Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
14 Ocak 2010 Perşembe - 00:00

Goodyear; Yenilikçi Ürünleri ve Servisleriyle Nakliyecilerin Yanında

İyi Lastiğin Özellikleri Nelerdir? Delinme sırasında kendi kendini onarabilen lastikleri ile pazarda farklı bir yer edinen Goodyear, lastiklerin kullanım ömrünü etkileyen faktörleri sıralayarak kullanıcıları da uyarıyor. • Lastiğe uygulanan hava basıncı, • Aracın ağırlığı...

Goodyear; Yenilikçi Ürünleri ve Servisleriyle Nakliyecilerin Yanında

Son yıllarda lastik teknolojilerinde önemli gelişmeler olmaktadır. Özellikle artan çevre kaygıları; daha düşük yuvarlanma direncine sahip, daha az ses yapan ve aracın zararlı gaz emisyonunu düşüren lastik ihtiyacını da beraberinde getirmiştir. Bunun yanında nakliye sektöründe artan rekabet ve ülkeler arasındaki sınırların ortadan kalkması ile birlikte, tüketiciler kilometre başına daha düşük maliyete sahip lastikler talep etmekteler. Diğer bir deyişle; tüketiciler lastik üreticilerinden yüksek kilometre yanında düşük yakıt tüketimi sağlayan lastikler istemektedirler. Ayrıca artan araç hızları ve yoğun trafik dolayısı ile güvenlik ve daha kısa mesafede frenleme de tüketici beklentileri arasında ön sıralara yükselmiştir.

Goodyear olarak sunduğumuz Max Teknoloji kapsamındaki yenilikler tüketicilerimizin tüm bu ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak üzere geliştirilmiştir. Goodyear; ürünleriyle ve sunduğu hizmetleriyle tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de ticari araç yük ve yolcu taşımacılığına yön vermektedir. Özellikle ülkemiz şartları için geliştirilen HCT (High Climate Technology - Yüksek Isı Teknolojisi) lastikleriyle sektöre öncülük yapmaktadır. Bununla birlikte; gelişmekte olan çekici (trailer) pazarına yönelik olarak, Avrupa ile eş zamanlı bir şekilde yeni ürünlerini pazara sunmaktadır. Goodyear, bu ürünleriyle başta nakliyeciler olmak üzere sürücülerin rekabetçi gücünü artırmaları için onlara destek olmayı hedeflemektedir.

Ülkemizdeki lastik arızalarına bakıldığında, ilk sırada aşırı tonaj sebebiyle oluşan ürün hasarları yaşanmaktadır. Goodyear, bu problemle birlikte ülkemiz yol koşullarını göz önünde bulundurarak, yüke ve ısıya daha dayanıklı HCT Teknolojisi’ne sahip lastikler üretmektedir.

Tüm bu özelliklere ek olarak müşterilerimiz lastik hasar alsa da araçlarının yolda kalmadan, nihai noktaya ulaşmayı talep ediyorlar. Bu amaçla Goodyear, DuraSeal Teknolojisi’ni geliştirmiştir. Özellikle ağır ticari araçlarda lastik dayanıklılığı çok önemlidir. Bu konuda Goodyear’ın geliştirdiği Duraseal Teknolojisi sayesinde, kendi kendini onarabilen kamyon lastiği, dayanıklılık konusunda bir çığır açmıştır.

Goodyear Duraseal kamyon lastikleri delinme sırasında kendi kendilerini onarabiliyor...

Yeni Goodyear Omnitrac kamyon lastiği, Avrupa’da Duraseal Teknolojisi’ne sahip ilk lastiktir. Bu benzersiz Goodyear patentli özellik, lastiğin yapısında mevcut sızdırmazlık maddesi sayesinde, çapı 6 mm’ye kadar olan bir cisim sırta girdiği takdirde havanın kaçmasını engelliyor. Böylece, araç sahipleri maliyetli araç atıl zamanını ortadan kaldırabiliyor ve aracın inik lastikle sürülememesinden kaynaklanan lastik değiştirme zorunluluğu riskini azaltabiliyor.

 

Kendi Kendini Tamir Edebilen Lastik : Goodyear Duraseal

Goodyear Duraseal kamyon lastikleri delinme sırasında kendi kendilerini onarabiliyor. Goodyear Omnitrac kamyon lastiği, Avrupa’da Duraseal Teknolojisi’ne sahip ilk lastik. Bu benzersiz Goodyear patentli özellik, lastiğin yapısında mevcut sızdırmazlık maddesi sayesinde, çapı 6 mm’ye kadar olan bir cisim sırta girdiği takdirde havanın kaçmasını engelliyor. Böylece araç sahipleri maliyetli araç atıl zamanını ortadan kaldırabiliyor ve aracın inik lastikle sürülememesinden kaynaklanan lastik değiştirme zorunluluğu riskini azaltabiliyor.

Goodyear, Omnitrac MSS karma servis ön aks lastiği ve Omnitrac MSD karma servis çeker aks lastiğini Duraseal donanımlı olarak üretiyor. Her ikisi de 13R22.5 ebadında olan bu lastikler, Renault ve Volvo kamyonlar üzerinde orijinal ekipman olarak bulunuyor ve sonradan takılabiliyor.

Omnitrac lastikleri, hasarın azaltılması için daha sağlam bir yapının yanı sıra kaygan ve gevşek zeminlerde mükemmel tutunma yeteneğiyle birlikte minimum taş tutma özelliği olan dişlere sahiptir. Duraseal Teknolojisi, delinmelerin sadece uzun atıl zamanlar anlamına gelmediği, aracın istemeden düşük hava basıncıyla sürülmesinden dolayı lastiklerin harap olabileceği damperli kamyonlar ve çöp kamyonları gibi araçlar için de kusursuz bir çözüm.

Ağır vasıta lastiklerini diğerlerinden ayıran özellikler nelerdir ve buna yönelik yeni ürünleriniz var mı?

Doğru uygulama alanı için doğru lastik seçimi, güvenliği ve lastiğin performansını artıracağı gibi, filodan da daha fazla verim alınmasını sağlayacaktır. Yük ve yolcu taşımacılığına bakıldığında, burada altı farklı uygulama alanı olduğu görülmektedir. Bu amaçla Goodyear;

· Uzun mesafe yük taşımacılığı,

· Bölgesel yük ve yolcu taşımacılığı,

· Karma servis taşımacılığı,

· Yol dışı taşımacılık,

· Şehiriçi taşımacılık ve

· Kış koşullarında yük ve yolcu taşımacılığı alanlarına yönelik tüm ebatlarda müşteri taleplerini karşılayabilmektedir.

Binek araçlarından farklı olarak kamyon ve otobüs lastiklerinden beklentiler daha faklıdır. Bu lastiklerin çok daha fazla yüke dayanıklı olması gereklidir. Ayrıca bu lastiklerin daha değişken çevre şartlarında kullanımı söz konusudur. Bu amaçlar doğrultusunda, ticari lastiklerde çelik gövde tellerinin kullanımı yaygındır. Burada da farklı çelik tel kullanımı firmaları birbirinden ayırmaktadır. Goodyear ürünlerinde yüksek mukavemetli özel olarak geliştirilmiş, paslanmaya dayanıklı çelik teller kullanır. Kamyon lastiklerinde çekiş son derece önemlidir. Bu nedenle binek lastiklerinden farklı olarak serbest dönen akslardakinden farklı olarak çeker asklarda kar tipi denen ve çekiş gücünü artıran lastikler kullanılır.

Goodyear, Türkiye şartlarına özel bu lastiklerin yanında yakıt tasarrufunu ve kilometre performansını ön plana çıkaran Max Teknoloji ürünlerini Avrupa ile eş zamanlı olarak pazara sunmuştur. Bu ürünlerden, özellikleri ve sürücülere sunduğu faydalar açısından, yüksek kilometre performansı ve uzun ömür sağlayarak öne çıkan Goodyear markalı iki lastik modeli hakkında bilgi vermek isterim:

DAHA FAZLA KİLOMETRE VE DAHA DÜŞÜK YAKIT TÜKETİMİ İÇİN : “Goodyear Regional RHS II”

Goodyear Regional RHS II kamyon lastikleri, modern bölgesel taşımacılık hizmetlerinin tüm ihtiyaçlarını karşılayacak çeşitli ebatlarda yüksek kilometre performansı için geliştirilmiştir. Yüksek silika içerikli sırt hamuru ile birlikte özel geliştirilen deseni sayesinde; mükemmel kilometre performansı, yüksek ıslak zemin frenleme, düzgün aşınma ve düşük yuvarlanma direnci ile yakıt tasarrufu sağlar. Ayrıca, Goodyear RHS II lastiğinin yuvarlanma direnci, ıslak zemin frenleme ve gürültü testi TÜV onaylıdır.

Goodyear RHS II 19.5” ve 17.5”

Özellikler

Faydalar

Geniş, 5 sıra diş deseni

Yüksek kilometre performansı

Direksiyon hakimiyeti

Düzgün aşınma

Merkezde, bağımsız blok yapılı deseni

Islak zeminde daha iyi frenleme

Dört mevsim kullanım özelliği

Yüksek kilometre performansı

Dış bloklardaki ince kanal yapısı

Düzgün aşınma

Daha yüksek ıslak zemin frenleme

Özel geliştirilmiş kanal yapısı

Taş tutmama

Yüksek dayanıklılık

En son teknoloji gövde yapısı, malzeme teknolojisi ve gelişmiş damak yapısı

Uzun ömür

Hasar ve zor koşullara karşı dayanıklılık

KİLOMETRE PERFORMANSINDA LİDER...

Yüksek kilometre ve geniş uygulama alanı için Goodyear Regional RHD II kamyon lastikleri:

Goodyear Regional RHD II kamyon lastikleri, Kmax Teknolojisi ile üretilmiştir. KMax teknolojisi sayesinde; lastik yapısı, desen geometrisi ve malzeme özelliklerinin birlikte özel olarak kullanımı ile lastiğin diğer özelliklerinden kayıp olmadan en yüksek kilometre performansı sağlanır.

Buna ek olarak, , en iyi desen geometrisi ve güçlendirilmiş malzeme kullanımı (süper gerilmeli çelik teller) Goodyear RHD II lastiğini son derece dayanıklı, uzun ömürlü ve hasarlara karşı dirençli yapar. Goodyear’ın yeni nesil çeker aks lastikleri günümüz filolarının çok geniş uygulama alanlarındaki ihtiyaçlarını karşılamak üzere geliştirilmiştir.

Goodyear RHD II 19.5” ve 17.5”

Özellikler

Faydalar

Daha fazla kauçuk oranına sahip, geniş sırt deseni

Yüksek kilometre performansı

Direksiyon hakimiyeti

Düzgün aşınma

Merkez hattında yüksek miktarda ince kanal yapılı, özel yerleştirilmiş diş yapısı

Üstün çekiş performansı

Dört mevsim özelliği

3 boyutlu blok kilitleme sistemi (3D BIS)

Daha iyi çekiş

Kış şartlarında dahi üstün fren performansı

Özel geliştirilmiş kanal yapısı

Taş tutmama

Yüksek dayanıklılık

En son teknoloji gövde yapısı, malzeme teknolojisi ve gelişmiş damak yapısı

Uzun ömür

Hasar ve zor koşullara karşı dayanıklılık

Şehir içi uygulamalarda otobüslerin kaldırım sürtmelerine dayanıklılığı için özel tasarlanmış ve yanakları güçlendirilmiş lastikler kullanılır. Goodyear markalı Metro ürünleri özellikle bu ihtiyaç için geliştirilmiştir. Bu seriden, şehir içinde kullanılan araçlar için Goodyear markalı üst sınıf lastiği Metro MCS* lastiğinin özellik ve faydalarına değinmek isterim:

Goodyear Metro MCS*

Şehiriçinde kullanılan araçlar için Goodyear Üst Sınıf Lastiği

Özellikler

Faydalar

Yeni, kesilmeye karşı dayanıklı, zor aşınan sırt hamuru

% 20 artırılmış kilometre performansı*

Dur-Kalk servislerde mükemmel aşınma direnci

Güçlendirilmiş damak bölgesi yapısı

Daha yüksek dayanıklılık ve kaplanabilirlik

Aşınma göstergeli güçlendirilmiş yanak

Kaldırım taşı sürtünmelerine karşı mükemmel direnç

Kolay yanak aşınma tespiti

Bilgisayarla iyileştirilmiş çoklu yarıçaplı sırt konturu

Ayakizinde eşit basınç dağılımı

Yüksek kilometre performansı

Gelişmiş yol tutuş, yönelim ve denge

“Zikzak” radyal kanallar

Mükemmel çekiş ve ıslak zeminde frenleme özellikleri

Beş sürekli diş, geniş omuz dişleri

Eşit aşınma özellikleri, yüksek denge ve yol tutuş

İyi bir lastik sizce nasıl olmalıdır? Lastiklerin kullanım ömrü hakkında bilgi verir misiniz?

Yakıt Tasarrufu : Lastiklerin kalitesi benzer çalışma koşullarında diğer markalara göre sağladığı yakıt tasarrufu ile belirginleşir. Yakıt nakliyecinin en önemli giderlerindendir. Burada sağlanacak % 1,5-% 3 oranındaki tasarruf lastiğin bedelinin çok daha üzerinde tasarruf demektir.

Dayanıklılık : Lastiklerden beklenen diğer önemli özellik tonaja ve ısıya dayanıklı olmasıdır. Bu konuda Türkiye Avrupa ülkelerinden ayrılmaktadır. Bizde daha yüksek oranda tonajlı kullanım mevcuttur. Lastiklerinde buna uygunluğu son derece önemlidir.

Güvenlik : Lastiklerin güvenlik unsuru kalitesini belirleyen diğer önemli unsurdur. Daha kısa fren mesafesi sunması önemli bir avantajdır.

Konfor : Lastiğin sürüş konforu ve sessiz çalışması da önemli hususlardan biri olarak ortaya çıkmaktadır.

Kaplanabilirlik : Diğer önemli husus ise lastiğin toplam ömrüdür. Yeni lastik, diş açma, kaplama ve kaplamaya diş açma şeklindeki süreç ile lastiklerin en az dört ömür çalıştırılması maliyetleri aşağı çekecektir.

Lastiklerin kullanım ömrü çeşitli faktörlere bağlıdır. Bunlar;

· Lastiğe uygulanan hava basıncı,

· Aracın ağırlığı,

· Çevre ısısı,

· Lastiğin bakımı,

· Çalışılan yol koşulları ve

· Sürücünün kullanım alışkanlıkları olarak özetlenebilir.

Düz asfalt üzerinde kullanım ile mıcır asfalt üzerinde kullanım arasında kilometre farkı oluşur. Ayrıca; virajlı yol ile düz yol, tonajlı araç ile normal tonajlı araç kullanımı lastiğin performansını etkiler. Aşırı tonaj, yanlış hava basıncı, yüksek sıcaklık, toprak yol ve sık dur kalk uygulamaları lastiklerin performansını düşürür.

Mevsimlere göre lastik seçiminin önemi hakkında bilgi verir misiniz?

Binek lastiklerinde olduğu gibi uzun yok ve şehirlerarası ve şehir içi taşımacılık uygulamalarında kışın
+7 derece ve altındaki çevre sıcaklıklarında kış kamyon lastiği kullanımı önerilmektedir. Bu lastiklerin kullanımı ile sürüş güvenliği artacağı gibi lastik hasarı sebebiyle yolda kalmaların da önüne geçilecektir.

Neden kış lastikleri kullanılmalıdır? Sizce ülkemizde kış lastikleri ile ilgili bilinç hangi seviyede?

Kış lastikleri, en zorlu kış koşullarında bile sürücüye, maksimum güvenlik ve ideal sürüş konforu sağlar. Eğer sürücüler en zorlu kış koşullarında;

  • Üstün çekiş,

  • Etkin su boşaltımı,
  • Islak ve buzlu zeminlerde yola tam temas,
  • Aracı yönlendirme kabiliyeti,
  • Suda kızaklamaya karşı direnç,
  • Daha fazla fren emniyeti ve
  • +7C0 altında bile üstün yola tutunma bekliyorlarsa, kış lastiklerini kullanmalıdır.

Ayrıca, kış lastikleri, çivili lastikler ve/veya araçlarda zincir kullanılması ile mukayese edildiğinde de, sürücüye çok daha rahat ve güvenilir bir performans sunar. Ayrıca, ne lastikler ne de yol zarar görür.

Yoldaki güvenliğimiz; kullandığımız araca bağlı olduğu kadar, mevsim koşullarına göre uygun lastiklerin kullanılmasına da bağlıdır. Kış lastiklerinin kullanılması için; kar, buz ve sulu kar gibi açık tehlikelerin olmasını beklememeliyiz. Kışın hava sıcaklığının +7 derecenin altına düşmesiyle birlikte, araçlarımızda kış lastikleri kullanmaya başlamalıyız.

Yaz lastiklerinde kullanılan kauçuk, +7 derecenin altında tutunma özelliğini kaybeder. Böylece, karlı ve buzlu yollarda performans düşüklüğü ortaya çıkar. Oysa, kış lastiklerinde kullanılan özel kauçuk sayesinde, +7 derecenin altında da lastiğin tutunma özelliği korunur. Bununla birlikte, kış lastiğinin diş derinliği yaz lastiğine göre daha fazladır. Böylece; kış lastiğinin karlı ve buzlu zemin yol tutuşu artar.

Kaplama sektörü ve bu alandaki faaliyetleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Artık lastiklerin kaplanabilirlik özelliği ön planda...

Bunun yanında lastiklerin daha uzun ömürlü olması açısından lastiklerin kaplanabilirliği ön plana çıkmaktadır. Bu husus hem kilometre başına maliyeti düşürmek için müşteriler hem de çevrecilik açısından hükümetler tarafından da desteklenmektedir. Bununla birlikte kaplamada da farklı teknolojik ürünler geliştirilmektedir. Unicircle, günümüzde kaplamada kullanılan en son teknolojidir.

Unicircle Goodyear tarafından sunulan bir teknolojidir. Bu teknolojide kauçukta ek yeri olmaz. Böylelikle, üretim süreci yeni lastiğe en yakın teknolojidir. Bunun yanında ekonomik Uniwing ve Unitac teknolojileri ile geliştirilmiş kaplama ürünleri de piyasada yaygın şekilde kullanılmaktadır.

Goodyear’ın müşterilerine sunduğu hizmetlerden biri de “NextTread”. NextTread, aşınan lastikleri yeniden kaplama işlemidir. Bu sayede firmalar lastiklerini kaplatabilmekte ve kilometre başına maliyetlerini düşürebilmektedirler. Müşteriler, Goodyear’ın lastik ömrünü uzatan kaplama teknolojisi sayesinde yenilenen lastikler elde ederek performanslarını çok daha uygun maliyetle artırabiliyorlar.

Kaplamada “kaliteyi” öncelikleri arasında ilk sırada konumlayan Goodyear, kaliteli kaplama ile hem sektörün gelişmesi hem de tüketicilerin daha sağlıklı ürünler kullanmasını hedeflemektedir. Goodyear NextTread kaplamaları ile Goodyear’ın yeni lastik performansı kaplama lastiklerde de elde edilmektedir. Goodyear olarak; müşterilerimizin ve tüketicilerimizin, yeni kaplama performansımızı tecrübe edebilmeleri için kaplanabilirlik ve kaplama garantisi vermekteyiz. Bu garanti sayesinde lastiklerin gövdeleri de kaplama garantisi altına alınmaktadır. Buna ek olarak uyguladığımız kampanya kapsamında, 10 adet Max Teknoloji lastik alan müşterilerimiz, iki lastiğinden biri için ücretsiz kaplama hizmeti almaktadır.

Lastik servisinde servis ve hizmetleriniz, mobil servis özellikleriniz hakkında bilgi verir misiniz?

Goodyear; yenilikçi ürünleri ve servisleriyle nakliyecilerin yanında...

Goodyear, yenilikçi ürünleriyle olduğu gibi, satış sonrası hizmet alanında da yenilikçi servislerle müşterisinin daima yanındadır. FleetFirst çatısı altında 7/24 servis hizmeti olan “ServiceLine 24h”, Türkiye dahil tüm Avrupa’da nakliyecilerin yolda kalma endişesi duymadan çalışmalarına imkan vermektedir. Türkçenin de dahil olduğu 12 dilde ve 32 ülkede faaliyet gösteren bu servis, 1800’ün üzerinde nokta sayısı ile sektörünün en kapsamlı yol destek hizmet paketidir. Bu hizmet ile müşterilerimiz stepnesiz çalışma imkanına sahip olmaktadır. Ayrıca, bireysel kamyoncular için benzer bir servis, 7/24 hizmet veren TruckForce organizasyonumuz tarafından sunulmaktadır.

7/24 servis hizmeti olan ServiceLİne 24h ile birlikte, Goodyear Türkiye bünyesinde “Nöbetçi Bayi” uygulamasını da başlattık. Bu uygulama kapsamında müşterilerimiz; (505) 225 2550 numaralı mobil hatta gönderecekleri SMS ile bulundukları lokasyona en yakın nöbetçi bayi bilgilerinin kendi cep telefonlarına gelmesini sağlayabiliyorlar. Böylece müşterilerimiz, yolda kalmadan yükünü planladığı nihai noktaya kolayca ve rahatça ulaştırabilmektedir.

Bunun yanı sıra, TruckForce uzman kamyon lastikleri bayi ağı ile tüm Avrupa’da aynı kalitede güvenli ve yenilikçi hizmetleri en uygun şartlarla müşterilerimize sunuyoruz.

Firmalara sunulan bir diğer yenilikçi hizmet olan, FOS (Fleet Online Solution) olarak adlandırılan Filo Yönetim Sistemi ile firmaların lastik işini yönetmelerine ve giderlerini azaltmalarına destek vermekteyiz. Böylece, firma tek noktadan alışverişin tüm avantajlarını yaşarken, giderlerini kolayca takip ve kontrol edebilmektedir.

 
Pirelli Ağır Vasıta Lastiklerinde H88 Serisi İle Söz Sahibi
 
BRİSA?da Yeni Yönetim Dönemi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Pirelli Ağır Vasıta Lastiklerinde H88 Serisi İle Söz Sahibi
 Pirelli İdeal Lastiği Tanımladı İşte Pirelli’nin ideal lastik ...
Aracınız Yoldan Kopmasın!!!
 Lastik Dosyasını Açtık Sizlere arşiv değeri olacak bir dosya ...
Firmalar Treyler Üreticilerini Yakından Takip Ediyor
Yakın Takipteler Sektörün güçlü firmaları ...
 
Treyler Pazarında Bir Dev
Ürün Gamı Geniş Treyler pazarının güçlü ismi ...
Yalçın Dorse: ?Biz de Varız?
Yalçın Dorse Yönetim Kurulu Üyesi Selman Şentürk ...
Krone Müşteriye Özel Çözümler Sunuyor
Treyler pazarı devlerin yarışına sahne oluyor adeta… Pazardan ...
 
Teslimat ve Fiyatta Avantaj Yaratacağız
Güçlü ismi, müşteriye özel seçenekleri ...
Pazarın Yeni Gözdeleri ?Çekici?+Treylerler
Treyler Dosyası Açıldı Treyler; yarı-römorklar hariç ...
Araç İçi Ekipmanlar Dosyası
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
Kamyonşoförsrctreylertürkiye haberler fahrersondakikabus