Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
22 Ekim 2012 Pazartesi - 16:57

Hankook Yeni Seri Kamyon Lastiklerini Sunar

Hankook’un yeni nesil kamyon lasti-ği e-cube MAX, maksimum etkinlik, enerji verimliliği ve çevre dostu anlamına geliyor. Hankook'un yeni kamyon lastiği serisi AL10+ ön aks, DL10 çeker aks ve treyler lastiği TL10+'dan oluşuyor. Bu üç yeni model, uzun mesafeli taşımacılıkta sürdürülebilirlik ve yeterliliğin giderek artan önemine odaklanılarak geliştiriliyor.

Hankook Yeni Seri Kamyon Lastiklerini Sunar

Bu amaçla, Hankook'un yeni Sarmal Dolgu Teknolojisi ile ön aks için AL10+ e-cube MAX tasarlandı: Lastiğin yuvarlanma direnci düşerken, yüksek gerilimli çelik kuşaklar sayesinde dayanıklılık arttırılmış. Bu yeni teknoloji yakıt tüketimini önemli ölçüde azaltıp ve lastik ömrünü arttırıyor. Bununla birlikte; geliştirilmiş yol tutuş ve yuvarlanma direnci ile kaplanabilirlik özelliği de arttırılmış.

 

Yüksek çekiş performansına sahip Çekici aks lastiği DL10+ e-cube MAX, 3 boyutlu çentik teknolojisi ile ön plana çıkar. Bu teknoloji ile; mükemmel aşınma ve kilometre performansı elde edilerek ekonomik verimlilik sağlanmış.

 

Her Aks İçin Ayrı Ayrı Şekillendirildi

Sürüş esnasında oluşan enerji kaybı azaltılarak kilometre performansı önemli ölçüde arttırılan AL10+, DL10+ ve TL10, düşük yuvarlanma direnci sağlayan sırt karışımı ile üretiliyor. Sürüş esnasında oluşan enerji kaybı azaltılarak kilometre performansı önemli ölçüde arttırılan AL10+, DL10+ ve TL10, düşük yuvarlanma direnci sağlayan sırt karışımı ile üretiliyor. Ayrılma eğilimi daha az olan, uzun zincirli moleküllere sahip ve moleküler ağırlığı yüksek olan kauçuk, düşürülmüş sıcaklıklarda ve daha uzun sürelerde, Hankook’un yenilikçi karışım süreci IMS (Yenilikçi Karıştırma Sistemi) ile işleniyor. Bu sistemle işlenen kauçukta, kurum ve kauçuk molekülleri çok daha yüksek karışma oranlarıyla bir araya gelir, ve karışım içinde daha uyumlu bir dağılım oluşur. Her aks için ayrı ayrı şekillendirilen, sadeleştirilmiş desen tasarımları, kilometre performansını olumsuz yönde etkilemeden yakıt tüketiminin azaltılmasını sağlar.

 

Muhteşem Sonuçlar Elde Edilmiş

Ön aks için geliştirilen AL10 + e-cube MAX (Tüm pozisyonlar için uzun mesafe) ve Çeker aks için geliştirilen DL10 + e-cube MAX (Çekici aksı için uzun mesafe) 315/70 R 22.5, 315/80 R 22.5 ve 315/60 R 22.5 ebatlarında mevcut. Treyler için geliştirilen TL10 + e-cube MAX (Trailer Long Haul) ilk olarak 385/55R 22.5 ebatında üretilecek. Lansmanın Avrupa’da 2013 yılının ilk çeyreğinde yapılması planlanıyor. Yeni e-cube MAX serisinin üç modeli de, Avrupa Birliği'nin üç lastik etiket sınıfı olan ses, ıslak zeminde yol tutuşu ve yuvarlanma direnci/yakıt verimliği sınıflarında muhteşem sonuçlar elde etmiş. 

 

Hankook Lastikleri Başkanı ve Avrupa CEO'su Jin-Wook Choi, " Yeni e-cube Max serimiz, piyasada uzun zamandır başarıyla yerleşmiş olan ve pazarda çevre dostu olarak anılan ve ekonomik etkinlik konusunda aşama kaydeden e-cube serimize yapılan önemli bir ilavedir. Ekoloji ve ekonomi, kamyon pazarında satın alma aşamasında şimdiye dek olmadığı kadar nihai bir faktör haline geldiği için, yeni lastik serimiz sürdürülebilirlik ve verimlilik üzerine odaklanılarak geliştirilmiştir", şeklinde açıklamaktadır.  "Uzun dönemde piyasalarda, sadece en yüksek verimlilikle ve çevreye dostu özelliğiyle birleştiren sürdürülebilir ürünler hâkim olacaktır. İşte biz de bu nedenle müşterilerimize yüksek teknoloji içeren lastikler sunmak için ürünlerimizin araştırma ve geliştirilmesine sürekli olarak yatırım yapıyoruz. "

 

e-cube MAX serisinin Teknik Özellikleri

 

Ön aks için sarmal dolgu teknolojisi

Kuşak dayanıklılığını arttırmak için geleneksel çelik kuşaklar arasına aralıksız yerleştirilen kordlar.

Dengelenmiş yüzey temas alanı  ve azaltılmış yuvarlanma direnci

Gelişmiş kullanım ve yuvarlanma özellikleri

 

Çeker aks için üç boyutlu çentik (kerf) teknolojisi

Karşılıklı destek çentikleri/kerfleri

Zorlu koşullarda bile yüksek çekiş performansı

 

Özellikle dengeli aşınma için tasarlanmış bloklar kilometre performansının artmasını sağlar

Tüm e-cube MAX  lastik serileri için optimize edilmiş kauçuk karışımları

Yuvarlanma direncini azaltmak için yeni "Low Hysteresis” (düşük sürtünme katsayısı sağlayan) sırt karışımı

Yüksek teknoloji ile yapılandırılmış karbon siyahı molekülleri sayesinde arttırılan dayanıklılık

 

Patentli Stiffness Control Contour Theory (SCCT)  (Sertlik Kontrollü Şekil Teorisi)

Patentli Hankook tasarımı; dengeli basınç dağılımı ve dayanıklılık sağlar

Bu da karkas dayanıklılığı ve mükemmel kaplama performansı sağlayarak maliyetleri düşürücü etki yapar

 

 
Renault Standında iki Dünya Prömiyeri!
 
Iveco Uluslararası Boat Show’a Sealand İle Katıldı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Renault Standında iki Dünya Prömiyeri!
Renault, ilk kez Türkiye’de iki yeni modelinin dünya prömiyerini gerçekleştiriyor! ...
Hahn Avrupa Şampiyonluğunu Kutluyor!
Hahn, ezici bir üstünlükle götürdüğü sezonun son yarışı Le Mans’da kazandığı ...
BP’de akaryakıttan yüzde 6 kazan!
BP ve CarrefourSA işbirliğindeki kampanyada 16 Ekim – 20 Kasım 2012 tarihleri ...
 
İDOBÜS, Kış Sezonunu 1 TL’ den Başlayan Koltuk Avantajıyla Açıyor
Konforlu ve hızlı ulaşımın adresi İDO’nun yolcularına sunduğu en avantajlı ...
DAF ve TIRSAN Filoları Büyütmeye Devam Ediyor
TIRSAN Treyler A.Ş. Samandıra Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen tören ile ...
UNDnet Sırbistan Güzergahında T1 Hizmetine Başladı!
TOBB UND A.Ş. tarafından geçtiğimiz hafta yapılan Sırbistan üzeri ihracat ...
 
Bayram Dolayısı İle Kapalı Olacak Konsolosluklar
Kurban Bayramı ve 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısı ile İstanbul ve ...
20 Ford Cargo 3232 SD, Bergama Altın Madeninde
Ford Otosan; Bergama altın madeniyle iş yapan Kozdere ve Kozaklılar firmalarına, ...
Hilal Petrol, DAF ve KÄSSBOHRER Kalitesi ile Taşıyor
TIRSAN Treyler A.Ş. bayisi Esray Otomotiv Eskişehir merkezli Hilal Petrol ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
lkwbusnewssondakikaKamyonsrctreylerşoförkamyonum