Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
29 Mayıs 2018 Salı - 12:13

TREDER, Knorr-Bremse ile Yeniden Buluştu

Knorr-Bremse, 24 Mayıs tarihinde Green Park Hotel’de Treyler Sanayicileri Derneği üyeleri ile bir araya geldi. Etkinlikte Knorr-Bremse yetkilileri TREDER Üyeleri ile son yenilikler ve eğilimlerle ilgili bilgiler paylaştılar. Etkinliğin ardından TREDER üyeleri Mayıs ayı Yönetim Kurulu toplantısını gerçekleştirdi. TREDER üyeleri ile Knorr-Bremse yetkilileri akşam da iftar yemeğinde bir araya geldiler.

TREDER, Knorr-Bremse ile Yeniden Buluştu

Toplantıya Knorr Bremse Satış ve Pazarlama Başkan Yardımcısı Christoph Günter, Havalı Disk Fren Sistem Yöneticisi Rudolf  Ober, Knorr Bremse Ticari Araç Fren Sistemleri Türkiye ve Orta Doğu Genel Müdürü Ozan Çiçek, OE Kanalı Satış Direktörü Argun Aytuna, Treyler Kanalı Satış ve Pazarlama Müdürü Savaş Ada, Teknik Hizmetler Yöneticisi Evren Erçıktı ve Teknik Uzman Melih Cebe katıldılar.

Christoph Günter, Knorr-Bremse’nin raylı sistemler ve ticari araç fren sistemleri üretiminde ve diğer alt sistemlerini tedarik etme konusunda öncü bir şirket olduğunu vurgulayarak, şirketin tarihinden kısaca bahsetti. 1905 yılında Berlin’ de kurulan şirketin, 1945 yılında reorganizasyona giderek Merkezini Münih’e taşıdığını, 1985 yılında ise Heinz Herman Thiele’nin şirketi satın aldığı bilgisini paylaşan Günter, 2017 yılında şirket cirosunun 6 milyar 236 milyon Euro’ ya ulaştığını ve 30 ülkede 28 bin çalışanı olduğunu ifade etti. Ayrıca, firmanın fren, kontrol ve enerji tedarik sistemleri, HVAC ve sürücü destek sistemleri, direksiyon sistemleri, güç aktarma sistemi ve şanzıman kontrol çözümlerini geliştirip, üretim ve bakım/onarım hizmetlerini sağladığını belirtti.

Türkiye’nin beş adet tesisi ile Knorr-Bremse için hem raylı taşıt hem de ticari araç sektörlerinde son derece önemli bir konumda olduğunu belirten Günter, bu bağlamda, Türk şirketlerini Knorr-Bremse’nin ortakları olarak el üstünde tuttuklarını belirtti. Günter bu durumun, özellikle Knorr-Bremse’nin Türk tedarikçilere şu anda yaklaşık 30 milyon Euro değerinde sipariş vermesi gerçeği ile yansıtılmakta olduğunu da belirti.

Günter, Knorr-Bremse üretiminin; ticari araçlar ve raylı araç fren sistemleri olarak ikiye ayrıldığını belirterek gelirler içerisinde Ticari Araçların yüzde 47’sini oluşturduğunu geriye kalanın da Raylı Sistemlerin oluşturduğunu kaydetti. Ticari Araçlar Grubu içiresinde; treyler, kamyon, otobüs, akslar, motorlara yönelik ürünleri olduğunu belirten Günter, “Gelirlerin yüzde 51’i Avrupa, yüzde 27’si Asya-Avusturalya ve yüzde 22’si Amerika’dan oluşuyor” dedi.

Satış gelirlerinin yüzde 6’sını Ar-Ge’ye ayırdıklarını vurgulayan Günter, geçtiğimiz yıl 359 milyon Euro harcadıklarını söyledi. Münih’de iki yıl önce açılan yeni AR-Ge ve test merkezinden bahseden Günter, 16 bin 900 metrekare alanda kurulan merkezde 80 milyon Euro’ya mal olduğunu aktardı.  

Sosyal sorumluk projelerinde de yer aldıklarını anlatan ve Knorr-Bremse Global Care Vakfı ile tüm dünyada yardım faaliyetlerinde bulunduklarını ve son olarak Türkiye’ de Hatay’daki Suriyeli çocuklara yönelik yardımların içerisinde yer aldıklarını söyledi.

Knorr Bremse’ nin trafik güvenliği başta olmak üzere araç verimliliği, sürüş destek sistemleri (ADAS) , otonom sürüş, emisyon standartları ve bağlantılılık (Connectivity) konularının geleceğe damga vuran trendler olacağına dikkat çeken Günter, firmalarının bu konudaki çalışmalarını IAA’da sergileyeceklerini söyledi.

Dünya disk frene yöneliyor

Havalı Disk Fren Sistem Yöneticisi Rudolf  Ober de kamyonlar ve treylerler için disk frenlerin öne çıktığını belirterek, “Ticari araç üreticisi disk fren uygulamalarını arttırıyor. Disk frenlerin kampanalı frenlere göre özellikle ısınma sonrası daha iyi bir performans göstermektedir. Yüksek sıcaklıklarda kampanalı frenlerde fren zayıflaması yaşanırken disk frenler daha kararlı bir fren performansı sunmaktadır. Disk frenlerin kampanalı frenlere göre diğer avantajlarının ise düşük servis bakım giderleri olması ve aks başına 30 kg daha hafif olması nedeniyle araçlara sağladığı yük taşıma kapasitesinin artmasıdır. Birçok pazarda bu sebeplerden dolayı disk frene bir dönüşüm yaşanıyor” şeklinde konuştu.

30 milyon adedin üzerinde disk frenin yollarda olduğunu belirten Ober, bunlardan 4 milyon tanesinin treylerler için kullanıldığına dikkat çekti. Sistemlerin sürekli olarak geliştirildiğini ifade eden Ober, Knorr Bremse’nin sitem tedarikçisi olduğunu hatırlatarak, müşterilere deneyimlerini aktaran bir marka olduklarını kaydetti. Ober, bu yıl 19 inçlik Jant Çapı için geliştirilen ST6 ve 22,5 inçlik Jant Çapı için geliştirilen NexTT ürünlerinin IAA’da tanıtılacağını söyledi.

TREDER Başkanı Kaan Saltık, etkinlik ile ilgili olarak yaptığı açıklamada Knorr-Bremse ile yeniden bir araya gelmekten dolayı son derece memnun olduklarını dile getirdi. Knorr-Bremse gibi çok önemli bir tedarikçinin dernekle yakın işbirliği içerisinde olmasının önemine işaret eden Saltık, TREDER’in yaptığı çalışmaların hem otomotiv sektöründe hem de diğer derneklere örnek olduğunu vurguladı.

 
Mercedes-Benz Türk StartUP Yarışmasında Ön Elemeyi Geçen 60 Girişimci Eğitim Kampında Buluştu
 
Türk Eximbank Yeni Hizmetlerini Devreye Alıyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Ağır Vasıta Araçların En Büyük Destekçisi: Motul
Dünyanın madeni yağ devi Motul, ağır vasıta araçlarına geniş bir yelpazede ...
Ups Elektrikli Araçlarını Londra ve Paris’te Kullanacak
UPS, Londra ve Paris’te denenecek 35 elektrikli dağıtım aracının (EV) ...
Köprü ve Otoyollarda Geçiş Ücreti Ceza Uygulaması 10 Katından 4 Katına Düşürüldü
25.05.2018 tarihli 30431 sayılı Resmi Gazete’de, 7144 Sayılı “Bazı Kanunlarda ...
 
Türkiye’de Lojistiğin Kalbi Ankara’da Atacak!
11/13 Ekim 2018 tarihleri arasında Türkel Fuarcılık tarafından 700.000 ...
Her Amaca Yönelik Tek Araç: Yeni Stralis X-Way
IVECO, Beton İzmir 2018 Fuarı’nda “sağlam araçlar” ile yerini aldı. Fuarda, ...
Rota, Güçlü Ürünleriyle Automechanıka’da Fark Yarattı
NSK Group, ROTA markası ile katıldığı Automechanika İstanbul fuarında ...
 
Betamix Yeni Logosu Ve Güçlü Araçlarıyla Beton Fuarında
Beta İş Makinaları, inşaat sektörünün buluşma merkezi olan ve bu yıl İzmir ...
Mercedes-Benz Türk’ten Mesleki ve Teknik Anadolu Liselerine Teknolojik Destek
Mercedes-Benz Türk, sosyal sorumluluk projesi “EML’miz Geleceğin Yıldızı” ...
İnşaat Sektörünün Önde Gelen Markaları Tercihini Ford Trucks’tan Yana Kullandı
Ford Otosan’ın ağır ticari markası Ford Trucks, bu yıl İzmir’de gerçekleşen ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
fahrersondakikaşoförtürkiyedikkatkamyonumlkwsrctruck