Shell & Turcas, çalışan bağlılığı ve memnuniyetini artırmak için yaptığı şirket içi aktivitelere, Süper Araba deneyimini de ekledi. Yeni ürün ve hizmetlerinin tanıtımını öncelikle çalışanlarıyla paylaşmayı ilke edinen Shell, bu uygulamalarla hem çalışanlarının bilgisini ve motivasyonunu geliştiriyor hem de bu yenilikleri sahiplenmelerini teşvik ediyor.
Shell Helix motor yağlarının global reklam kampanyasının 16 Nisan tarihinde başlayan Türkiye ayağında, çalışanları arasında özel bir çekiliş düzenlendi. 20 şanslı Shell çalışanı, Shell Helix’in “Süper Arabalar” temalı yeni reklam filminde etkileyici görüntülerle yer alan Ferrari araçlarla unutulmaz bir sürüş keyfi hakkı kazandı. Şanslı Shell & Turcas çalışanları Hezarfen Havaalanı pistinde düzenlenen etkinlik ile Ferrari F430 kullandılar. Çalışanlar, eğlenceli etkinlik sayesinde “Shell Helix ile her araba süper arabadır” sloganına ilham veren Shell Helix’in motor performansına olan katkısını, bizzat deneme fırsatını elde ettiler. Süper Araba’nın ve Shell Helix’in performansından çok etkilendiklerini belirten çalışanlar, Shell’in, müşterilerine yaşattığı ayrıcalık nedeniyle gurur duyduklarını söylediler.
Shell’in insan kaynakları politikasının temelinde; kendine güvenen, gelişime ve değişime açık, takım çalışmasına uyum sağlayabilen, çok yönlü düşünme ve analiz yeteneğine sahip, insani değerlere saygılı, girişimci, kararlı, istekli ve başarı odaklı kişiler yetiştirme ilkesi yer alıyor. Bu ilkeden yola çıkarak düzenlediği eğitimler ve iç iletişim aktiviteleriyle her kademedeki çalışanının kendisini geliştirmesine imkân tanıyor.
Süper otomobiller, mükemmel görüntüler
Her sürücünün, dünyadaki en iyi otomobili kullanıyormuş gibi hissetmeyi hak ettiğine inanan Shell Helix’in, “Shell Helix ile her araba süperdir” sloganını yansıtan yeni reklam filmi, etkileyici görüntüleriyle izleyenleri büyülüyor. Film, Shell ve Ferrari arasında uzun yıllardır süren teknik işbirliğini ve bu işbirliğinden güç alan Shell Helix’in üstün performansını yansıtıyor. Üç kıtaya yayılan büyük bir organizasyonla gerçekleştirilen reklam filminde Shell Helix kullanılan araçlar, üstün teknoloji ve tasarımı ile hayalleri süsleyen Ferrari otomobillere dönüşüyor. Yapım ekibi dünyayı dolaşarak nefes kesici bölgelerde çekim yaptı. Ekip çekimler sırasında dünyanın en kalabalık şehirlerindeki bazı yolları trafiğe kapatmak için yerel yetkililerle işbirliği yaptı ve Moskova'da -18 °C, Rio’da ise 35 °C gibi aşırı soğuk ve sıcak hava koşullarında çalışmanın da dâhil olduğu çeşitli zorluklarla mücadele etti.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |