Petroleum İstanbul 2011 Fuarı’nda basın mensubu ve iş dünyasından temsilcilerin ziyaret ettiği BP standında hazır bulunan BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürü Richard Harding bazı açıklamalarda bulundu.
Türkiye genelinde 600’ü aşan akaryakıt istasyonu aracılığıyla müşterilerine ürün ve hizmet kalitesi sunduklarını belirten BP Türkiye Akaryakıt Ülke Müdürü Richard Harding, büyüme stratejilerini, yenilikçi yaklaşımlarını ve verimlilik artırmaya yönelik projelerini paylaştı. Harding, “2011 yılında akaryakıt pazarına paralel bir büyüme hedefliyoruz. Sağlık, Emniyet, Çevre ve Güvenlik (SEÇ-G) standartlarımızdan ödün vermeden bayi ağımızı genişletmeyi, verimliliği artırarak büyümeyi ve 40 yeni akaryakıt noktasını daha hizmete almayı planlıyoruz. 100 yıldır Türk ekonomisine ve enerji sektörüne yatırım yapan bir firma olarak önümüzdeki dönemde hizmetteki yenilikçi yaklaşımlarımızla, sektördeki farkımızı ortaya koymaya devam edeceğiz” dedi.
Fuarda ayrıca BP Türkiye’nin desteklediği Değiştirebiliriz.org, Yol Güvenliği Platformu da yer aldı. Yol Güvenliği Platformu temsilcileri, fuar katılımcılarına yol güvenliği konularında simülatörler eşliğinde bilgiler aktardı.