Tarifeli uçuşlara başladığı 2005 yılından itibaren havacılığı değiştirerek misafirlerine alternatif seyahat deneyimleri sunan Pegasus Hava Yolları, misafirlerine yaşattığı bu deneyimi yer hizmetlerine de taşıdı.
Pegasus Hava Yolları, 1 Haziran 2013 tarihinden itibaren İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’ndaki check-in (misafir kabul) ile boarding (uçak kabul) gibi yer hizmetlerini, kayıp ve hasarlı eşya hizmetlerini kendi bünyesinde yetiştirdiği 442 yeni aile bireyi ile vermeye başladı.
İzmir Adnan Menderes Havalimanı’nda 2008 yılından beri kendi ekibiyle yer hizmeti veren Pegasus Hava Yolları, Türkiye’nin yolcu trafiği yoğun havalimanlarından biri olan İzmir’de elde ettiği bu deneyimi kullanarak, ana üssü İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda da misafirlerine Pegasus deneyimini yerde yaşatmaya başladı.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |