Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
11 Ocak 2013 Cuma - 09:18

İki Dev Güçlerini Birleştiriyor!

Ticari araç sektörünün iki öncü markası Volvo Trucks ve Renault Trucks, yeni yapılanmasıyla Türkiye’de iddiasını arttırarak sürdürmeyi planlıyor.

Uluslararası nakliye, yurtiçi dağıtım, inşaat gibi lokomotif sektörlerin çözüm ortağı olan dünyanın lider ticari araç üreticileri Volvo Trucks ve Renault Trucks, son on iki yıldır Volvo Group çatısı altında ayrı organizasyonlar olarak ancak aynı kurumsal kültür ile faaliyetlerine devam ediyor. Bu iki marka, yeni bir yapılanma ile hizmet ağlarını birleştirerek ağır ticari araç sektöründe önemli bir sinerji yaratıyor.

 

Türkiye’nin de dahil olduğu, stratejik bir öneme sahip olan EMEA (Avrupa, Ortadoğu ve Afrika) bölgesinde Volvo Trucks ve Renault Trucks, Volvo Group Trucks çatısı altında müşterilerine sundukları geniş ürün yelpazesi ve kapsamlı çözümler ile lider bir servis ağı yaratmayı hedefliyor.

 

 

Bu birleşme genel bir büyüme stratejisinin parçasıdır

Dünya genelinde Volvo Trucks ve Renault Trucks dışında Mack Trucks, Eicher, UD Trucks markalarını çatısı altında bulunduran Volvo Group Trucks, Türkiye’nin de dahil olduğu bir çok ülkede hizmet ağını birleştirerek gerçekleştirdiği yapılanmasıyla genel bir büyüme stratejisi izliyor. Yeni stratejik yapılanma ile pazar hakimiyetini güçlendirecek ve daha kapsamlı hizmet sunacak olan Renault Trucks ve Volvo Trucks, Volvo Group Trucks adı altında birleşiyor.

 

Yaklaşık bir yıldır birleşme çalışmalarını devam ettiren Volvo Group, yeni uygulamaya Ocak 2013 itibari ile geçti.  

 

Müşteri ihtiyaçlarına odaklanarak ilerliyoruz

Volvo Trucks ve Renault Trucks hizmet ağlarının birleşmesinin açıklandığı basın toplantısına EMEA Volvo Group Trucks Türkiye’den Sorumlu Başkan Yardımcısı Mete Büyükakıncı, Volvo Group Trucks Satış Sonrası Direktörü Serkan Karataban, Volvo kamyonları Satış Direktörü Şafak Tuğut, Renault kamyonları Satış Direktörü Tolga Küçükyumuk ve diğer Volvo Group Trucks Türkiye üst düzey yöneticileri katıldılar. Toplantıda müşteri beklentilerinin her geçen gün farklılaşarak arttığının altını çizen EMEA Volvo Group Trucks Türkiye’den sorumlu Başkan Yardımcısı Mete Büyükakıncı; “Müşterilerimizin  karşı karşıya kaldıkları pazar gerçekleri biz üreticilere yansıyor ve planlamalarımıza yön veriyor. İki hizmet ağının birleşmesi için aldığımız bu önemli stratejik karar tamamıyla müşterilerine en iyi hizmeti sunan; kendisini müşterilerinin yatırım ortağı olarak gören; onların işletme maliyetlerini en aza indirmeyi birinci önceliği haline getirmiş bir grup olmamızdan kaynaklanmaktadır. Yeni yapılanmamızın en büyük hedefleri, müşterilerimize daha geniş ürün yelpazesi, kapsamlı çözümler ve lider servis ağı hizmeti sunabilmektir. Bu sayede müşterilerimize öncelik verebilme kabiliyetimizi arttırarak onları kendi alanlarında daha da güçlü ve karlı kılabilmeyi hedefliyoruz” dedi.

Hedefimiz, büyüme oranı ve müşteri memnuniyetinde liderlik

Volvo Trucks ve Renault Trucks, Türkiye’de ayrı satış organizasyonlarına sahip bir firma olarak tek bir genel merkezden faaliyetlerine devam edecek. Mete Büyükakıncı; “Hedefimiz müşteri memnuniyetinde ve büyümede liderlik. Bu birleşme sonucunda Türkiye’de müşterisine daha da yakın; daha da güçlü bir servis ağına sahip olacağız.  İki önemli markanın güçlerini birleştirmesi ile satışlarımızı arttırarak pazar payımızı yükseltecek, rakiplerimiz karşısında geniş ürün yelpazemiz ve üstün hizmet kalitemizle lider olmak için tüm gücümüzü ortaya koyacağız” dedi.

 

Türkiye stratejik açıdan önemli

Her geçen gün güçlenen ekonomik yapısı ve lojistik sektöründe artan potansiyeli ile Türkiye, tüm ağır ticari araç üreticileri için stratejik bir öneme sahip bulunuyor. Yüksek hacmi ile Avrupa pazarları arasında önemli bir yere sahip olan Türkiye pazarının yoğun rekabet ortamı bu birleşme ile daha da dinamik hale geliyor.

 

Ayrıca, Volvo Group’un hizmet verdiği sektörler göz önünde bulundurduğunda Türkiye, grubun başarı beklentisinin yüksek olduğu bölgelerden biri olarak ön plana çıkıyor. Renault Trucks ve Volvo Trucks’ın hizmet ağlarının birleşmesi sayesinde Volvo Group, Türkiye pazarında gücünü daha iyi kullanabilecek ve pazardaki rekabete farklı bir denge getirecek.

 

Hizmet ağlarımız birleşiyor

Birleşmenin amacını, “Oluşturulan ortak enerji ile daha da güçleneceğiz. Varlığımızı daha karlı ve kalıcı bir şekilde devam ettireceğiz. Genel büyüme stratejimize  lider servis ağımızla yön vereceğiz” diyerek açıklayan Mete Büyükakıncı, “Bu birleşme sonucunda; tüm Türkiye sathına yayılmış; müşterisine daha da yakın; daha da güçlü bir hizmet ağına sahip olacağız.  Böylesi bir gelişme, doğal olarak iki markanın da satışlarını ve pazar paylarını büyütmelerine katkı sağlayacaktır” sözleri ile konuşmasına son verdi.

 
Starpet’in 2013 hedefi %25 büyüme
 
Anex Tour Yeni Sezon İçin ‘NEOPLAN’ Dedi
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Starpet’in 2013 hedefi %25 büyüme
Starpet’in 2012 yılı performansını ve 2013 hedeflerini değerlendiren Yönetim ...
PIRELLI’NİN YENİ 01 SERİSİ ANKARA’DA!
Daha uzun ömür ve düşük yakıt tüketimi özelliklerine sahip yeni 01 serisi ...
NISSAN FIRSATLARI DEVAM EDİYOR
Micra, Juke ve Qashqai’ye sahip olmak isteyenler yüzde 0 faiz fırsatının ...
 
94. Sayımız Çıktı!
Kamyonum Dergisi 94. Sayısı Çıktı...
Ford’a ODD’den Üç Ödül
ODD’nin üçüncü kez düzenlediği sektörün en prestijli organizasyonlarından ...
LDS İki Ödül Birden
Türkiye’nin lider, Avrupa’nın önde gelen alüminyum jant üreticisi CMS ...
 
120 milyon litre akaryakıt DKV ile alındı
Uluslararası lojistik şirketlerinin lojistiğini yapan DKV, 2012'de Türkiye'de ...
Ford Otosan ve Vehbi Koç Vakfı’ndan MYO
Kocaeli Belediyesi tarafından Kocaeli Üniversitesi’ne tahsis edilen arazide ...
ODD Satış ve İletişim Ödülleri Sahiplerini Buldu
Türk otomotiv sektörünün 49 markasını çatısı altında bulunduran Otomotiv ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Kalkınma Yolu
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
dikkatfahrersondakikatürkiyelkwşoför haberler newsbus