Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
“WE ARE THE ONLY COMPANY IN TURKEY AND THE 3RD IN THE WORLD”

“WE ARE THE ONLY COMPANY IN TURKEY AND THE 3RD IN THE WORLD”

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
3 Eylül 2024 Salı - 15:01

Grimaldi Group Italya ve Türkıye Arasındakı Ilk Ro-Ro Hattını Açıyor

Dünyanın önde gelen denizyolu şirketi Napoli merkezli Grimaldi Group, 14 Eylül'den itibaren Trieste ve Ambarlı (İstanbul) arasında iki gemiyle yeni bir düzenli hat servisine başlayacak. Limanlardan karşılıklı olarak haftada ikişer sefer yapılacak.

Grimaldi Group Italya ve Türkıye Arasındakı  Ilk Ro-Ro Hattını Açıyor

Arkas çatısı altında faaliyet gösteren Egekont’un 1996 yılında beri temsilciliğini yürüttüğü, Grimaldi Group, Akdeniz'de sunduğu servis ağına bir yenisini daha ekliyor. İtalya ve Türkiye arasında Ro-Ro hattı açmaya hazırlanan şirket, 14 Eylül'den itibaren Trieste ve Ambarlı arasında yeni bir doğrudan bağlantı kurarak iki limandan da haftada ikişer sefer düzenleyecek.  Grimaldi Group’un ilk kez Ambarlı limanına giriş yaparak, Türkiye'deki ve Adriyatik kıyısındaki varlığını daha da güçlendireceği yeni servisin Türkiye satış pazarlama ve operasyon acenteliğini yine Egekont yapacak.

Akdeniz’de Çevreci Ro-Ro’lar

Yeni serviste kullanılacak dünyanın en büyük ve çevre dostu, hibrit Ro-Ro gemileri olan Eco Mediterranea ve Eco Malta yenilikçi "GG5G" sınıfında yer alıyor. Çevreci olmalarının yanı sıra, tekerlekli yükler (yarı römorklar, sürülen araçlar, otomobiller, vanlar, kamyonlar, proje yükleri) ile 500'den fazla römork ve 180 otomobile eşdeğerdeki kapasiteleriyle Grimaldi Group tarafından kısa mesafeli yük taşımacılığı için kullanılan önceki Ro-Ro gemi sınıfının iki katı kapasiteye sahip. 

Kapasite Artarken Karbon Salınımı Düşüyor

Tüketimi ve performansı optimize eden yenilikçi teknolojik çözümler sayesinde gemilerdeki kapasite artışı yakıt tüketimini etkilemiyor.  Önceki nesil Ro-Ro gemileriyle aynı hızda aynı miktarda yakıt tüketen Eco Mediterranea ve Eco Malta, taşınan yük birimi başına CO2 emisyonlarını ise yarıya indiriyor. Emisyonlar liman operasyonları sırasında tamamen sıfırlanıyor: Eco Mediterranea ve Eco Malta, seyir sırasında şaft jeneratörleri ve gemide bulunan 350 m²'lik güneş panelleri sayesinde şarj olan mega lityum pillerde depolanan elektrik enerjisini kullanarak iskelede beklerken "Zero Emission in Port®" (Limanda Sıfır Emisyon) hedefine ulaşıyor.

Yeni servis, stratejik konumda bulunan İtalya ve Türkiye limanları doğrudan, düzenli ve güvenilir bir ulaşım ağı sunacak. Trieste, sadece İtalya'nın kuzeydoğusu için değil, aynı zamanda tüm Orta Avrupa için bir kapı niteliği taşırken; Ambarlı ise Marmara’nın yanı sıra tüm Türkiye’ye ayrıcalıklı bir erişim noktası konumunda bulunuyor. Trieste-Ambarlı Ro-Ro servisinin, Grimaldi'nin geniş ağı içindeki diğer deniz bağlantılarıyla birleştirilmesiyle ile de Türk ihracatçısının İspanya, Yunanistan, Malta, Tunus, Fas ve Baltık Denizi'ne kıyısı olan Kuzey Avrupa ülkelerine ulaşımı da kolaylaşacak.

Grimaldi Group CEO'su Emanuele Grimaldi, "Deniz yollarında dünyanın önde gelen şirketlerinden biri olarak müşterilerimize sunduğumuz hizmetlerin niteliği ve niceliğini, yaptığımız sistematik ve önemli yatırımlarla geliştirmeye devam ediyoruz” diye konuştu.

Grimaldi, “Özellikle, Trieste-Ambarlı arasındaki yeni düzenli Ro-Ro hattı ile İtalya ve daha geniş anlamda Orta Avrupa ile Türkiye arasındaki bağlantıları güçlendirerek, bu bölgelerde faaliyet gösteren işletmeler arasında gelişen ticari ilişkilere katkıda bulunacağız. Bunu en iyi şekilde gerçekleştirmek için olağanüstü özelliklere sahip, kapasite ve çevre duyarlılığı açısından kısa mesafeli deniz taşımacılığını devrim niteliğinde değiştiren Eco Mediterranea ve Eco Malta gemilerini kullanacağız. Akdeniz'de Ro-Ro yük taşımacılığına yönelik hizmetlerimizi Grimaldi tarzıyla tamamen uyumlu, verimlilik ve sürdürülebilirlik açısından öne çıkacak yeni bir hizmetle zenginleştirmekten gurur duyuyoruz" dedi.

 
Türk Karayolu Taşımacılığı Darboğazdan Geçiyor
 
Dünyanın En Büyük Kamyonu Hangisi?
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Depolama Sektöründe Yakın Gelecekte, 215 Bin Kişiye İstihdam Sağlanırken 20,8 Milyar Dolar Ciro Elde Edilebilir
Bugün Türkiye’de en az 40 milyon m2 depolama alanı olması gerekirken, ...
Dijital Taşımacılık Platformu Transporeon Türkiye Pazarında Büyümeyi Hedefliyor
Dünyada 150 binden fazla nakliyeci ve 1.400'den fazla yük taşıtan müşterisi ...
Oşinografi Nedir? Oşinografinin Nakliyedeki Rolü
Nakliye, taşımacılık sektöründe tedarik zincirinin önemli ve ayrılmaz ...
 
Batu Logistics Kimyevi Madde Taşımalarında Çıtayı Yükseltti
ADR lojistiğinde sektörün en deneyimli firmaları arasında yer alan Batu ...
E-Ticarette Yükselen Değer: Yeşil Perakende
Küresel ısınma, kaynakların hızla tükenmesi ve doğanın bozulması gibi ...
Tedarik Zinciri Yönetiminde Erken Tespitler Olası Kayıpların Önüne Geçiyor
Tedarik zinciri yönetimi, lojistik sektöründe rekabet avantajının sağlanması ...
 
Lojistik Sektörünün Öncüsü Sertrans Logistics 35'inci Yılını Kutluyor
Tedarik zinciri yönetiminde verdiği katma değerli lojistik hizmetleriyle ...
Tır ve Kamyon Ölçüleri: Nakliye Araçlarının Boyutları
Nakliye, insanları ve malları taşımak için tasarlanmış sistemleri ifade ...
Eyüp Lojistik’ten Çatalca’da lojistik yatırım
Sektördeki başarılı yatırımlarıyla hızla büyüyen Eyüp Lojistik, gayrimenkul ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Kalkınma Yolu
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
haberler newsbuslkwtruckdikkatsrcsondakikakamyoncu