Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
1 Temmuz 2013 Pazartesi - 14:45

Continental'den Lastikte Devrim

Dünyanın en büyük uluslararası lastik tedarikçisi Continental, ürün gamını daha da genişlettiği 3. jenerasyon ürünleriyle müşterilerin beklentilerini arttırmaya hazırlanıyor. İlk kez bölgesel taşımacılık için de kullanılacak olan ticari lastikleri de kapsayan Continental 3. jenerasyon lastikleri güvenli sürüş konforu sunmaya ve yakıt verimliliğini arttırmaya devam ediyor.

Dünyanın en büyük lastik üreticilerinden Continental, ticari araç kategorisindeki lastiklerinde bir jenerasyonu kapatıp yenisini başlatıyor. 2. jenerasyon lastiklerindeki üstün başarısını müşteri odaklılık ile birleştirerek 3. jenerasyon lastiklerini kullanıcılarıyla buluşturuyor. Müşterilerin ekonomik başarılarına desteğini sürdürmeyi hedefleyen Continental, başlangıcı yolcu taşımacılığında sunduğu yepyeni ürünüyle yapıyor. 3. jenerasyon ürün gamı dahilindeki bu lastikler çevre ve güvenlik konularında artan beklentileri karşılamaya ve özel yolcu ta-şımacılığının gerektirdiği koşullar gözetilerek üretildi. Geleceğin Trendleri Lastik Üretimine Şekil Veriyor Geleceğin kentleşme, ekoloji ve mobilite gibi öne çıkan konularında özellikle kısa ve uzun mesafe yolcu taşımacılığı merkezi bir rol oynuyor ve bu durum da lastik geliştiricilerin dikkate alması gereken konu başlığını kapsıyor. Dünyanın en büyük uluslararası lastik tedarikçisi olan Continental de 3. jenerasyon ürün gamı ile şehir tarifeli hat otobüs, bölgesel taşımacılık ve uzun mesafe seyahat eden otobüs lastiklerine kadar tüm hizmet alanlarını kapsamaktadır. Sürücü ve sürüş konforu, yakıt verimliliği ve güvenliğin ana kıstas olarak değerlendirildiği lastiklerde Continental Conti Coach, Conti CityPlus ve Conti Urban lastik serileri ile kullanıcı-larıyla buluşuyor. Uzun Mesafe Yolcu Taşımacılığı için Conti Coach Kat ettiği uzun yol ile yakıt tasarrufu sağlayan Conti Coach HA3 295/80 komple lastik seti olarak R 22.5 ve 315/80 R 22.5 boyutlarında sunuluyor. Sürücü ve sürüş konforunu üstün güvenlikle birleştiren Conti Coach ıslak zeminde yol tutuşu özellikleri ile öne çıkıyor. Yolcu Taşımacılığında Düşük Maliyetin Önemi Avrupa’da yolcu taşımacılığında düşük maliyet ile esnek yolcu taşımacılığı her geçen gün artarken; verimlilik, güvenlik ve sürüş konforu öne çıkıyor. Artan gereksinimleri göz önünde bulundurarak ürünlerini geliştirmeyi hedefleyen Continental, yeni geliştirdiği 3. jenerasyon otobüs lastikleri ile özellikle 295/80 R 22.5 ve 315/80 R 22.5 ebatlarında artan ihtiyaçları karşılamayı hedefliyor. Uzun yol taşımacılığında savrulmaya karşı dengeli yapıda geliştirilen Conti Coach lastikleri yeni nesil sırt kauçuk karışımı ve iyileştirilmiş yuvarlanma direnci ile uzun ömürlü lastik kulla-nımının önünü açıyor. Conti Coach lastiklerindeki; omuzlarda kapalı ve ortada dört boylamasına kanalı olan yepyeni teknoloji ile hem yeni jenerasyon otobüs lastiğinin dış sesini azaltıyor, hem de doğrudan yakıt tasarrufunun önünü açıyor. Continental Kamyon Lastikleri Ürün Geliştirme Yöneticisi Hans-Bernd Korte, "3. jene-rasyon ürün gamındaki yeni nesil otobüs lastiklerimizi geliştirirken, üstün sürüş performansı ve düşük yuvarlanma direnci arasındaki dengeyi hedefledik” açıklamasını yaparken "bununla müşterilerimize kendi kullanım sınıfındaki en ekonomik ve en güvenli lastikleri sunabilmeyi hedefledik" diye sözlerini tamamladı. Continental, yeni nesil otobüs lastiği Conti Coach HA3 ile güvenlik konusunda gösterdiği özen ve hassasiyeti sürdürmeye devam ediyor. Islak zeminde mükemmel yol tutuşu sağlayan lastik teknolojisi ve üstün “AirKeep” hava tutma tekniği ile yakıt tüketimini minimuma indi-rirken, erken aşınmayı önlüyor. Türkiye Pazarına Özel Lastik Uluslararası faaliyet gösteren müşterilerin ihtiyaçlarına yönelik çözümler geliştiren Continental; Conti Coach lastiklerini Türkiye’nin iklim ve coğrafi koşullarını göz önünde bulundurarak farklılaştırıyor. Continental, bu yeni nesil lastiklerini geliştirirken önemli bir otobüs pazarı segmentine sahip Türkiye’nin zorlu yol ve hava koşullarına özel olarak Conti Coach ED etiketini ekledi. Dayanıklı profil ile koşullara özgü daha da güçlendirilen Conti Coach lastikleri “Active Cool” ile geliştirilen sırt yapısı, özellikle aşırı sıcak ve çatlamaya neden olan koşullara da dayanıklılığı sağlıyor. Yeni Conti Coach HA3'ün bütün lastik türleri diş açılabilir ve kaplanabilir nitelikte üretilirken; ulusal ve uluslararası uzun mesafelerde uzun, güvenli ve rahat bir lastik ömrünü güvenceye alıyor. Bölgesel Taşımacılık için Conti City Plus Bölgesel taşımacılığın her geçen gün artan gereksinimlerini göz önünde bulunduran Continental’in Conti CityPlus HA3 lastikleri, 295/80 R 22.5 boyutlarında kullanıcılarla buluşu-yor. Kullanım ömrü boyunca sürücülerine sunduğu ıslak zemin dahil mükemmel yol tutuşu ile uzun yollar kat etse de dengeli aşınma özellikleri ile öne çıkıyor. Gerek tarifeli hatlarda gerek haftasonu ve özellikle kış sporu alanları veya gezi turizminde hizmet veren otobüsler için güvenliğin öneminin farkında olan Continental; City Plus HA3 lastikleri ile müşterilerinin ihtiyaçlarını karşılamaya devam ediyor. M+S işareti ile Avrupa'da yeni bölgesel otobüs lastikleri piyasasına sunulan 295/80 R 22.5 ebattaki lastikler, bölgesel taşımacılık sektöründe hizmet veren müşterilerin her türlü zorluğun üstesinden gelmelerine yardımcı oluyor. Lastiğin üzerindeki yeni nesil sırt kauçuk karışımı, kullanıcılarına mükemmel yol tutuşu, uzun ömürlü kullanım, sessiz yuvarlanma ve ıslak zeminde dahi üstün performans sunuyor. Ayrıca güçlendirilmiş yan yapı, düşük esnek sür-tünme sayesinde yakıt tüketimini azaltmaya ölçülebilir katkı sağlıyor. Continental Avrupa Ticari Araç Lastikleri Araştırma ve Geliştirme Yöneticisi Geert Roik, "Çok yönlü beklenti ile müşteri beklentilerini ortak noktada buluşturduğumuz Conti CityPlus ile işletme maliyetlerini gözle görülür biçimde iyileştirmeye katkı sağlıyoruz" dedi. Lastik ömrü ve kullanım verimini maksimuma çıkarmak amacıyla; yeni Conti CityPlus HA3'ün tüm lastik türleri diş açılabilir ve kaplanabilir niteliktedir. Kent içi trafik için Conti Urban Continental’in hat taşımacılığı için geliştirdiği Conti Urban lastikleri HA3 R lastik seti olarak 275/70 R 22.5 ve 315/60 R 22.5 boyutlarında kullanıcılarıyla buluşuyor. Conti Urban, kaldırım taşı hasarlarına karşı koruma için daha güçlendirilmiş yanaklara sahip ve yolcu taşımacılığında yüzde 20’ye varan yakıt tasarrufu sağlıyor. Continental’in şehir içi yolcu taşımacılığının karşılaştığı en sık sorunlardan biri olan sık aralık-larla frenlenme ve hızlanma sorunun getirdiği lastik aşınmasını göz önünde bulundurarak geliştirdiği Conti Urban HA3 lastikleri sunduğu yüksek sürüş güvenliği ile öne çıkıyor. Yeni sırt yüzeyi ve özellikle derin ince katmanları ile Conti Urban HA3, şehir içi yolcu taşıma-cılığı yapan otobüslerin sıkça kaldırım temaslarını da unutmuyor ve özellikle güçlendirilmiş yanakları sayesinde daha uzun ömürlü kullanımın önünü açıyor. Bununla beraber ıslak ze-minde bile optimum şerit tutuşu ile düşük yuvarlanma gürültüsü sayesinde üstün konfor sağ-lıyor. Continental, komple yenileme niteliğinden ödün vermeden Conti Urban HA3'ün yol ömrünü komple yenilenebilme niteliğinden de ödün vermeden yüzde 20 kadar arttırıyor. Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) Kamyon Lastikleri Pazarlama ve Satış Yöneticisi Herbert Mensching, "3. Jenerasyon otobüs lastiklerimizden Conti Urban HA3 ile müşterile-rimize kendi hizmet alanlarındaki beklentilerini karşılamayı hedefliyoruz. Yeni otobüs lastikle-rimiz ile müşterilerimiz şehir içi trafikte bile maliyet tasarrufunu arttıracak.” dedi Continental, Almanya’nın önde gelen beton üreticilerinden Lintel ile bir işbirliği yaparak, yolcu duraklarına yanaşan otobüs lastiklerinin aşınmasına sebep olan kaldırım taşlarına da el attı. Şehir içinde değişen yol yüzeylerinde seyahat eden ve sıkça fren-hız yapan otobüslerin du-raklara yanaştığında lastiklerinin normal kullanım ömrüne göre daha kısa sürede aşındığını fark eden Continental, yeni nesil otobüs lastiklerinde güçlendirdiği yanak desteği ile yetinmi-yor. Almanya’nın önde gelen beton üreticilerinden Lintel ile yeni bir kaldırım taşı konsepti geliştirilmesine de yardımcı oluyor. Barriflex Busbord adlı bu yeni kaldırım taşının üreticisi olan Lintel Sorumlu Yöneticisi Thomas Theilmeier “Continental’in desteğiyle geliştirdiğimiz bu kaldırım taşında, lastiğe zarar veren oluşumları minimuma indirgedik. Aşırı don ve buz koşullarına direncini arttırdık ve dünyada tek olan bu malzemeyi geliştirdik” derken kaldırıma yanaşan otobüs lastiklerinin mümkün olduğunca yumuşak bir temasının sağlandığını vurguluyor. Continental’in darbelere karşı duyarlı sırt teknolojisi ile güçlendirdiği yeni nesil lastikleri; Lintel işbirliğinde geliştirilen özel kaldırım taşları ile temas ettiğinde kullanım ömrünü daha da arttırılmasını sağlıyor. Alçak zeminli otobüslerin kaldırıma yanaşması durumunda ise engelli yolcular dahil, engelsiz erişimin önü açılıyor. Ayrıca kaldırım taşının özel yapı ve şekli, otobüsün çok dar bir yaklaşma açısında dahi aracın ölümcül kazalara sebep olacak şekilde kaldırıma çıkışını engelliyor. Continental’in ContiPressureCheck adlı lastik basıncı izleme sistemi ile sürücüler lastikleri üzerindeki hasarları eş zamanlı takip edebiliyor. Avrupa'da ve ABD'deki 30'dan fazla filoda hem kamyon hem de treyler ve otobüslerde test edilen sistem sayesinde işletme ve araç sahiplerinin lastikleri üzerindeki hasarlara geç müdahale ettikleri için karşılaştıkları lastik masraflarının önüne geçilmesi hedefleniyor. Sistemin güç kaynağının kullanım süresinin 6 yıl yada 600 bin km olduğunu söyleyen Continental Sistem Geliştirme Yöneticisi Dr Jörg Lehmann konu hakkında “Sistemin işlem-cisi hava basıncı ve lastik sıcaklığı hakkında sensörlerden iletilen değerleri sürekli kaydeder. Düzenli aralıklarla lastik verilerini kablosuz olarak radyo ile otobüs, kamyon ve treyler üzerindeki alıcıya iletir. Elektronik kontrol ünitesi değerlendrilmiş verileri kabin içindeki ekrana iletir. Böy-lece sürücüler, lastiklerinin gerçek durumunu eş zamanlı olarak izleyebilir. Öngörülen ve gerçek lastik hava basıncı arasında farklılıklar varsa ContiPressureCheck sürücüyü hemen uyarır, böylece sürücü gecikmeden aracının lastiğinin doğru hava basıncına ulaşması için önlem alabilir. Ani hava kaybı durumunda, sistem saniyede alarm çalar.” yaptığı açıklamalar sistemin nasıl çalıştığını ortaya koyuyor. Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) Kamyon Lastikleri Pazarlama ve Satış Yöneticisi Herbert Mensching, araştırmalara göre tüm lastik arızalarının yüzde 90'ından fazlasında lastik basınç kaybının söz konusu olduğunu dile getirerek, artık ContiPressureCheck ile las-tikte oluşabilecek hasarların engellenebileceğini vurguladı. Mensching, “ticari araçların yakla-şık yüzde 12'si düşük hava basıncı ile yola çıkıyor. Bu da yuvarlanma direncini artırarak, yakıt tüketimini ve karbondioksit salınımını yükseltiyor. Ayrıca, tam tersi durumlarda yani lastikte çok yüksek bir basınç olması halinde de aşınma artar veya düzensiz hale gelir, bu da lastiğin ömrünü kısaltır. ContiPressureCheck ile tüm bu etkiler dengelenmekte” dedi

 
Ecotaxe yola çıktı
 
MOTORLU TAŞITLAR VERGİSİ TEK SMS’LE CEPTE
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Enduron ile Servis Aralıkları 2 Katına Çıkıyor
Türkiye madeni yağ pazarının lider markası ve üreticisi Castrol, Ford ...
RENAULT TRUCKS EURO 6 MOTORLU GAMINI TANITTI
Renault Trucks, 2 Milyar Avro harcayarak, tüm ürünlerinde devrim niteliğinde ...
BORUSAN OTOMOTİV MOTORSPORT
TÜRKİYE ŞAMPİYONASI 3’ÜNCÜ AYAĞINDA YİNE İDDİALI Türkiye Şampiyonası’nın ...
 
Renault Clio HB ve Clio Sport Tourer
Benzinli EDC otomatik vites seçeneği eklendi 1.2 Turbo EDC 120bg Renault’nun ...
İnci Akü: Ortadoğu ve Afrika’daki rekabet giderek artıyor.
Taşıt Araçları Yan Sanayicileri Derneği’nin (TAYSAD) aftermarket sektöründeki ...
Iveco’dan Dinçer Lojistik’e 12 adet Iveco
Dinçer Lojistik düzenlenen bir tören ile ADR standardlarına uygun ekipman ...
 
Citroën 2014’te Dünyaca Ünlü Yarış Organizasyonu FIA World Touring Car Championship’e Sebastien Loeb ile Katılıyor
DNA’sında motor yarışları ve başarı olan Citroën; 2014’te dünyaca ünlü ...
Iveco Otomotiv’den Metin Group’a 5 adet Iveco Stralis
Iveco yetkili satıcılarından Iveco Otomotiv, Metin Group Uluslararası ...
Hidrostatik Fan Tahriği
Değişken deplasmanlı pompalı fan tahrik sistemleri, verim ve ekonomiyi ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
fahrerkamyoncudikkatKamyonşoför haberler kamyonumlkwsondakika