Toplantıda “Servis Fark Yaratır” sloganı ile müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik hedeflerini dile getiren Deniz Sevk Sistemleri Müdürü Çağlar Çolak, “Servis noktası ağımıza yeni eklenen firmalar ile çok daha hızlı ve etkin bir servis ağına sahibiz.” söylemi ile ZF Marine ailesinin büyümekte olduğuna, ayrıca süreç iyileştirmeleri ve devreye alınan yeni prim sistemine dair bilgiler verdi. Satış ekibi tarafından da yeni pazar trendleri ve sunmayı planladıkları yeni ürünlere dair bilgiler paylaşıldı.
İstanbul, İzmir, Bodrum, Göcek, Marmaris ve Antalya’dan gelen katılımcılara 2019 yılı pazarlama stratejileri konusunda bilgi veren Pazarlama Müdürü Can Akkan, yenilenen temsil standartları, müşterilere yönelik gerçekleştirilecek tanıtım çalışmaları ve servislerin dijital medya yayın plan ve beklentilerine dair görüş alış verişinde bulundu. Hatıra fotoğrafı çekimi ardından akşam yemeğine geçen katılımcılar, şirket tarihinde ilk kez düzenlenen Marine Servis Noktaları toplantısından son derece memnun kaldıklarını dile getirdiler.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |