Müşteri istek ve beklentilerine her daim önem veren, ürün ve hizmetlerinde sürekli gelişim için çalışan Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar, ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesini almaya hak kazandı.
Müşteri memnuniyetinin Otokar için en önemli konulardan biri olduğunu vurgulayan Otokar Müşteri İlişkileri Birim Yöneticisi Ergüder Gürel, “Müşteri memnuniyeti Otokar için her zaman olmazsa olmazlardan biri olmuştur. Daima müşterilerimizden gelen talep ve beklentileri en üst seviyede karşılayabilmek için sürekli gelişim odaklı olarak çalışıyoruz. Bildiğiniz gibi müşterilerimize daha iyi hizmet verebilmek amacıyla “Otokar Müşteri Hattı” 444 68 57/444 OTKR’ı geçtiğimiz sene devreye aldık. Acil yol yardımı konusunda destek, bayi ve servisler hakkında bilgi gibi hizmetlerin sunulduğu müşteri hattımız, Otokar’ın ürün ve hizmetleriyle ilgili geri dönüşler almamız açısından da oldukça önemli. Bugün tüm yoğun çalışmalarımızın sonucu olarak ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi’ni almaya hak kazanmamamız hepimizi gururlandırdı. Müşterilerimize verdiğimiz hizmetin en üst seviyede olması için çalışmalarımıza bundan sonra da sürekli iyileştirerek devam ediyor olacağız.”
ISO 10002 Nedir?
Müşteri memnuniyetinin bir sistematik dahilinde yürütülmesi ile ilgili çalışmaların standardize edilmesini amaçlayan ISO 10002 Türkiye’de 2006 yılında yürürlüğe girmiştir. ISO 10002; müşteri talepleri karşısında kuruluşlara nasıl davranmaları gerektiğine dair yol gösteren, rehberlik eden, alınan taleplerin en iyi şekilde ele alınmasını ve değerlendirmesini sağlayan bir sistem bütünüdür.