Soğutma sistemleri pazarındaki son gelişmeler, yenilikler ve marka hedefleri hakkında karşılıklı görüşmek ve sektör temsilcilerini ağırlamak amacıyla düzenlenen “Thermo King Road Show 2011” organizasyonu tamamlandı. Thermo King markası, İstanbul’da gerçekleştirilen organizasyon ile start alan Road Show kapsamında Antalya ve Antakya’da sektör temsilcileri ile bir araya geldi.
Doğuş Otomotiv Thermo King Genel Müdürü İlhami Eksin, Thermo King Bölge Direktörü Rainer Muhlschlegel, Thermo King Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Adnan Yücel ve Thermo King Satış Yöneticisi Çağlar Bircan’ın konuşma ve sunumları ile katıldığı toplantılarda Antalya ve Antakya Yetkili Satıcı ve Servis yöneticileri de hazır bulundu.
Müşteri memnuniyetine verdikleri önem doğrultusunda müşterileri ile sürekli temas halinde olmayı arzu ettiklerini belirten Doğuş Otomotiv Thermo King Genel Müdürü İlhami Eksin yaptığı açıklamada “Thermo King markamızla soğutma sistemleri sektöründe, her kurum ve markaya eşit mesafede olma prensibimizle müşterilerimize beklentilerinin ötesinde bir hizmet sunabilmek üzere çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 7/24 çağrı merkezimiz, özel kredi seçenekleri, yaygın Yetkili Satıcı ve Servis ağı, geniş ürün ve yedek parça stokları ile sektörün lider markası konumumuzu devam ettirmekteyiz. Sektörün önde gelen temsilcileriyle biraraya gelebilme fırsatı bulduğumuz Road Show organizasyonumuzda aldığımız geribildirimler doğru yolda ilerlediğimizi gösteriyor. Ulusal ve yerel bazda markamıza desteklerini esirgemeyen tüm çözüm ortaklarımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz.’’ dedi.
Doğuş Otomotiv Thermo King Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Adnan Yücel ise Road Show kapsamında yaptığı sunumlarda 2009 yılını yapılanma, 2010 yılını ürün tanıtımı olarak tamamladıklarını belirterek, 2011 yılını ise satış sonrası hizmetler yılı olarak belirlediklerini açıkladı. 2010 yılında oldukça iyi bir satış gerçekleştirdiklerini hatırlatan Yücel, “Bu yıl bizim için pazarlama çalışmalarımızın artarak devamını sağlayacağımız ve bununla beraber teknik üstünlüklerimizi ve T Serisi gibi yeni ürünlerimizi müşterilerimizin hizmetine sunacağımız bir atılım yılı olacaktır.” açıklamasında bulundu.
Road Show kapsamında, dünya ile aynı anda piyasaya sundukları T Serisi ürünlerinin de tanıtımını yapma fırsatı bulduklarını belirten Yücel “6 metreden 8,5 metre uzunluğa kadar olan kasalarda kullanılan TS ve MD serisinde revizyona gidildiğini ve yeni ürünleri olan T Serisi’nin müşterilerin beğenisine sunulduğunu hatırlatarak; Birbirinden farklı 9 model 4’e indirildi ve aynı zamanda performansları yükseltildi. Böylece müşterilerimizin ihtiyacı olan ürünü daha kolay seçebilmesini sağlıyoruz. 2011 yılının ilk yarısında iyi bir satış grafiği yakaladık bunun artarak devam edeceğini düşünüyoruz.“ açıklamasında bulundu.
Soğutma sektöründe bir ilk: “Eskisini getir, yenisini götür” kampanyası
Aynı zamanda sektörde bir ilk olan “Eskisini getir, yenisini götür” gibi cazip bir takas kampanyasını da kullanıcılara ilk kez duyurduklarına da değinen Yücel; “Müşterilerimizin elinde olan ünitelerin markasına bakmaksızın alımını yaparak, onlara yeni ve son teknoloji Thermo King ürünler vereceğiz” dedi.
Yücel “Hizmet verdiğimiz sektörde bir ilk olan “Tracking” uydu takip sistemi, kullanıcılarına daha sağlıklı ve güvenli bir taşımacılık imkanı sunarken, filolara küresel rekabette bir adım öne çıkma imkanı da tanıyor. Bu sistemle sayesinde müşterilerimiz seyir halindeki araçlarını oturdukları merkezden uydu vasıtasıyla takip edebilirken, kasa sıcaklığı anlık izleyebiliyor ve gerekirse ısıya müdahale edebiliyorlar. Böylelikle olası sorunlara anında müdahale edilebildiği gibi, gerek ülkemizde gerekse Avrupa’da istenildiği anda araç, en yakın servise çok kolay bir şekilde ulaşılabiliyor.” dedi.
“Türkiye önemli bir pazar...”
Thermo King Bölge Direktörü Rainer Muhlschlegel ise yaptığı konuşmada Türkiye’nin kendileri açısından çok önemli bir pazar olduğunu belirterek “Thermo King olarak uzun yıllardır Türkiye’de bulunuyoruz. Ancak 2008 yılında Doğuş Otomotiv ile imzaladığımız distribütörlük anlaşmasının ardından, gerek satış gerekse satış sonrası hizmetlerde sürekli artan bir grafik yakaladık. Türkiye’nin coğrafi konumu ve Avrupa’nın en genç taşıma filosuna sahip olması bizim bu pazara daha dikkatle bakmamıza neden oluyor.” dedi.
Thermo King Satış Yöneticisi Çağlar Bircan ise, “Yeni satışa sunulan T Serisi kamyon ünitelerinde soğutma performansı ciddi bir artış sağlarken yakıt tüketimi düştü. Yeni T Serisi, emisyon değerleri açısından ve düşük gürültü düzeyi ile de çevre dostu bir ürün olarak öne çıkıyor. Bu üniteler, daha önceki MD ve TS serisi ünitelere nazaran daha kolay ve hızlı monte edilebilecek şekilde tasarlandı. Ayrıca kumanda paneli sadeleştirilerek kullanımı kolay hale getirildi. Bunun yanısıra, SLX ünitelerinin soğutma kapasiteleri artırıldı, yakıt tüketimi azaltılarak ünitenin kumanda paneline Türkçe opsiyon eklendi.” açıklamasında bulundu.
Thermo King, müşterilerine en yakın noktalarda hizmet vermek amacıyla, İstanbul Flash, Kocaeli Doğuş Otomotiv Servis, Adapazarı Solak, Trabzon Asya, Bursa Koçaslan, Denizli KCR, İzmir Mekanik Soğutma, Antalya Başaran ve Hatay Günay ile 9 ilde 9 Yetkili Satıcı ve Servis ile büyümeye devam ediyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |