Jaguar XJ 2.0, Ekim ayında Türkiye’de.
2.0 litrelik, 6 silindirin gücünü, 4 silindirin ekonomisiyle birleştiren, yüksek teknolojiye sahip turboşarjlı benzinli bir motor ve çok daha hafif komple alüminyum bir kasa. Yeni XJ 2.0’da motor üç temel güç aktarma teknolojisini birleştiriyor; İlki güçlü ve düşük devir performanslı torkundan gelen, geniş ve zengin bir güç bandıyla olağanüstü bir sürüş keyfine karşın gelişmiş düşük atalet momentli turboşarj, ikincisi yüksek basınçlı direkt yakıt enjeksiyonu ve üçüncüsü de çiftli değişken supap zamanlaması. Bu mükemmel birleşim, aynı zamanda iyileştirilmiş yakıt ekonomisi sağlayan 8 ileri vitesli ZF otomatik bir şanzımanla donatılmış durumda.
Yeni XJ 2.0, V6 gücünü ve zarafetini dört silindir ekonomisiyle sunan, performansta diğer modelleri kadar üstün ve Jaguar kalitesinden taviz vermeden, vergi avantajından faydalanan benzersiz bir fırsat... 2012 Ekim ayında Türkiye’de.
Temel Özellikler |
Jaguar 2.0 litre i4 240 Turboşarjlı benzinli motor |
Konfigürasyon |
Sıralı 4 silindir, 16 supap |
Kapasite |
1999 cc |
Silinidir çapı / Strok |
87,5 mm/83,1 mm |
Sıkıştırma oranı |
10:1 |
Eksantrik |
Çiftli Değişken Eksantrik Zamanlaması (VCT) |
Endüksiyon |
Turboşarjlı (tek) |
Yakıt sistemi |
Yüksek basınçlı, direkt yakıt enjeksiyonu |
Güç |
240 PS/177 kW @ 5500 dev./dk. |
Tork |
340 Nm/251 Ib-ft @ 1750-4000 dev./dk. |
CO2 emisyonları: |
216 g/km |
Şanzıman |
ZF 8 ileri otomatik |
Servis aralıkları |
16.000 km/12 ay |
Performans 0-100 km |
7,5 sn |
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |