Temsa, Şubat ayında müşterilere sürpriz kampanyalar ve hediyeler sunmaya devam ediyor. Yedek parça kampanyası ile kullanıcılara yüzde 35’e varan maliyet avantajları yaşatan Temsa, Şubat ayı içinde yetkili servislere bakım için giden tüm müşterilere yelek hediye ediyor. Zorlu hava koşullarında çalışmanın güçlüğünü bildiklerini, bu dönemde taşımacıların işlerinde devamlılık sağlamalarının kendileri için en önemli unsur olduğunu vurgulayan Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Ercan Uslular, “Müşterilerimizin her sorununda onların yanında olmaya özen gösteriyoruz. Onların işlerinde yaşadığı her aksaklığın mali bir yük olduğunun bilincindeyiz. Bu anlayışla onların her süreçte yükünü hafifletmek bizim önceliğimiz. Yetkili servislerimizde garanti kapsamında olsun, olmasın en uygun bakım koşulları sunarak hem onların yüzlerini güldürüyor hem bu soğuk kış gününde ısınmalarına da katkı yapmak adına yelek hediye ediyoruz. Müşterilerimize verdiğimiz önemi onlara hissettirdiğimiz için de bize olan geri dönüşler çok olumlu oluyor ve teşekkür mesajları alıyoruz” dedi.