Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
21 Ağustos 2024 Çarşamba - 15:25

Avrupa’da Navlun Ücretleri: Ağustos 2024 Güncel Durum Nedir?

Ağustos 2024 itibarıyla Avrupa’daki navlun ücretleri oldukça karmaşık ve dinamik bir piyasa ortamında şekilleniyor. İşte önemli bazı noktalar:

Avrupa’da Navlun Ücretleri: Ağustos 2024 Güncel Durum Nedir?

  1.    Genel Eğilimler: Navlun ücretleri, ekipman sıkıntıları, limanlarda yaşanan tıkanıklıklar ve arz-talep dengelerindeki değişimlerden etkilenerek önemli dalgalanmalar gösteriyor. 2024’ün üçüncü çeyreğinde, bazı ticaret hatlarında navlun ücretleri sabit kalırken veya hafif bir artış gösterirken, diğer hatlarda kapasite fazlası ve sefer iptalleri nedeniyle baskı altında kalmaya devam etti.
    2.    Transatlantik Ticaret: Özellikle Kuzey Avrupa’dan Kuzey Amerika’ya yapılan transatlantik taşımacılıkta, navlun hatları Eylül 2024’te yürürlüğe girecek olan sezonluk ek ücretler açıkladı. Bu ek ücretler, 40 fitlik konteyner (FEU) başına 800 ila 1.000 dolar arasında değişiyor ve batı yönünde düşen navlun fiyatlarını dengelemeyi amaçlıyor. Ancak, bu artışların başarısı, kapasite fazlası ve ABD limanlarındaki potansiyel işçi grevleri gibi nedenlerden dolayı belirsizliğini koruyor.
    3.    Piyasa Aksamaları: Avrupa piyasası, özellikle Kızıldeniz ve Süveyş Kanalı rotalarındaki jeopolitik olaylardan etkilenmiş durumda. Bu aksamalar, maliyetlerin artmasına ve transit sürelerin uzamasına yol açarak navlun dinamiklerini daha da karmaşık hale getirdi.
    4.    Küçük Yük (LTL) ve Sınır Ötesi Taşımacılık Eğilimleri: Küçük Yük (LTL) pazarında, 2025 başlarına kadar tam bir toparlanma bekleniyor. Ayrıca, Avrupa ve Kuzey Afrika, Orta Doğu gibi komşu bölgeler arasındaki sınır ötesi taşımacılık, sıkışıklık ve kapasite sınırlamaları gibi zorluklarla karşı karşıya.

Genel olarak, Avrupa navlun pazarı oldukça dalgalı bir seyir izliyor ve fiyatlar, bölgesel ve küresel faktörlerden büyük ölçüde etkileniyor. Nakliyecilerin ve lojistik ekiplerinin, bu zorluklarla başa çıkmak için veri odaklı stratejiler kullanarak proaktif olmaları öneriliyor    .

Etiketler:
 
Şimşek: Küresel Şirketler Bataryada Türkiye'yi Tercih Ediyor
 
GSR YÖNETMELİĞİ 31 AĞUSTOS'TA YÜRÜRLÜĞE GİRİYOR MU?
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Singapur’un Lojistik Başarısı Neye Bağlı!
1965 yılında bağımsızlığını kazandığında, Singapur, temel altyapısı, yatırımı ...
Sağlık Bakım Tırı, Yükselen Heyecana Ortak Oldu
Mercedes-Benz Türk’ün Türkiye’nin dört bir yanındaki kamyon şoförlerine ...
DFSK Markasının Avrupa Eğitim Merkezi Türkiye Oldu
Çin’in en büyük dört otomobil üreticisinden biri olan DFSK’nın Türkiye ...
 
Ticari Araçlar için verimli Bosch çözümleri
Bosch, sürdürülebilir yük taşımacılığı için özelleştirilmiş güç aktarma ...
Daha Güvenli ve Uzun Ömürlü Bataryalar
Sodyum-iyon bataryalar, batarya pazarına daha düşük maliyetler, daha büyük ...
BYD’nin Fortune Global 500’deki Hızlı Yükselişi Devam Ediyor
Dünyanın lider elektrikli araç üreticisi BYD, iş dünyası tarafından yakından ...
 
ABONE OLUN, HABERDAR OLUN
KAMYONUM DERGİSİ, SEKTÖRÜ YAKINDAN TAKİP EDİYOR. AĞIR VASITA, ÜST YAPI, ...
Avrupa’da navlun maliyetinin %25’i mazot iken, Türkiye’de %50’yi geçti
Yük taşımalarının %90’nın karayollarıyla yapıldığı Türkiye’de, “Navlun” ...
Bilecik İl Özel İdaresi Araç Filosunu Mercedes-Benz Arocs ile Güçlendirdi
Bilecik İl Özel İdaresi, yol yapım ve hafriyat çalışmalarında Mercedes-Benz ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
treylerfahrerbussondakikatürkiyesrcdikkatkamyonumKamyon