Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
3 Temmuz 2023 Pazartesi - 18:51

Orijinal Ekipman P Zero ve P Zero Corsa Lastiklerin 10 Ebadı Geliştirildi

Pirelli, İngiliz performans markası Lotus’un ilk elektrikli hiper SUV modeli Eletre’nin orijinal ekipmanı olarak 10 farklı lastik için homologasyon aldı. Ön ve arka lastiklerinin farklı ebatta olduğu bu yeni otomobil için Seal Inside teknolojisi içeren ve içermeyen 22 inç (275/40R22, 315/35R22) ve 23 inç (275/35R23, 315/30R23) P Zero versiyonlarıyla birlikte 22 inç P Zero Corsa (275/40R22, 315/35R22) sunuluyor.

Orijinal Ekipman P Zero ve P Zero Corsa Lastiklerin 10 Ebadı Geliştirildi

Bu lastiklerin tümü Eletre’nin dünya standardındaki dinamik performans, mükemmel direksiyon hissi ve her tür sürüş koşulunda menzil ve konfor gibi gereksinimlerini karşılamak için tasarlandı. Bu yeni lastiklere özel geliştirme programının kanıtı olarak LTS işareti ve elektrikli araçların özelliklerini ifade eden teknolojiler paketini tanımlayan Elect işareti lastiğin yanağında yer alıyor.

“Lotus Eletre gibi dinamik bir BEV (batarya elektrikli araç) için yüksek performanslı lastikler geliştirirken her zamankinden daha hızlı ve daha zorlu gerçek bir devrimin yaşandığı bir pazarın ihtiyaçlarını karşılayan yeni çözümler bulmak adına teknolojiyi yeni bir düzeye yükseltmemiz gerekiyordu. Otomobiller gibi lastikler de göründüğünden çok daha çeşitli açılardan değişiyor. Lotus gibi prestij otomobil üreticileriyle çalışmayı önemsiyoruz çünkü bu sayede değişimi birlikte tasarlayabiliyor ve gerçekleştirebiliyoruz.”  Dario Marrafuschi – Pirelli Ürün Geliştirme Direktörü 

“Geçtiğimiz aylarda ünlü Nürburgring Nordschleife gibi zorlayıcı pistlerde yoğun testler yaptık. Pirelli ekibi de yeni tam elektrikli ve çok dinamik aracımız için en uygun ve doğru performanslı lastikleri geliştirmeyi başardı.”  Dr. Flavio Friesen – Lotus Teknoloji İnovasyon Merkezi Araç Entegrasyonu Kıdemli Baş Mühendisi, Lotus Teknoloji Araştırma Enstitüsü Genel Müdür Yardımcısı 

ELEKTRİKLİ ARAÇLARA ÖZEL ELECT TEKNOLOJİSİ 

Pirelli’nin Lotus Eletre için geliştirdiği Elect lastikler, optimize edilmiş ayak izi ve kavramayı maksimize eden özel hamurları sayesinde elektrik motorların ürettiği anlık torkla yaratılan hızlanma sırasında patinajı azaltıyor. Lastik mühendisleri ayrıca, üstün kullanım performansı ve direksiyon hissi sağlamak için optimize edilmiş bir konstrüksiyon üzerinde çalıştı. Ek olarak akustik konfor için özelliklerin iyi dengelenmesine odaklanıldı. Pirelli Elect lastikler dönme direncini azaltarak yolculuğun daha sessiz ve konforlu olması için tasarlanıyor. Her ebattaki lastik bu özellikleriyle Avrupa lastik etiketinde ıslak zeminde tutuş için ‘A’ derecelendirmesi alırken hemen tüm lastikler gürültü için de ‘A’ ile derecelendirildi. 

SEAL INSIDE SİSTEMİ 

Lotus Eletre’nin 22 inç ve 23 inç lastiklerinin güvenliğini daha da artırmak amacıyla seçenek olarak sunulan Seal Inside teknolojisi bu kadar büyük bir ebatlarda ilk kez kullanılıyor. Seal Inside sistemi, lastik delinse bile kendiliğinden sızdırmazlık yaratarak içindeki hava basıncını koruyor ve yola devam edilebilmesini sağlıyor.  

SANAL GELİŞTİRME SÜRECİ 

Lotus Eletre’ye özel P Zero ve P Zero Corsa lastikler, sanal tasarım araçlarının kullanıldığı ileri teknolojili bir geliştirme süreciyle yaratıldı. Lastik spesifikasyonları herhangi bir fiziksel prototip üretilmeden önce 3D modelleme kullanılarak tanımlandı. Bu süreç, tasarım döngüsüne çok daha fazla detayın entegre edilebilmesini sağlarken Pirelli ile otomobil üreticisi arasındaki etkileşimi daha da verimli hale getiriyor.
 

 
TÜVTÜRK’ün Bursa’daki Yeni Araç Muayene İstasyonu Hizmete Açıldı!
 
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Sıfır ve İkinci El Araç Fiyatlarında Oluşan Balonu Takip Ediyoruz
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Hankook, Bölgesel Mal Taşımacılığına Yönelik Yeni Laufenn LF95 Römork Lastiğini Sunuyor
Hankook sağlam, yakıt verimli ve uzun ömürlü yeni LF95 ticari araç lastiğiyle ...
Pirelli, Jaguar Land Rover Tarafından Verilen ‘Mükemmel Tedarikçi’ Ödülünü Kazandı
Global lastik devi Pirelli, Jaguar Land Rover (JLR) tarafından verilen ...
Hankook ve McCann, Sosyal Medyada Ortak Bir iON Kampanya Videosu Yayınladı
Premium lastik üreticisi Hankook ve onun sosyal medya ajansı olan McCann, ...
 
Prometeon Türkiye, Dünya Çevre Günü’nde Geri Dönüşüm ile Yüzde 95 Enerji Tasarrufu Sağladığını Açıkladı
Prometeon Türkiye, 5 Haziran Dünya Çevre Günü’nde atık yönetimi sayesinde ...
Model Solution ve 3D Baskı Uzmanı Prototech Ortaklık Anlaşması Yaptı
Hankook & Company bünyesindeki Model Solution, Nisan ayında 3D baskı uzmanı ...
Prometeon’da İnsan Kaynakları Direktörlüğü’ne Okan Vural Getirildi
Prometeon Türkiye’de İnsan Kaynakları ve Endüstriyel İlişkiler Müdürü ...
 
Goodyear Le Mans’da Pilot ve Lastik Mühendisi Ortaklığı
Lastikler, motorsporları organizasyonlarının en önemli performans bileşenlerinden ...
Brisa Depremden Etkilenen Bayilerinin İş Sürekliliği İçin Sahada
Lastik sektörünün mobilite lideri Brisa, depremden etkilenen illerdeki ...
Hankook 2023 Yılının 1. Çeyreğine Ait Mali Sonuçlarını Açıkladı
Satışlar önceki yıla göre yüzde 17.5 oranında ve faaliyet kârı ise yüzde ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
treylersondakikasrcfahrerkamyonumşoförkamyoncuKamyondikkat