Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
14 Temmuz 2012 Cumartesi - 11:59

ZF, yeni AV 133 Alçak Tabanlı Otobüs Aksını Tanıtıyor

Alçak tabanlı otobüsler için yeni AV 133 aks serisini ZF iki aşamada uygulamaya koyuyor: Ticari araç teknolojisi bölümünde aks sistemlerinden sorumlu Andreas Moser şöyle diyor: “Bu ikinci geliştirme aşamasında odak noktası verimliliğin, gürültü düzeyinin ve ağırlığın daha da iyileştirilmesidir. Ancak bunlar gerçekleştirildikten sonra tip etiketlerine AV 133 ibaresi basılacak.”

ZF, yeni AV 133 Alçak Tabanlı Otobüs Aksını Tanıtıyor

Daha fazla performans ve daha geniş bir kullanım yelpazesi

Braketlerde ve vidalı bağlantılarda fonksiyon entegrasyonu sayesinde yeni AV 133 alçak tabanlı portal aks, daha fazla performans kabiliyetine karşın belirgin şekilde daha hafif. Böylece ZF, Euro 6 egzoz normu dolayısıyla tahrik aksamında oluşan ağırlık artışına karşı koymak için belirleyici bir katkı sağlıyor. ZF, 2014 yılına kadar ikinci bir adımda alternatif malzemeler kullanmak suretiyle AV 133’ün ağırlığı daha da azaltacağını belirtiyor.

 

Yeni Portal Akslar Kullanımı Basitleştiriyor

Alçak tabanlı otobüsler için yeni portal aks daha büyük torklar için tasarlanmış olduğundan daha şimdiden ağır yüklerde – örneğin çift körüklü otobüslerde – kullanımı basitleştiriyor. Bu, dişliler ve yataklar ile diferansiyelde yapılan bilinçli güçlendirmeler ile sağlandı. Geniş tahvil oran yelpazesine ilaveten AV 133 örneğin trolley, elektrikli ve hibrid tahrik gibi alternatif tahrik konseptlerini de kapsıyor. Bu arada bu aks, selefi olan AV 132 modeli ile aynı aks bağlantı noktalarına sahip olduğundan mevcut araç platformlarına sorunsuz bir şekilde entegre edilebiliyor. Selefi olan aksın alçak taban ile ilgili avantajları da devam etmektedir. Böylece yeni AV 133, basamak veya kademeler olmaması, yolcuların konforunu önemli ölçüde arttıran asgari taban yüksekliğine olanak sağlıyor.

 

Daha Kısa Yolcu Sirkülasyon Süresi

Ulaşım açısından özellikle basamaksız biniş ve iniş, dolayısıyla daha kısa olan yolcu sirkülasyon süreleri avantaj olarak göze çarpıyor.

AV 133’ün, dişlilerin ve yağ beslemesinin iyileştirilmesi suretiyle arttırılmış olan verimi ve daha da azaltılmış olan servis giderleri taşımacılık işletmeleri için otobüsün yaşamı boyunca oluşan giderlerini daha da azaltıyor.

 

 
AYNES GIDA THERMO KING GÜVENCESİ İLE DAĞITACAK
 
KAPIKULE TIR PARKINA KAVUŞUYOR
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
AYNES GIDA THERMO KING GÜVENCESİ İLE DAĞITACAK
Türkiye’nin önde gelen süt işleme firması Aynes Gıda, ürünlerinin dağıtımını ...
Ford Transit Connect’e çekici ve prestijli Blackline Serisi
Ford Otosan’ın Kocaeli Fabrikası’nda üretilen ve hem Türkiye’de hem de ...
ZF Bağımsız Ön Süspansiyonu Pazarda Başarılı
RL 55 EC ile ZF bağımsız ön süspansiyon midibüs segmentine girdi. Bu suretle, ...
 
OSD: “Üretimdeki azalmaya rağmen otomotiv sanayii ihracat birincisi”
Otomotiv Sanayii Derneği’nin raporuna göre, 2012’nin ilk yarısında otomotiv ...
Seyahat Sektörünün Tercihi MAN
Turizm ve yolcu taşımacılığı sektöründe faaliyet gösteren firmaların öncelikli ...
Esas Bakım Seneye
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ndeki bakım çalışması milyonlarca İstanbulluyu ...
 
Türkiye-Belarus KUKK Toplantısı Ankara’da Yapıldı
Türkiye-Belarus Kara Ulaştırması Karma Komisyonu (KUKK) Toplantısı 11-12 ...
Ehliyet Almak Zorlaşıyor
Trafik Güvenliği Yüksek Kurulu Toplantısı’ndan Milli Eğitim Bakanlığı ...
General Motors’un Avrupa ve Rusya’daki Tek Lojistik Ortağı GEFCO
Otomotiv lojistiği alanında lider olan ve üretim yapan işletmelere yönelik ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
şoförkamyonumtreylerfahrerKamyonnewsbuslkwdikkat