Goodyear Lastikleri T.A.Ş.’nin ‘tescilli lastik ve servis’ markası Premio, en yeni mağazasını 21 Ekim Cuma günü Ankara’da açtı. Böylece; başta lastik satışı olmak üzere, jant, akü, madeni yağ, silecek, paspas ve çeşitli aksesuarları ile Türkiye’de 2007 yılından bu yana hizmet veren Premio Mağazaları’nın sayısı 55’e ulaştı. 2008 yılından bu yana Ankara CEPA AVM’de Premio bayisi olarak hizmet veren Technocar, Cepa açık otopark altındaki yeni şubesi ile tüketicilere ürün ve hizmet sunmaya devam edecek.
Goodyear Şirketi’nin hızlı otomobil servisi alanındaki markası Premio’nun Ankara'da açılan yeni mağazasının, Goodyear'ın Almanya'dan başlayıp Türkiye'ye uzanan zincirinin büyümesi ve gelişmesi için çok önemli olduğunu vurgulayan Goodyear Türkiye Genel Müdürü Andreas Niegsch yaptığı konuşmada; pazar trendlerinin önünde yer almanın, pazara daha yakın olup iş ortakları ve onların müşterileri için neyin önemli olduğunu iyice anlamaktan geçtiğinin altını çizdi.
Niegsch, “Bu sebeple, biz Goodyear’da sadece ürün gelişimine değil, ilk önce pazardaki trendleri anlamak için pazar bilgisine ve satış takımımıza yatırım yapıyoruz. Bulgularımız; pazarda daralmaların yaşandığı dönemlerde Türkiye’de premium ürün grubunun daha az etkilendiğini göstermektedir. Bununla birlikte; premium marka tüketicileri, araçlarının tüm bakımı için yaşadıkları ya da çalıştıkları mevkilere yakın, daha hızlı ve maliyet açısından rekabetçi çözümler arıyorlar. Goodyear; bu ihtiyacı karşılamak için 2007 yılında Türkiye’de Premio konseptini sundu. Bu yeni konsept ile, premium müşterilerimize, gerekli ürün, marka ve hizmet yelpazesini sunuyoruz” dedi.
Tüketicilerin, bir Premio mağazasını ziyaret ettiklerinde; lastik değişiminden akü değişimine, yağ değişiminden jant ihtiyacına, cam sileceğinden farlara, fren bakımından periyodik bakıma kadar, araçları ile ilgili ihtiyaçları hakkında kendilerine yol gösterecek uzman bir ekip ile karşılaştıklarını vurgulayan Niegsch, “Premio; müşterilerimize araçları ile ilgili tüm ihtiyaçlarının, rekabetçi fiyatlarda “tek bir lokasyon” içinde karşılanma fırsatını sunuyor. Ayrıca Goodyear, iş ortaklarına Premio konsepti ile; perakende iş dünyası hakkında en modern bilgiyi, uzmanlaşmış eğitim programları, mağaza içi ve iş yönetimi ile ilgili danışmanlık hizmetinin yanısıra, ilave hizmet konseptleri ve yedek parça gibi yeni iş fırsatları da sunuyor” dedi.
Premio’nun 55. Mağaza açılışında Technocar adına söz alan Burçin Ünal konusmasında
“Goodyear’dan aldığımız güç ve destek ile Ankara’da büyümekten mutluluk duyuyoruz. Premio Mağazaları’nın kurumsal kalite anlayışıyla verdiğimiz servis ve hizmet kapsamı genişlerken, Cepa’daki yeni adresimizde müşterilerimize en iyi hizmeti sunacağımıza inanıyorum” dedi.
Açılan 55. Premio, Ankara’daki 7. Premio Mağazası olacak.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |