Ulusoy ve Varan olarak; yolcularına seyahat saatine kadar daha iyi hizmet verebilmek için, terminallerinde zaman zaman taşeron firma üzerinden düzenlemeler yaptıklarını belirttiler.
Ulusoy ve Varan Genel Koordinatörü Mustafa Yıldırım'ın yaptığı açıklama şu şekilde devam ediyor:
“Diğer terminallerimizde olduğu gibi, Ataşehir terminalimizde ilk günden itibaren yeşillendirme, ağaç dikimi, bakımı ve yetiştirilmesini biz gerçekleştirdik. Dün yapılan düzenlemenin amacı ağaç topraklarının yağışlı günlerde çamur yapmasını engellemek için etraflarının betonlanması üzerineydi. Uygulamayı yapan taşeron şirketin ihmali sebebi ile talihsiz olay gündeme gelmiş, gereği ve telafisi en kısa sürede yerine getirilmiştir.
İnternet haber sitelerinde ve sosyal medyada konu olan “@UlusoyTurizmAS Ülkede yeterince ağaç var. Terminal olması için bunların yapılması gerekiyor.” açıklaması tamamen asılsızdır.
İlgili Twitter hesabı kurumumuza ait değildir. Sosyal medyadaki tek varlığımız Facebook’tahttps://www.facebook.com/ulusoyotobus adresinde gerçekleştirilmektedir.
Koşulsuz müşteri memnuniyetini ilke edinen ULUSOY ve VARAN olarak, yaşanan bu gelişmelerden büyük bir üzüntü duyduğumuzu, ilgili hesap için gerekli araştırmayı yaptıracağımızı belirtmek isteriz. Konuyu gündeme getiren Atlas dergisi muhabiri Kerem Yücel’e, tüm bu süreçte bizi büyük bir hassasiyetle müşteri hizmetlerinden ve e-posta üzerinden bilgilendiren herkese teşekkür ederiz.”
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |