UPS, Scuderia Ferrari ile imzaladığı sponsorluk anlaşmasıyla Formula 1® organizasyonunda yer alarak motor sporları alanındaki sponsorluklarını artırıyor. Anlaşmayı 19 Şubat 2013 tarihinde Barcelona’da Scuderia Ferrari pilotu Fernando Alonso’nun da katılımıyla duyuran UPS, bu anlaşma kapsamında Mart ayında Avustralya’da başlayıp Kasım ayında Brezilya’da sona erecek olan ve dünya genelinde 19 ülkede yarışacağı Formula 1 Dünya Şampiyonası’nda, önemli bir görünürlük sağlayacak.
Scuderia Ferrari 1950 yılındaki başlangıcından bu yana Formula 1 Dünya Şampiyonası’nın her ayağında yer alan ve neredeyse tüm Formula 1 rekorlarını elinde tutan tek takım.
Verimliliği Arttıracak
Dünya genelindeki en başarılı ve en tanınmış markalardan biri olan UPS’in yeni partnerleri olduğu için son derece memnun olduğunu belirten Scuderia Ferrari Takımının Lideri Stefano Domenicali konuyla ilgili ayrıca “Mükemmellik, yenilik ve hassasiyet takım bünyesindeki tüm süreçler için çok önemli. UPS gibi küresel hacme ve erişime sahip ve aynı zamanda bu değerlerini başkalarıyla da paylaşan bir kuruluşla çalışmak bizlere birlikte hareket ederek faaliyetlerimizi geliştirmek için kullanabileceğimiz yöntemleri keşfetme ve uygulama imkânı tanıyacak, takım içerisindeki verimliliği arttıracaktır” dedi.
İki Dünya Markası Bir Araya Geldi
UPS’in İletişim ve Marka Yönetimi Kıdemli Başkan Yardımcısı Christine Owens, Ferrari’nin Maranello’da (İtaya) bulunan merkez binasında 18 Şubat’ta gerçekleştirilen uzun vadeli anlaşmanın imza töreninde, "Ferrari'ye katıldığımız ve yarış organizasyonlarının bir parçası olduğumuz için heyecanlıyız" ifadelerini kullandı. Owens, sözlerine “UPS, 12 yılı aşkın bir süredir motor sporlarıyla ilgileniyor. Motor sporlarına gösterdiğimiz bu ilgiyi dünyanın en çok tanınan yarış ekiplerinden biriyle işbirliği yaparak Formula 1 alanına da aktarmamız zengin bir tarihe, kültüre ve mükemmellik konusunda eşsiz bir geçmiş performansına sahip iki dünya markasını bir araya getiriyor.