Sürücü odaklı
Yeni Volvo FMX'in geliştirilme aşamasında, inşaat kamyonu sürücülerinin günlük çalışma koşulları dikkate alındı. Kabinin içi baştan aşağı yeniden tasarlandı ve yapılan yenilikler sayesinde sürücünün işi hem daha kolaylaşıyor hem de daha verimli oluyor.
Claes Nilsson yeni FMX ile ilgili olarak, “Çığır açan yeni direksiyonumuz, özellikle inşaat kamyonu sürücüleri için mükemmel bir gelişme. Volvo Dinamik Direksiyon, sürücülerdeki kas gerilmelerinin ve boyun, kol ve sırt ağrılarının azalmasına yardımcı oluyor. Ayrıca Volvo Dinamik Direksiyon sayesinde düşük hızlarda ağır yük taşıyan bir kamyon bile kolayca, hatta sürücünün tek parmağı ile, manevra yapabiliyor,” dedi.
Diğer yeni özelliklerin yanı sıra, havalı arka süspansiyon sistemi, gelişmiş konfor sağlıyor ve yerden en ideal yükseklik mesafesiyle hareket kabiliyetini arttırıyor.
Volvo Kamyon, müşterileri için inşaat kamyonu sürücülerine yönelik özel olarak tasarlanmış bir eğitim paketi de sunuyor.
Üretkenlikte artış
Claes Nilsson açıklamasında, “FMX’in yeni özellikleri, inşaat segmenti için çok önemli olan kamyon üretkenliği ve dayanıklılığını arttırmak için tasarlandı. Örneğin mükemmel sürüş kolaylığı sağlayan yeni havalı süspansiyon sistemi, diğer segmentlerden bağımsız bir şekilde sadece inşaat işlerine özel olarak geliştirildi,” dedi.
Yeni Volvo FMX’in kabini yüksek mukavemetli çelikten üretiliyor. Yeniden tasarlanan ön yapıdaki tüm parçalar, yeni Volvo FMX'i zorlu inşaat koşullarında daha da sağlam kılmak için en ideal şekilde yerleştiriliyor.