Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
23 Eylül 2021 Perşembe - 16:07

Otokar, e-Kent C'de Voith Electric Drive System’e Güveniyor

Günden güne daha fazla şehir ve belediye, CO2'siz toplu taşımayı hedef haline getirmekte ve bu nedenle pil teknolojili elektrikli otobüslerin kullanımını artırmaktadır. Yenilikçi Voith Electric Drive System (VEDS), otobüs üreticisi olan Otokar’ın hâlihazırda 108 yolcuya kadar taşıma kapasitesi olan 12 metre solo e-KENT C modelinde ana tahrik sistemi olarak kullanılmıştır.

Otokar, e-Kent C de Voith Electric Drive System’e Güveniyor

e-Kent C'de kullanılan VEDS HD, 310 kW'lık kesintisiz bir güce sahiptir. Maksimum güçte, sürücü 410 kW lık bir güce ulaşabilmektedir. VEDS’de merkezi motor ve invertör; yüksek güç ve termal stabilitienin tam bir uyum içinde sağlandığı bir paket olarak tasarlanmıştır, bu nedenle e-Kent C’ ye her türlü yokuş- dur kalk gibi zorlu uygulamalarda bile her daim güvenilebilir. Yardımcı ve tamamlayıcı VEDS bileşenleri olan konvertörler ve invertörler; pil paketlerinin verimli şekilde şarj edilmesi ve enerji geri kazanımı sırasında geri kazanılan enerjiyi doğrudan yardımcı ünitelere veya aracın elektrik sistemine sağlayan akıllı bir enerji yönetimini mümkün kılar. Otokar’da Ticari Araçlar Mühendislik Grubu Müdürü olan Erdal Usta: “VEDS, kullanım esnasında yüksek derecede verimlilik ve esneklik sağlayan bir sistem olup, sadece şehir içi uygulamalar için değil ayrıca şehirlerarası ulaşım için de uygun şekilde tasarlanmıştır. Bizim amacımız, müşterilerimize maksimum verimlilik ve güvenilirlik sunmaktır. Her iki açıdan da sistem, e-Kent C'nin pazar lideri bir performansa ulaşmasını sağlamaktadır.”
Şeklindeki açıklamasıyla VEDS’ e olan inancın altını çizmektedir. Piyasaya sürülmesinin ilk aşamalarında, Otokar, aracı gerçek hayattaki uygulamalarda çok çeşitli koşullar altında kapsamlı bir şekilde test etmiştir.
Sonuç ise: VEDS sayesinde e-Kent C, konvansiyonel içten yanmalı bir motora sahip olan bir otobüsün yerine geçebilir. Sistem ayrıca, şehir trafiğinin yoğun olduğu saatlerde de ikna edici bir performans sergilemiş ve düşük enerji tüketimi ve düşük gürültü emisyonu ile dikkat çekmiştir. Münih, Almanya’daki IAA Mobility Fuarında, e-Kent C, “Mavi Hat” inovasyon güzergâhı üzerinde, fuar alanları ile şehir merkezi arasında bir servis otobüsü olarak faaliyet göstermiştir. Fuar süresince, 1.000 kilometreden fazla yol kat etmiş ve 2.000'den fazla ziyaretçiyi taşımıştır. Önümüzdeki aylarda Otokar, otobüsü Avrupa'da tanıtacaktır. Operatörler ve diğer
uzmanlar, daha sonra aracı yerinde ve çeşitli etkinliklerde ayrıntılı olarak inceleme fırsatına sahip olacaklardır.

 
GEFCO, Kuzey Afrika-Avrupa Ticaret Koridorunu Güçlendirmeyi Sürdürüyor
 
Slovenya ve Macaristan Geçiş Belgelerinde Son Durum
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
1915 Çanakkale Köprüsü'nün Geçiş Ücreti Açıklandı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Adil Karaismailoğlu, yapımında sona yaklaşılan ...
DTD 8. Olağan Genel Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
DTD 8. Olağan Genel Kurul Toplantısı 18 Eylül 2021 tarihinde TCDD Fenerbahçe ...
Otokar, IAA Mobility 2021'de Elektrikli Otobüsü Kent Electra ile Yer Aldı
Otokar, Avrupa'nın önemli fuarları arasında yer alan ve bu yıl Münih'te ...
 
Petrol Ofisi’ne Muse Creative Awards’tan 13 Ödül
International Awards Associates tarafından düzenlenen alanının en önemli ...
Brisa’nın Emisyon Azaltım Hedefleri, Bilim Temelli Hedefler Girişimi’nden Onay Aldı
Türkiye lastik sektörü lideri Brisa’nın belirlediği uzun vadeli emisyon ...
Nakliye İçin Anlaştığı 14 Ton Yağ Yüklü Kamyonla Ortadan Kayboldu
Kocaeli’nin Gebze ilçesinde nakliye için anlaştığı 14 ton bitkisel yağ ...
 
Tuzla'da Kamyonun Kasası Yola Devrildi Kupası Askıda Kaldı
İstanbul Tuzla’da virajı dönen kamyon kontrolden çıkarak yan yattı. Kamyonun ...
Freni Boşalan Hafriyat Kamyonu Parka Daldı
Çorum’da freni boşalan hafriyat kamyonu parka daldı. Yokuş aşağı inerken ...
Mercedes-Benz Türk Geleneksel Liderliğini Sürdürdü
• Mercedes-Benz Türk, pandemi gölgesinde geçen 2020 yılında otobüs, kamyon, ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
trucklkwKamyonbusfahrer haberler kamyoncunewsdikkat