Yeni Eurocargo’lar 10 ila 19t AYA aralığında, çok geniş bir versiyon ve donanım yelpazesine sahip olarak; kargo, tekstil, akaryakıt, mobilya, gazete, toptan gıda gibi her türlü şehirlerarası taşımacılığından şehiriçi perakende dağıtımına, belediye hizmetlerinden şantiye görevlerine kadar nakliye sektöründe pek çok alana hitap ediyor.
Eurocargo, geçmiş performansıyla kendini kanıtlamış çok çalışkan bir araç. Iveco’nun bu sınıfta tasarlayıp geliştirdiği ilk araç olarak 1991 yılında piyasaya sürülen Eurocargo, 1992 yılında birçok rakibini geride bırakarak ulaştığı ‘Yılın Uluslararası Kamyonu’ ödülüyle başlayarak birçok uluslararası övgü kazandı.
Iveco, 1991’deki çıkışından bu yana müşterileri tarafından büyük beğeni kazanan Eurocargo’dan 430.000 adetten fazla üretti ve araç halen kendi segmentinde Avrupa ülkelerinde en çok satanlar listesinde birinci veya ikinci sırada bulunuyor.
Piyasaya çıkması ile Avrupa’da orta sınıf kamyon segmentinde en çok tercih edilen araç olan Eurocargo, 2000 yılında üstün Tector motorlar ile donatılması ve 2003 yılında kabinin yenilenmesi ile yerini daha da sağlamlaştırdı.
Bu popüler ürünün Avrupa’da 2008 yılında piyasaya sürülen son modeli ise, her zamankinden daha rekabetçi, daha verimli ve yeni zorlukların üstesinden gelmeye, kullanıcılarının tüm ihtiyaçlarına daha iyi ve eksiksiz bir yanıt vermeye hazır.
İlk çıkışından bugüne şaşırtıcı derecede çok yönlü bir ürün olarak tanınan Eurocargo, şimdi yeni versiyonları ve donanımlarıyla daha da zengin model çeşitleri sunuyor. Bu donanım seçenekleri aracın müşterinin ihtiyacına göre -örneğin şehirlerarası nakliye, inşaat işleri ya da belediye hizmetleri gereksinimlerine uygun şekilde- yapılandırılmasına olanak tanıyor.
Yeni Eurocargo hem görüntü hem de içerik olarak yenilendi. Başta sürücü kabini olmak üzere içiyle ve dışıyla yenilenen araç, sürücü ve yolcular için en yüksek konforu sunuyor ve sürücünün rahatsız edici koşullardan ötürü yorulmasını engelleyerek yol güvenliğinin artmasına da katkıda bulunuyor.
Araç sahiplerinin araçlarını kendi logolarıyla kişiselleştirmelerine olanak tanıyan yeni ön tasarım aynı zamanda Iveco modellerinin sunduğu aile duygusunun en güncel yansıması. Ön far grubu da şimdi yepyeni.
MLC yataksız kabini, MLL yataklı kabini ve MLD çift kabini ile kabin çeşitlerinde her ihtiyaca uygun seçenekler sunan Eurocargo, geçmiş modellerinin ihtiyaçları harfiyen karşılamakta gösterdiği başarıyı sürdürüyor. Eurocargo MLL yataklı kabin modellerinde ayrıca, ilk kez Stralis’te kullanılan büyük kapasiteli ve her iki tarafta standart olarak sunulan yan eşya dolapları da bulunuyor.
FPT –Fiat Power Train– tarafından geliştirilip üretilen kusursuz Tector motor çeşitleriyle donatılan Yeni Eurocargo, bu motor teknolojisinin sağladığı performans, güvenilirlik ve düşük işletme maliyeti avantajlarını en iyi şekilde kullanarak, aracın getiri potansiyelini ve performansını artırırken, çevre üzerinde de daha az olumsuz etkiye yol açıyor.
6 vitesli versiyonlarda opsiyonel olarak sunulmaya başlanan ZF Eurotronic “otomatikleştirilmiş manuel” şanzımanların yanında yeni 6 ve 9 vitesli ZF manuel şanzıman çeşitleri ise hem sürücünün güvenliğini hem de aktarma organlarının ömrünü artırıyor. Öncekilerden daha hafif manuel şanzımanlar 6 veya 9 vitesli tüm konfigürasyonlarda araç performansını optimum düzeye çıkarıyor.
Eurotronic 6 vitesli versiyonlarda, vites geçişlerini motor ve yük için en ideal noktada yaparak yakıt tüketimini optimum düzeyde tutan bir şanzıman kontrol yazılımı bulunuyor.
Allison tam otomatik şanzımanlar ise, tipik dur-kalk işleri yapan araçlar (örneğin çöp toplama) için üstün kullanışlılık, sürücü konforu ve daha az işletme maliyeti sunuyor.
Eurocargo’nun hikayesi
1959 |
Lupetto’nun piyasaya çıkışı |
1977 |
Gamma Z’nin piyasaya çıkışı |
1987 |
TurboZeta’nın piyasaya çıkışı |
1991 |
Eurocargo’nun piyasaya sürülmesi |
1992 |
“Yılın Uluslararası Kamyonu” ödülü |
1993 |
İngiltere’de “Yol Test Sürücülerinin Seçimi” ödülü |
1994 |
İngiltere’de “Yılın Filo Kamyonu” ödülü |
1996 |
Almanya’da “En İyi ithal Araç” ödülü |
1996 |
Yakıt tasarrufu ve üretkenlik için “MidiEuro Test” ödülü |
1997 |
Eurocargo MY 97’nin piyasaya çıkışı |
1998 |
“MidiEuro Test” ödülü |
1999 |
EuroCargo “EL” çeşidinin piyasaya çıkışı |
2001 |
Eurocargo Tector’un piyasaya çıkışı |
2002 |
İngiltere’de “Best Light Truck” ödülü |
2003 |
Eurocargo MY 2003’ün piyasaya çıkışı |
2004 |
Tüm Tekerleklerden Çekişli modelin piyasaya çıkışı |
2005 |
Yeni 140E ve 160E modellerinin tanıtılması |
2006 |
Euro IV ve Euro V modellerinin tanıtılması |
2008 |
Avrupa’da Yeni Eurocargo’nun piyasaya çıkışı |
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |