Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
16 Eylül 2014 Salı - 08:28

Opet, Yine Müşteri Memnuniyetinin Zirvesinde

Türkiye Kalite Derneği (KalDer)’in 2006 yılından bu yana ölçümlediği “Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi”nde OPET, üst üste 9’uncu kez sektöründe “Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Şirket” seçildi.

Opet, Yine Müşteri Memnuniyetinin Zirvesinde

OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca “ Müşteri talep ve beklentilerinin sürekli değiştiği günümüzde Türk halkının OPET’ten memnuniyeti dokuz yıldan bu yana değişmeden devam ediyor. Bu büyük başarıya,  müşteri deneyimlerinden yola çıkarak yaptığımız analizler ve yarattığımız güven duygusu ile ulaştık. Farklılaşma stratejilerimiz ve müşteri odaklı yaklaşımımız ile yolumuza devam edeceğiz. Amacımız tüketicinin en çok memnun kaldığı bir akaryakıt dağıtım şirketi olarak her alanda yükselişimizi sürdürmek” dedi.
 
KalDer tarafından dokuz yıldır ölçümlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) araştırmasında, akaryakıt sektöründe birinci yine değişmedi. OPET, akaryakıt sektöründe 80 puan ile üst üste dokuzuncu kez “Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Şirket” seçildi.
 
Müşteri memnuniyetinde birinciliği kalıcı hale getiren OPET’in Genel Müdürü Cüneyt Ağca “Tüketicinin en çok memnun kaldığı marka olarak her alanda yükselişimizi sürdürmek için çalışıyoruz. Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi'nde sektör ortalamasının üzerinde puan alarak, üst üste dokuzuncu kez müşterilerini en fazla memnun eden marka olmaktan ve sürdürülebilir başarımızdan ötürü çok mutluyuz” dedi. Sektörün genç markalarından biri olarak “müşteri”yi tüm çalışmalarının odak noktasına koyduklarını dile getiren Ağca, “Günümüzde müşteriyi elde tutmak ve mutlu etmek için özel çabalar gerekli. İhtiyaçları anlayarak hayatı kolaylaştırmak üzere sunduğumuz hizmetlere, ürünümüzdeki kaliteye, sosyal sorumluluk projelerimize, kişiselleştirilmiş öneri ve özel kampanya kurgularına devam edeceğiz” diye konuştu. Ağca sözlerini şöyle sürdürdü: “Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da müşteri memnuniyetimizi en üst seviyede tutmak, sektörümüzde tüketicinin en çok memnun kaldığı marka olmayı sürdürmek için çalışacağız. ‘Kusursuza Yolculuk’ başlığı altında çağrı merkezi ve on-line hizmetlerimizi yine koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışımız ile sürdüreceğiz.”
 
OPET geçtiğimiz yıl müşteri memnuniyetinde liderliğin yanı sıra üst üste elde ettiği birincilikleri için “ Sürdürülen Başarı” ve “Üstün Başarı” ödüllerine de layık bulunmuştu.
 
Araştırma 81 ilde 7 bin 621 tüketiciyle görüşülerek yapıldı
 
KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2014 yılı 2’nci çeyrek ölçümlemesi, 81 ilde 7 bin 621 tüketici ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak özel ekonometrik analiz modeli ile belirlendi. Endeks sonuçları, 14 Temmuz- 23 Ağustos 2014 tarihleri arasında, TMME ortak girişim kurucuları, Türkiye Kalite Derneği ve KA Araştırma Limited tarafından 29 markanın ve diğer kategorilerinin müşteri memnuniyeti verilerinin, ACSI/Fornell Modeli ile özel olarak analizinden elde edildi.
 
Türkiye’deki akaryakıt istasyonu müşterileri, Amerika’dakilerden daha memnun
 
Sektör geneline bakıldığında, Türkiye’deki akaryakıt istasyonları müşterilerinin Amerika’daki akaryakıt istasyonları müşterilerinden 2 puan daha yüksek memnuniyet düzeyine sahip oldukları gözlemlendi. Türkiye’de geçtiğimiz iki yıl boyunca 77 puanda seyreden akaryakıt istasyonları sektörü, 2014 yılı Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2’nci çeyrek sonuçlarına göre dengeli seyrine devam ederek müşteri memnuniyeti düzeyini 77 puanda tuttu.  
 
Gelişmiş ve gelişmekte olan 20’yi aşkın ülkede yürütülen ulusal müşteri memnuniyeti endekslerinin Türkiye uygulaması olan TMME, 2005 yılından beri değişik sektörleri ve bu sektörlerdeki kurumları kapsayacak şekilde, her üç aylık dönemde yapılıyor. Tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlerden memnuniyetini sayısal olarak gözler önüne seren TMME, ülke genelinde de müşteri memnuniyeti bilincinin geliştirilmesi ve yaygınlaştırılmasına  katkıda bulunuyor. Çalışma, müşteri beklentileri, algılanan kalite, algılanan değer ile müşteri memnuniyeti arasındaki nedensel ilişkiyi, diğer taraftan da müşteri memnuniyeti ile müşteri şikayetleri ve müşteri bağlılığı arasındaki sonuç ilişkisini gösteriyor. Müşteri beklentilerini tarafsız bir gözle aktaran TMME, müşteri memnuniyetinin zaman içindeki eğilimlerinin izlenmesi, müşteri bağlılığı, buna bağlı olarak karlılık ve rekabet edebilirlik hakkında önemli bilgiler veriyor.

 
UND’den Lojistik Öğrencilerine Burs!
 
“Kalite Kavramı Bir Varış Noktası Değil, Yolculuk”
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
UND’den Lojistik Öğrencilerine Burs!
Türkiye uluslararası eşya taşımacılığı ve lojistik sektöründe eğitim düzeyinin ...
Starpet’in İndirim Kampanyası Devam Ediyor
Starpet’in İstanbullu sürücüler için düzenlediği yüzde 10’a varan özel ...
Sonbaharın En Çekici Fırsatları Ford’da
Eylül ayında Ford’un ticari modelleri 30.000 TL için yüzde 0 faizli kredi ...
 
Yeni Fabia Şimdi Daha Sportif
Tamamen yenilenen Skoda Fabia daha geniş, daha kullanışlı ve daha çevreci ...
Mercedes-Benz Türk’ten Eylül’e Özel Fırsatlar
Mercedes-Benz Türk, farklı ürün gruplarında 2014 Eylül ayına özel kampanyalar ...
“İyi Dersler Şoför Amca”
“İyi Dersler Şoför Amca” projesi, yeni yüzüyle Trafikte Sorumluluk Hareketi ...
 
Allison, Dur-Kalk Teknolojisini Piyasaya Sürdü
Allison, karbon dioksitin (CO2) azaltılması ile ilgili alternatif yakıt ...
Goodyear, Üç Kıtada Rekor Kırmaya Hazırlanıyor!
Goodyear, Wrangler SUV lastikleri ile 10 günden kısa sürede Alman rekortmen ...
Alınmayan Önlemin Bedeli Avcılar’da Ödendi!
Avcılar İGS Yaya Üst Geçidi’nde tanker treylerin çarptığı geçidin yıkılması ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Pazar
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
türkiyesrcsondakikalkw haberler newsKamyonkamyonumfahrer