Firma sahibi Edip Yavuz, teslimatta yaptığı konuşmada; filosunda başka araçlar da bulunmasına karşın, özellikle işletme maliyetlerinin düşüklüğü nedeniyle Ford Cargo almayı tercih ettiğini ve filosunu Ford Cargo’larla büyütmeye devam edeceğini belirtti.
2011’de ve 2012 ilk yarısında en çok satan 2. çekici
2011 yılında ve 2012 yılının ilk yarısında en çok satan 2. çekici olan Ford Cargo 1838T; komşu ülke ve yurtiçi taşımalarında ulusal ve uluslararası firmalara en uygun çözümleri sunuyor. Rekabetçi yakıt tüketimi ve düşük işletim giderleriyle iş sahiplerinin; üstün performansı ve konforu ile sürücü beklentilerinin tam karşılığını veren Ford Cargo 1838T, 2 yıl sınırsız ve opsiyonel 3 yıl sınırsız km garantisi ile satışa sunuluyor. 1838T çekiciler, standart 1200 mm, opsiyonel 1050/1140/1250 mm olarak, 4 farklı yükseklikte sunulan beşinci teker alternatifleri ile farklı ürün gruplarını taşıyan filoların, tüm ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyor. Yeni Z-Cam fren sistemi ile fren balata ömrü arttırılan ve servis maliyetleri düşürülen yeni 1838T çekicilerin, 4-körüklü arka havalı süspansiyon ile de hem süspansiyon ömrü arttırılıyor hem de her yol ve iklim koşulunda daha konforlu ve güvenli sürüş imkanı sunması sağlanıyor. Yeni mandallı tip şanzımana sahip Ford Cargo 1838T çekicilerde klima ve MTCO takografı standart olarak sunuluyor. Ford Cargo 1838T çekicilerde, yeni ekonomik devir aralığı göstergesi, filo yönetim sistemi ön paketi ve FİLOBİL opsiyonu ile işletme maliyetlerinin kontrol altına alınabilmesi için gerekli donanımlar da bulunuyor.
Ford Cargo önümüzdeki dönemde iki farklı çekici modeliyle pazarda olacak
Ford Otosan, önümüzdeki dönemde çekici segmentinde iki ürün ile pazarda olacak. Başarılı satış grafiği yakalayan ve yurtiçi nakliyeciler ile hafriyatçılar tarafından yoğun talep gören mevcut 1838T çekicinin üretimi devam ederken, yeni nesil 1846T çekici de uluslararası ve yurtiçi nakliye sektörünü hedefleyecek. 1846T, fiyat olarak 1838T çekicinin üstünde konumlandırılacak.
Ford Cargo’lar 50 ülkeye ihraç ediliyor
Ford Cargo’lar, 1,1 milyon m2’lik alana sahip olan Ford Otosan İnönü Fabrikası’nda üretiliyor. Yurtiçinde 30 yetkili satıcı, yurtdışında 20 distribütör ile müşterilere ulaşırken; Rusya, Türki Cumhuriyetleri, Doğu Avrupa, Afrika ve Ortadoğu’da 50’ye yakın ülkeye ihraç ediliyor.
1500 kişiye istihdam sağlayan Ford Otosan İnönü Fabrikası’nda aynı zamanda Euro 5 normlarına uygun, çevre dostu Ecotorq motor üretimi yapılıyor. 7,3 lt ve 9 lt. silindir hacminde 260PS/320PS/360PS/380 PS güce sahip motorlar yüzde yüz Türk işgücüyle, yüzde yüz yerli üretiliyor. Türkiye’nin kendi markasıyla kendi motorunu üreten tek kamyon markası olan Ford Cargo, yüzde 70 yerlilik oranı ile Türkiye ekonomisine yüksek katma değer sağlıyor.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |