Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
24 Ekim 2011 Pazartesi - 09:23

PREMIO, Türkiye’deki 55’inci Mağazası ile Büyümesini Sürdürüyor...

Goodyear Lastikleri T.A.Ş.’nin tescilli ‘lastik ve servis’ markası Premio, Türkiye’deki güçlü büyümesini sürdürüyor. Tüketicilerine lastik değişiminden akü değişimine, yağ değişiminden jant ihtiyacına, fren bakımından periyodik bakıma kadar çok çeşitli ürün ve hizmetler sunan Premio, 55. mağazasını 21 Ekim 2011’de Ankara’lı tüketicilerinin hizmetine sundu.

Goodyear Lastikleri T.A.Ş.’nin ‘tescilli lastik ve servis’ markası Premio, en yeni mağazasını 21 Ekim Cuma günü Ankara’da  açtı. Böylece; başta lastik satışı olmak üzere, jant, akü, madeni yağ, silecek, paspas ve çeşitli aksesuarları ile Türkiye’de 2007 yılından bu yana hizmet veren Premio Mağazaları’nın sayısı 55’e ulaştı. 2008 yılından bu yana  Ankara CEPA AVM’de Premio bayisi olarak hizmet veren Technocar, Cepa açık otopark altındaki yeni şubesi ile tüketicilere ürün ve hizmet sunmaya devam edecek.
 
Goodyear Şirketi’nin hızlı otomobil servisi alanındaki markası Premio’nun Ankara'da açılan yeni mağazasının, Goodyear'ın Almanya'dan başlayıp Türkiye'ye uzanan zincirinin büyümesi ve gelişmesi için çok önemli olduğunu vurgulayan Goodyear Türkiye Genel Müdürü Andreas Niegsch yaptığı konuşmada; pazar trendlerinin önünde yer almanın, pazara daha yakın olup iş ortakları ve onların müşterileri için neyin önemli olduğunu iyice anlamaktan geçtiğinin altını çizdi.
Niegsch, Bu sebeple, biz Goodyear’da sadece ürün gelişimine değil, ilk önce pazardaki trendleri anlamak için pazar bilgisine ve satış takımımıza yatırım yapıyoruz.  Bulgularımız; pazarda daralmaların yaşandığı dönemlerde Türkiye’de premium ürün grubunun daha az etkilendiğini göstermektedir. Bununla birlikte; premium marka tüketicileri, araçlarının tüm bakımı için yaşadıkları ya da çalıştıkları mevkilere yakın, daha hızlı ve maliyet açısından rekabetçi çözümler arıyorlar. Goodyear; bu ihtiyacı karşılamak için 2007 yılında Türkiye’de Premio konseptini sundu. Bu yeni konsept ile, premium müşterilerimize, gerekli ürün, marka ve hizmet yelpazesini sunuyoruz” dedi.
Tüketicilerin, bir Premio mağazasını ziyaret ettiklerinde; lastik değişiminden akü değişimine, yağ değişiminden jant ihtiyacına, cam sileceğinden farlara, fren bakımından periyodik bakıma  kadar, araçları ile ilgili ihtiyaçları hakkında kendilerine yol gösterecek uzman bir ekip ile karşılaştıklarını vurgulayan Niegsch, “Premio; müşterilerimize araçları ile ilgili tüm ihtiyaçlarının, rekabetçi fiyatlarda “tek bir lokasyon” içinde karşılanma fırsatını sunuyor. Ayrıca Goodyear, iş ortaklarına Premio konsepti ile; perakende iş dünyası hakkında en modern bilgiyi, uzmanlaşmış eğitim programları, mağaza içi ve iş yönetimi ile ilgili danışmanlık hizmetinin yanısıra, ilave hizmet konseptleri ve yedek parça gibi yeni iş fırsatları da sunuyor” dedi.
Premio’nun 55. Mağaza açılışında Technocar adına söz alan Burçin Ünal konusmasında
“Goodyear’dan aldığımız güç ve destek ile Ankara’da büyümekten mutluluk duyuyoruz. Premio Mağazaları’nın kurumsal kalite anlayışıyla verdiğimiz servis ve hizmet kapsamı genişlerken, Cepa’daki yeni adresimizde müşterilerimize en iyi hizmeti sunacağımıza inanıyorum” dedi. 

Açılan 55. Premio, Ankara’daki 7. Premio Mağazası olacak.

 
Isuzu Novociti engelleri Afyon'da aştı
 
Michelin ve Renault Trucks en ekonomik şoförü arıyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Isuzu Novociti engelleri Afyon'da aştı
Anadolu Isuzu’nun toplu taşımacılıktaki rakipsiz aracı Novociti, Afyonkarahisar ...
Toyota'dan kur uyarısı
Toyota Pazarlama ve Satış Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, Euro/TL ...
Akaryakıtın ucuzunu alın
Akaryakıt fiyatları için şirketleri uyaran EPDK, tüketicilere de akaryakıt ...
 
Fren yerine gaza basınca
Şişli'de, iş yerine gitmek için arabasına binen kadın sürücü, yokuş aşağı ...
PREMIO'dan 55. mağaza
Goodyear Lastikleri T.A.Ş.’nin tescilli ‘lastik ve servis’ markası Premio, ...
Ford Otosan'dan eğitime destek
Ford Otosan, İnönü Endüstri Meslek Lisesinde yetiştireceği, sertifikalı ...
 
Ford’dan Kamu Kuruluşuna teslimat
Orman Genel Müdürlüğü’ne üç yılda toplam 570 Ford Ranger teslim edildi
Turistleri taşıyan minibüs yan yattı
Antalya'da havaalanına giden turistleri taşıyan minibüs yan yattı. Kazada 10 kişi yaralandı
En tasarruflu şoför kim ?
Michelin ve Renault Trucks’ın ortaklaşa düzenlediği ‘En tasarruflu şoför ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyonşoförkamyoncusrckamyonumnewssondakikatürkiyefahrer