosyal sorumluluk projeleriyle tüketici gözünde farklı bir duruşa sahip olan OPET, ANDY-AR’ın “En 2011 Araştırması” sonuçlarına göre müşteri memnuniyetini her zaman daha ileri taşıdığını bir kez daha kanıtlamış oldu.
21 ilde ve 205 farklı noktada gerçekleştirilen çalışmada 2011 yılı içinde Türk halkını yakından ilgilendiren konuların ve alışkanlıkların düzeyini tespit etmek amaçlı kantiatif araştırma tekniği kullanıldı. 20-27 Aralık 2011 tarihleri arasında, sosyo-ekonomik ve sosyo-demografik guruba mensup kişilerden yaş, cinsiyet, eğitim, meslek, mahalle-semt kotalarına göre rastlantısal seçilen 4.365 denek ile görüşme sağlandı. Araştırmaya katılanların yüzde 46,8’i kadın, yüzde 53,2’si ise erkeklerden oluşuyor. Katılımcıların yüzde 20,1’i 18-25 yaş arasında, diğer yaş grupları ve payları ise; yüzde 27,6 26-35 yaş; yüzde 29,4 36-45 yaş; yüzde 15,2 46-60 yaş; yüzde 7,7 60 yaş ve üzeri…”
Çok geniş bir değerlendirme içeren raporun “En Çok Tercih edilen Akaryakıt Markası” başlıklı bölümünde OPET, yüzde 24,5 ile ilk sırada yer alıyor. OPET, “Kusursuza Yolculuk” başlığı altında çağrı merkezi hizmetleri, istasyon hizmetleri ve online hizmetlerden oluşan koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile fark yaratmaya devam ediyor. OPET Çağrı Merkezi, 444 OPET (6738) hattında 7/24 hizmet sunarak tüm çağrılar titizlikle değerlendiriliyor ve eksiksiz teknik altyapı ile tüm müşterileri için çözüm üretiyor.
ANDY-AR Strateji Geliştirme ve Sosyal Araştırmalar Merkezi hakkında;
ANDY-AR Strateji Geliştirme ve Sosyal Araştırmalar Merkezi, 1999 yılında kurulmuştur ve merkezi İstanbul’dadır. Türkiye’de çalışmalarının kapsamını 40 il üzerine çıkaran ilk ve tek araştırma şirketi olan ANDY-AR, İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Adana, Antalya ve Türkiye genelinde 35 ilde temsilciliğe sahiptir. ANDY-AR, kuruluşundan bugüne gerek siyasi partiler gerek belediyeler ağırlıkta olmak üzere, birçok kuruma araştırma hizmeti sunmaya devam etmektedir. Avrupa Pazarlama ve Kamuoyu Araştırmacıları Birliği (ESOMAR) üyesi olan ANDY-AR, araştırmalarını OMAR’ın kalite standartları doğrultusunda uygulamaktadır.