Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
22 Ocak 2019 Salı - 09:42

Pirelli’den Gürültü Engelleme Sistemi

Pirelli’nin yenilikçi Gürültü Engelleme Sistemi - PNCS teknolojisine sahip lastiklerinin homologasyon (üretici onayı) sayısı 2017’de 78 adetken bir yıl içinde talebin ikiye katlanmasıyla yüzde 100 artarak 150 adedi aştı. Pirelli tarafından yaratılan sistem 2013 yılından beri satılıyor ve başta premium ve prestij segmentleri olmak üzere dünyanın en tanınmış otomobil üreticileri tarafından sürücülere ve yolculara daha fazla konfor sunma amacıyla giderek daha çok talep ediliyor.

Pirelli’den Gürültü Engelleme Sistemi

PNCS TEKNOLOJİSİ NASIL ÇALIŞIYOR?

Pirelli Gürültü Engelleme Sistemi ya da kısaca PNCS, yol yüzeyi ile lastik arasındaki etkileşimin yarattığı sesin otomobilin içinde algılandığı gürültü düzeyini azaltmak için geliştirilen bir teknolojidir. Yoldan kaynaklı gürültü, Pirelli’nin PNCS sistemi sayesinde yüzde 25 oranında engelleniyor.

Teknoloji, lastiğin içine yerleştirilen spesifik bir ses emici malzemenin kullanımı sayesinde mümkün oluyor. Aksi takdirde aracın içine aktarılacak ve geri planda rahatsızlık veren bir gürültü yaratacak olan havadaki titreşimler, bu malzeme tarafından emiliyor. Bu ‘sünger’; malzemenin çalışma yüzeyini maksimuma çıkaran, titreşimi daha fazla yayılmasını azaltan ve dolayısıyla gürültüyü engelleyen hücrelerden oluşan bir köpükten üretiliyor.

Bu teknolojiyle donatılmış lastikler, yanaklarındaki PNCS sembolü ve onun yanında bir hoparlör ile üzerinden çizgi geçen ses dalgası simgelerini betimleyen özel işaretlerle tanınabiliyor. PNCS teknolojisi sunan otomobillerin sahiplerine, bu rahatlatıcı teknolojinin avantajlarından yararlanmaya devam etmeleri için daima doğru işaretli lastikleri satın almaları öneriliyor. Lastiklere iyi bakmak da elbette önemli zira üreticinin önerdiği doğru lastik basınçlarını korumak da yol kaynaklı gürültüyü engellemeye yardımcı oluyor.

BOIOCCHI: “PREMIUM OTOMOBİL ÜRETİCİLERİNDEN BÜYÜK TALEP GÖRÜYOR”

Pirelli’nin Teknoloji ve İnovasyondan Sorumlu Başkan Yardımcısı Maurizio Boiocchi, şu açıklamada bulundu: “Pirelli, lastik geliştirmenin yanı sıra her bir otomobil kullanıcısının hayatını kolaylaştırmak için tasarlanan teknolojiler üzerinde de çalışmaya devam ediyor: Run Flat ve Seal Inside teknolojileri lastiklerin delinmesiyle bağlantılı riskleri en aza indirgerken PNCS de yolculukların konforunu artırıyor. Premium ve prestij otomobil üreticilerinden büyük talep gören bu özellikler, en yüksek kalite standartlarının sağlanmasına yardımcı oluyor. Pirelli’nin çalışmaları, 770’ten fazlası bu özelliklerle bağlantılı, 720’yi aşkını ise otomobil üreticisini gösteren işaretli olmak üzere yaklaşık 3100 homologasyon sahibi olmasından da görülebiliyor. Ürünlerimizde PNCS gibi teknolojilerin varlığı, sürücülere lastik değiştirmek söz konusu olduğunda kendi otomobilleri için özel olarak üretilmiş lastikleri seçmenin önemini gösteriyor. Sürücülerin otomobillerinden maksimum fayda sağlamalarının yegane yolu budur. Böylece, orijinal tasarımı geliştiren mühendislerin araca entegre ettiği özelliklerden yararlanabilmeye devam edebilirler.”

 
Macaristan EURO 6 Transit Geçiş Belgeleri Kullanıma Açıldı
 
Ordu'da Tanker ile Otomobil Çarpıştı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Continental ve Seyir Mobil İş Birliği
ContiPressureCheck™ sistemi ile filoların hayatını kolaylaştıran Continental, ...
Hankook'ta Üst Düzey Atama
Hankook Lastikleri, Avrupa kamyon ve otobüs lastikleri bölümü için yeni ...
Age İnşaat Zorlu Şantiye Koşullarında Verimliliği Continental ile Sağlıyor
Kars’ın Sarıkamış ilçesinde yapımı devam eden Karakurt Barajı ve HES projesini ...
 
Goodyear'dan Omnitrac Ürün Hattı
Goodyear, daha fazla dayanıklılık ve geliştirilmiş kilometre performansı ...
Otokoç'tan Kış Lastiği Hizmeti
Otokoç Otomotiv, Lastick markası ile tüm marka ve model araçlar için uygun ...
"Müşterilerimizin Filo Operasyonlarına Önemli Bir Değer Kattık"
“Sahadabiriz” vizyonuyla iş ortakları, çalışanları ve müşterileriyle birçok ...
 
Yolculuğun Öncüsü Olmak İçin Son Tarih 23 Aralık
Brisa’nın, Workinlot girişimcilik platformu ile hayata geçirdiği “Yolculuğun ...
2019 Pirelli Takvimi Dreaming Milano’da Tanıtıldı
Her biri kendi düşlerinin ve tutkularının peşinden giden dört kadının ...
Hankook Lastikleri Yeni Fütüristik Konsept Lastiğini Tanıtıyor
Premium lastik üreticisi Hankook, bu yılki Essen Motor Show’da yine gelecek ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
srctreyler haberler lkwkamyoncusondakikabuskamyonumtruck