Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
23 Mart 2010 Salı - 00:00

Yeni Eurocargo Görücüye Çıktı

Yeni Eurocargo’lar 10 ila 19t AYA aralığında, çok geniş bir versiyon ve donanım yelpazesine sahip olarak; kargo, tekstil, akaryakıt, mobilya, gazete, toptan gıda gibi her türlü şehirlerarası taşımacılığından şehiriçi perakende dağıtımına, belediye hizmetlerinden şantiye görevlerine kadar nakliye sektöründe pek çok alana hitap ediyor.

Yeni Eurocargo Görücüye Çıktı

 

Yeni Eurocargo’lar 10 ila 19t AYA aralığında, çok geniş bir versiyon ve donanım yelpazesine sahip olarak; kargo, tekstil, akaryakıt, mobilya, gazete, toptan gıda gibi her türlü şehirlerarası taşımacılığından şehiriçi perakende dağıtımına, belediye hizmetlerinden şantiye görevlerine kadar nakliye sektöründe pek çok alana hitap ediyor.

Eurocargo, geçmiş performansıyla kendini kanıtlamış çok çalışkan bir araç. Iveco’nun bu sınıfta tasarlayıp geliştirdiği ilk araç olarak 1991 yılında piyasaya sürülen Eurocargo, 1992 yılında birçok rakibini geride bırakarak ulaştığı ‘Yılın Uluslararası Kamyonu’ ödülüyle başlayarak birçok uluslararası övgü kazandı.

Iveco, 1991’deki çıkışından bu yana müşterileri tarafından büyük beğeni kazanan Eurocargo’dan 430.000 adetten fazla üretti ve araç halen kendi segmentinde Avrupa ülkelerinde en çok satanlar listesinde birinci veya ikinci sırada bulunuyor.

Piyasaya çıkması ile Avrupa’da orta sınıf kamyon segmentinde en çok tercih edilen araç olan Eurocargo, 2000 yılında üstün Tector motorlar ile donatılması ve 2003 yılında kabinin yenilenmesi ile yerini daha da sağlamlaştırdı.

Bu popüler ürünün Avrupa’da 2008 yılında piyasaya sürülen son modeli ise, her zamankinden daha rekabetçi, daha verimli ve yeni zorlukların üstesinden gelmeye, kullanıcılarının tüm ihtiyaçlarına daha iyi ve eksiksiz bir yanıt vermeye hazır.

İlk çıkışından bugüne şaşırtıcı derecede çok yönlü bir ürün olarak tanınan Eurocargo, şimdi yeni versiyonları ve donanımlarıyla daha da zengin model çeşitleri sunuyor. Bu donanım seçenekleri aracın müşterinin ihtiyacına göre -örneğin şehirlerarası nakliye, inşaat işleri ya da belediye hizmetleri gereksinimlerine uygun şekilde- yapılandırılmasına olanak tanıyor.

Yeni Eurocargo hem görüntü hem de içerik olarak yenilendi. Başta sürücü kabini olmak üzere içiyle ve dışıyla yenilenen araç, sürücü ve yolcular için en yüksek konforu sunuyor ve sürücünün rahatsız edici koşullardan ötürü yorulmasını engelleyerek yol güvenliğinin artmasına da katkıda bulunuyor.

Araç sahiplerinin araçlarını kendi logolarıyla kişiselleştirmelerine olanak tanıyan yeni ön tasarım aynı zamanda Iveco modellerinin sunduğu aile duygusunun en güncel yansıması. Ön far grubu da şimdi yepyeni.

MLC yataksız kabini, MLL yataklı kabini ve MLD çift kabini ile kabin çeşitlerinde her ihtiyaca uygun seçenekler sunan Eurocargo, geçmiş modellerinin ihtiyaçları harfiyen karşılamakta gösterdiği başarıyı sürdürüyor. Eurocargo MLL yataklı kabin modellerinde ayrıca, ilk kez Stralis’te kullanılan büyük kapasiteli ve her iki tarafta standart olarak sunulan yan eşya dolapları da bulunuyor.

FPT –Fiat Power Train– tarafından geliştirilip üretilen kusursuz Tector motor çeşitleriyle donatılan Yeni Eurocargo, bu motor teknolojisinin sağladığı performans, güvenilirlik ve düşük işletme maliyeti avantajlarını en iyi şekilde kullanarak, aracın getiri potansiyelini ve performansını artırırken, çevre üzerinde de daha az olumsuz etkiye yol açıyor.

6 vitesli versiyonlarda opsiyonel olarak sunulmaya başlanan ZF Eurotronic “otomatikleştirilmiş manuel” şanzımanların yanında yeni 6 ve 9 vitesli ZF manuel şanzıman çeşitleri ise hem sürücünün güvenliğini hem de aktarma organlarının ömrünü artırıyor. Öncekilerden daha hafif manuel şanzımanlar 6 veya 9 vitesli tüm konfigürasyonlarda araç performansını optimum düzeye çıkarıyor.

Eurotronic 6 vitesli versiyonlarda, vites geçişlerini motor ve yük için en ideal noktada yaparak yakıt tüketimini optimum düzeyde tutan bir şanzıman kontrol yazılımı bulunuyor.

Allison tam otomatik şanzımanlar ise, tipik dur-kalk işleri yapan araçlar (örneğin çöp toplama) için üstün kullanışlılık, sürücü konforu ve daha az işletme maliyeti sunuyor.

Eurocargo’nun hikayesi

 

1959

Lupetto’nun piyasaya çıkışı

1977

Gamma Z’nin piyasaya çıkışı

1987

TurboZeta’nın piyasaya çıkışı

1991

Eurocargo’nun piyasaya sürülmesi

1992

“Yılın Uluslararası Kamyonu” ödülü

1993

İngiltere’de “Yol Test Sürücülerinin Seçimi” ödülü

1994

İngiltere’de “Yılın Filo Kamyonu” ödülü

1996

Almanya’da “En İyi ithal Araç”  ödülü

1996

Yakıt tasarrufu ve üretkenlik için “MidiEuro Test” ödülü

1997

Eurocargo MY 97’nin piyasaya çıkışı

1998

“MidiEuro Test” ödülü

1999

EuroCargo “EL” çeşidinin piyasaya çıkışı

2001

Eurocargo Tector’un piyasaya çıkışı

2002

İngiltere’de “Best Light Truck” ödülü

2003

Eurocargo MY 2003’ün piyasaya çıkışı

2004

Tüm Tekerleklerden Çekişli modelin piyasaya çıkışı

2005

Yeni 140E ve 160E modellerinin tanıtılması

2006

 Euro IV ve Euro V modellerinin tanıtılması

2008

Avrupa’da Yeni Eurocargo’nun piyasaya çıkışı

 

 
Sınıfının En Cimrisi: SSANGYONG ACTYON
 
ISUZU Verimli Sürüş Eğitimleri Tam Gaz Devam Ediyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Sınıfının En Cimrisi: SSANGYONG ACTYON
SsangYong'un SUV segmentinde farklı tasarım çizgisiyle öne ...
BMC?nin 300.000?inci Araç Üretimi
 300.000. Araç Üretimi BMC’nin, İzmir fabrikalarında  ...
Bilgilenmek İçin Kamyonum Size Yeter
 Kamyonum Nisan Sayısında Kamyonum 63. sayı araştırma konularıyla ...
 
Doğuş Oto Ankara?da VW Fırsatları Devam Ediyor
Doğuş Otomotiv’ in gerçekleştirdiği kampanya kapsamında Volkswagen ...
Goodyear, 4x4 Lastiklerinde F1 Performansı Sunuyor
Goodyear'ın efsanevi Eagle F1 ailesinin yeni üyesi Eagle F1 Asymmetric ...
CVK?YA 40 ADET TGS
 40 Adet TGS Mineral madencilik ve mermer sanayi alanlarında ...
 
Mercedes?in Dünya Şampiyonu Pilotu Button, Avustralya Ayağına Hazırlıklarını Tam Gaz Sürdürüyor
Vodafone McLaren Mercedes takımının dünya şampiyonu sürücüsü ...
Temsa, Yeni Safir Teslimatlarına Devam Ediyor
 Sektörde 40 yıl gibi büyük tecrübeye sahip olan ...
CONTINENTAL?den Tasarruf Lastiği
Binek araç lastikleri klasmanında 3 yıl ard arda birinci seçilen ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncusondakikadikkatKamyonkamyonumtürkiyelkwbusfahrer