Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
17 Nisan 2008 Perşembe - 00:00

Volvo Kamyon Dünya'nın İlk Hibrid Çöp Kamyonlarını Tanıttı!

Volvo Kamyon Dünya nın İlk Hibrid Çöp Kamyonlarını Tanıttı!

Hızla artan petrol fiyatları ve yoğun biçimde çevre kirliliğine odaklanılması, yakıt tasarrufu sağlayan hibrid teknolojisini ön plana çıkartıyor. Volvo Kamyon, ݝsveç’te çöp toplama şirketleri Renova ve Ragn-Sells tarafından günlük çalışmalarda kullanılacak olan iki adet hibrid kamyonu ile bu teknolojinin ağır vasıtalar için faydalı hale getirilmesinde önemli bir adım atıyor. 

Volvo Kamyon Başkanı ve CEO’su Staffan Jufors,  tanıtım toplantısında yaptığı açıklamada “Bu çalışma, hibrid teknolojisinin kamyon seri üretiminde kullanılması için son aşamadır. ݝlk hibrid konsept aracımızı sunduğumuz 2006 yılından bu yana, pazarda bu teknolojiye yönelik artan bir ilgi görüyoruz. Volvo Kamyon’un sunduğu hibrid çözüm, gücü ve diğer alternatiflerden daha düşük maliyeti ile benzersizdir. Volvo Kamyon olarak hibrid kamyonların seri üretimine 2009 yılında başlamayı planlıyoruz.” dedi.

Yakıt tasarrufu sağlayan, sessiz ve temiz çözüm!

Volvo Kamyon’un hibrid çözümü, bir dizel motor ve kalkıştan sonra saatte 20km/s hıza kadar kullanılan elektrik motorunu bir araya getiriyor.

Hibrid, tüm taşıma alanlarında geleceğin teknolojisi olacak!

Hibrid teknolojisini önce kentsel çalışmalarda kullanacak olan Volvo Kamyon, gelecekte hibrid kamyonlarını uzun mesafe taşımacılığı ve inşaat için de elverişli şekilde sunmayı planlıyor. Volvo Kamyon Ürün Stratejisi ve Planlama Bölümü Motor Müdürü Mats Franz݃©n yaptığı açıklamada; “Gelecekte çevre konuları ve petrole bağımlılık daha da ciddi şekilde gündeme geldiğinde hibrid teknolojisi çok önemli bir rol oynayacak. Hangi yakıtlar pazarda h݃¢kim olursa olsun, tedarikleri kısıtlı olacak. Ne tür taşıma işlemi yaptıkları fark etmeksizin daha düşük yakıt tüketimi sağlayan hibrid teknolojisi, müşterilerimiz için büyük önem taşıyacak. Dağıtım kamyonlarının yakıt tüketimi yüzde 20 ile 30 oranları arasında azaltılabilirken, uzun mesafeli taşıma işlemlerinde yakıt tasarrufu yüzde olarak o kadar yüksek olmayabilir. Ancak bu kamyonlar uzun mesafeler kat ettiği için, toplam yakıt tasarrufu yine önemli ölçüde olacaktır” diyor.  

 
Karayolu Taşımacılığı, Barış ve Refahı Taşıyor
 
SRC Belgeleri
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
fahrer haberler dikkattürkiyetreylerkamyoncusondakikalkwnews