Bu amaçla, Hankook'un yeni Sarmal Dolgu Teknolojisi ile ön aks için AL10+ e-cube MAX tasarlandı: Lastiğin yuvarlanma direnci düşerken, yüksek gerilimli çelik kuşaklar sayesinde dayanıklılık arttırılmış. Bu yeni teknoloji yakıt tüketimini önemli ölçüde azaltıp ve lastik ömrünü arttırıyor. Bununla birlikte; geliştirilmiş yol tutuş ve yuvarlanma direnci ile kaplanabilirlik özelliği de arttırılmış.
Yüksek çekiş performansına sahip Çekici aks lastiği DL10+ e-cube MAX, 3 boyutlu çentik teknolojisi ile ön plana çıkar. Bu teknoloji ile; mükemmel aşınma ve kilometre performansı elde edilerek ekonomik verimlilik sağlanmış.
Her Aks İçin Ayrı Ayrı Şekillendirildi
Sürüş esnasında oluşan enerji kaybı azaltılarak kilometre performansı önemli ölçüde arttırılan AL10+, DL10+ ve TL10, düşük yuvarlanma direnci sağlayan sırt karışımı ile üretiliyor. Sürüş esnasında oluşan enerji kaybı azaltılarak kilometre performansı önemli ölçüde arttırılan AL10+, DL10+ ve TL10, düşük yuvarlanma direnci sağlayan sırt karışımı ile üretiliyor. Ayrılma eğilimi daha az olan, uzun zincirli moleküllere sahip ve moleküler ağırlığı yüksek olan kauçuk, düşürülmüş sıcaklıklarda ve daha uzun sürelerde, Hankook’un yenilikçi karışım süreci IMS (Yenilikçi Karıştırma Sistemi) ile işleniyor. Bu sistemle işlenen kauçukta, kurum ve kauçuk molekülleri çok daha yüksek karışma oranlarıyla bir araya gelir, ve karışım içinde daha uyumlu bir dağılım oluşur. Her aks için ayrı ayrı şekillendirilen, sadeleştirilmiş desen tasarımları, kilometre performansını olumsuz yönde etkilemeden yakıt tüketiminin azaltılmasını sağlar.
Muhteşem Sonuçlar Elde Edilmiş
Ön aks için geliştirilen AL10 + e-cube MAX (Tüm pozisyonlar için uzun mesafe) ve Çeker aks için geliştirilen DL10 + e-cube MAX (Çekici aksı için uzun mesafe) 315/70 R 22.5, 315/80 R 22.5 ve 315/60 R 22.5 ebatlarında mevcut. Treyler için geliştirilen TL10 + e-cube MAX (Trailer Long Haul) ilk olarak 385/55R 22.5 ebatında üretilecek. Lansmanın Avrupa’da 2013 yılının ilk çeyreğinde yapılması planlanıyor. Yeni e-cube MAX serisinin üç modeli de, Avrupa Birliği'nin üç lastik etiket sınıfı olan ses, ıslak zeminde yol tutuşu ve yuvarlanma direnci/yakıt verimliği sınıflarında muhteşem sonuçlar elde etmiş.
Hankook Lastikleri Başkanı ve Avrupa CEO'su Jin-Wook Choi, " Yeni e-cube Max serimiz, piyasada uzun zamandır başarıyla yerleşmiş olan ve pazarda çevre dostu olarak anılan ve ekonomik etkinlik konusunda aşama kaydeden e-cube serimize yapılan önemli bir ilavedir. Ekoloji ve ekonomi, kamyon pazarında satın alma aşamasında şimdiye dek olmadığı kadar nihai bir faktör haline geldiği için, yeni lastik serimiz sürdürülebilirlik ve verimlilik üzerine odaklanılarak geliştirilmiştir", şeklinde açıklamaktadır. "Uzun dönemde piyasalarda, sadece en yüksek verimlilikle ve çevreye dostu özelliğiyle birleştiren sürdürülebilir ürünler hâkim olacaktır. İşte biz de bu nedenle müşterilerimize yüksek teknoloji içeren lastikler sunmak için ürünlerimizin araştırma ve geliştirilmesine sürekli olarak yatırım yapıyoruz. "
e-cube MAX serisinin Teknik Özellikleri
Ön aks için sarmal dolgu teknolojisi
Kuşak dayanıklılığını arttırmak için geleneksel çelik kuşaklar arasına aralıksız yerleştirilen kordlar.
Dengelenmiş yüzey temas alanı ve azaltılmış yuvarlanma direnci
Gelişmiş kullanım ve yuvarlanma özellikleri
Çeker aks için üç boyutlu çentik (kerf) teknolojisi
Karşılıklı destek çentikleri/kerfleri
Zorlu koşullarda bile yüksek çekiş performansı
Özellikle dengeli aşınma için tasarlanmış bloklar kilometre performansının artmasını sağlar
Tüm e-cube MAX lastik serileri için optimize edilmiş kauçuk karışımları
Yuvarlanma direncini azaltmak için yeni "Low Hysteresis” (düşük sürtünme katsayısı sağlayan) sırt karışımı
Yüksek teknoloji ile yapılandırılmış karbon siyahı molekülleri sayesinde arttırılan dayanıklılık
Patentli Stiffness Control Contour Theory (SCCT) (Sertlik Kontrollü Şekil Teorisi)
Patentli Hankook tasarımı; dengeli basınç dağılımı ve dayanıklılık sağlar
Bu da karkas dayanıklılığı ve mükemmel kaplama performansı sağlayarak maliyetleri düşürücü etki yapar
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |