Volvo Kamyon, ürünleri ile ticari araç sektörüne değer katarken araçların kesintisiz sürüş süresini arttıracak yatırımlarını da sürdürüyor. Satış sonrası hizmetleri ile müşterilerinin karlılığını arttırmayı hedefleyen Volvo Kamyon, 7 gün 24 saat ulaşabilecek Çağrı Merkezi ile artık tüm Avrupa’dan gelen çağrılara da cevap veriyor.
Volvo Kamyon Çağrı Merkezi maksimum müşteri memnuniyeti için Avrupa’nın neresinde olursanız olun size hizmet sağlıyor. Volvo Kamyon Genel MüdürüMartin Ericsson konu ile ilgili olarak; “Volvo Kamyon olarakçok geniş bir yelpazede en kaliteli, yakıt tasarrufu yüksek, güvenlik sistemleri son teknoloji ile geliştirilmiş, çevreye duyarlı kamyon ve çekicileri müşterilerimize sunuyoruz. Ancak ürünlerimizin üstün performansının yanı sıra müşterilerimizin en yüksek verimlilik ve karlılığı sağlaması için satış sonrası hizmetlerin de ne kadar önemli olduğunu biliyoruz. Bu nedenle çağrı merkezimizi tüm sürücülerimiz için yurtiçi ve yurtdışından ulaşabilecekleri şekliyle yeniden yapılandırdık. Şu ana kadar aldığımız geri dönüşler ise müşterilerimizin bu durumu çok önemsediğini ve çağrı merkezinin sürücülerimiz arasında güven yaratttığını gösteriyor” diyor.
Volvo Kamyon Çağrı Merkezi, müşterilerine 0212 315 01 10 numaralı telefondan 7 gün 24 saat yurtiçi ve yurtdışında hizmet veriyor. Volvo Kamyon müşterileri şikayet veya dileklerini iletebilecekleri gibi yolda yardıma ihtiyaç duymaları durumunda çağrı merkezini arayarak gerekli yardımın organize edilmesini talep edebiliyorlar.Artık tüm sürücülerimiz Avrupa’nın her yerinden bu numarayı arayarak hizmet alabiliyorlar.