Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
7 Kasım 2012 Çarşamba - 10:16

DHL Express’den Dünya Birinciliği

DHL Express Türkiye’nin başarılı çağrı merkezi uygulamaları, dünya çapında alanının en önemli organizasyonlarından Contact Center World tarafından ABD’de düzenlenen “Çağrı Merkezi Endüstrisi’nin En İyileri” yarışmasında Orta Ölçekli En İyi Çağrı Merkezi kategorisinde dünya birincisi oldu.

DHL Express’den Dünya Birinciliği

DHL Express Türkiye Çağrı Merkezi’nin başarılı uygulamaları, farklı kıtalardan gelen sınıfının en iyisi şirketleri geride bırakarak, Türkiye’yi dünya birinciliğine taşıdı. Çağrı merkezi sektörünün uluslararası arenadaki en saygın organizasyonlarından Contact Center World tarafından düzenlenen “Top Ranking Performers in the Contact Centre Awards / Çağrı Merkezi Endüstrisinin En İyileri” kapsamında ABD’de düzenlenen finalde DHL Express Türkiye, “Orta Ölçekli Çağrı Merkezi” kategorisinde “En İyi Çağrı Merkezi” olarak “Dünya Birincisi” seçildi.

 

Tüm dünyadan, bankacılık, hızlı tüketim, telekomünikasyon gibi farklı sektörlerde  faaliyet gösteren çağrı merkezlerinin; Süreç Yönetimi, Müşteri Deneyimi, Müşteri Memnuniyeti, Şikâyet Yönetimi, Satış ve Kampanya Yönetimi, Gelen ve Giden Çağrılarla müşteri taleplerin karşılaması, Eğitimler gibi farklı kategorilerde değerlendirildiği yarışma ile “Sektörün En İyileri”ni belirliyor.

 

“Orta Ölçekli En İyi Çağrı Merkezi” kategorisinde, Müşteri İlişkileri Direktörü Nil Keskin Keleş tarafından yapılan sunum ve paneller ile Türkiye, dünyadaki tüm rakiplerini geride bırakarak birincilik ödülünü almaya hak kazandı.

 

Türkiye Çağrı Merkezi sektörü en iyi şekilde temsil edildi...

 

ABD’de gerçekleştiren ödül töreni sonrası konuşan DHL Express Türkiye Müşteri İlişkileri Direktörü Nil Keskin Keleş, “Dünyanın birçok noktasından gelmiş şirketlerin arasından sıyrılarak, Türk çalışanlarımızla sağladığımız dünya birinciliği başarısı bizi çok mutlu etti. Müşteri Deneyimi ve Müşteri Hizmetlerinin Türkiyedeki gelmiş olduğu yeri temsilen böyle bir ödülü almış olmanın haklı gururunu yaşıyoruz. Türkiye’nin gelişen sektörleri arasında yer alan çağrı merkezi alanındaki gelişmelerimize ve sektörün büyümesine katkı sağlayamaya devam edeceğiz” dedi.

 

DHL Express Türkiye, yarışmanın Haziran ayında gerçekleşen bölgesel değerlendirmelerinde, Avrupa ve Ortadoğu’daki rakiplerini geride bırakarak “Orta Ölçekli En İyi Çağrı Merkezi” kategorisinde birincilik, “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde ise ikincilik ödülüne layık görülmüştü.

 

DHL Express Türkiye Uluslararası Hızlı Hava Taşımacılığı ve Lojistik sektöründe bir ilke daha imza attı..

 

DHL Express Türkiye Müşteri İlişkileri Direktörü Nil Keskin Keleş, “Bu anlamlı ödül ile uluslararası hızlı hava taşımacılık ve lojistik sektöründe de bir ilke daha imza atmış olduk ve müşterilerimize sunduğumuz yüksek kaliteli müşteri hizmetleri anlayışımızın dünya çapında ödüllendirilmesini sağlamış olduk. Her zaman ilklere imza atan ve müşterilerimizin ilk tercihi olma noktasında sürekli kendini yenileyen ve geliştiren DHL Express Türkiye Çağrı Merkezinin bu bağlamda da lojistik sektörüne örnek teşkil etmesini umut ediyoruz..”

 
Autoshow’da Trafik Eğitimleri!
 
Alüminyum Tabanlı TIRSAN FRİGO Yolda
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Autoshow’da Trafik Eğitimleri!
Doğuş Otomotiv, 2 - 11 Kasım arasında düzenlenen İstanbul Autoshow Fuarı’nda, ...
Hankook, Üçüncü Çeyrekte de Büyüyor
Hankook , üçüncü çeyrekteki finansal sonuçları ile geçen yıla oranla %5.8 ...
Negmar gün sayıyor
Negmar Grup bünyesinde bulunan Narlı Feribot İşletmeciliği AŞ, Eskihisar ...
 
SUBARU FORESTER GÜN YÜZÜNE ÇIKIYOR
SUBARU’nun amiral gemisi olarak nitelendirilen Forester modeli yenilendi. ...
UPS’in Uluslararası Kârı Yükselişe Geçti
UPS 2012 yılı üçüncü çeyreği düzeltilmiş seyreltilmiş hisse başına kazancın ...
“Sıfır Faiz” ve “Şimdi Al, İlkbaharda Öde” fırsatı!
Renault, Kasım ayında müşterilerine “Sıfır Faiz” ve “Şimdi Al İlkbahar’da ...
 
Lojistik Sektöründe Yeni Bir Dönem Başlıyor
Lojistik sektörünün en dinamik ve hızlı büyüyen şirketlerinden Borusan ...
I-Torque yakıt tüketimini azaltıyor
Volvo Kamyon, ticari araçlar için yürüyen aksam geliştirme konusunda liderliği ...
Her Üç Araçtan Biri Tehlike Sinyali Veriyor!
Michelin’in her yıl geleneksel olarak düzenlediği ‘Lastikte Doğru Hava ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyoncunewsKamyonlkwtruckfahrertreylersrcbus