Rotasını globalde markalaşmaya çeviren sektörün ihracat lideri İnci Akü’nün yeni radyo reklam kampanyası başladı. Bir babanın çocuğuna “Arabamızda uzun ömürlü bir şey var Mehmet, bil bakalım nedir?” sorusuyla başlayan İnci Akü radyo reklamı hem markaya, hem de özel olarak hazırlanmış NanoGold Start-Stop ELA ürününe vurgu yapıyor. İnci Akü, akünün artı eksi kutup başlarını ifade eden yol temalı yaratıcı reklam görselleri ile de radyo reklamını destekliyor.
28 yıldır faaliyet gösteren İnci Akü, radyo reklamlarında ve basın ilanlarında teknolojiyi takip ederek, gelecek yıllarda da pazarın uzun ömürlü markası olarak faaliyetlerini sürdüreceğinin altını çiziyor. İnci Akü Pazarlama Müdürü Damla Arkan, reklam kampanyası ile ilgili “Güçlü Ar-Ge ekibi ve yenilikçi bakış açımızla günümüz ihtiyaçlarını en üst seviyede karşılayan, geleceğin teknolojisini takip ederek kendisini sürekli geliştiren bir firma olarak adımlarımızı markalaşma alanında daha sağlam atmak istiyoruz. Bu amaçla başlattığımız Global Markalaşma Projesi’nin bir sonucu olarak reklam kampanyamızı oluşturduk. Amacımız uzun ömürlü oluşumuzu bir kez daha vurgulayarak, tüketicide bu algıyı yaratmak. Kampanyamız ulusal ve yerel radyolarda, gazete ve dergilerde devam edecek. Ayrıca kampanyamızı globalde de sürdürmeye devam edeceğiz.” dedi.