Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

Volvo FH Aero The Most Ambitious On The Roads

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
11 Ekim 2011 Salı - 09:42

KENDİNİ TAMİR EDEN LASTİK

Dünyanın önde gelen lastik üreticilerinden Pirelli yeni teknolojileriyle kullanıcıların hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Pirelli’nin “Seal Inside” adını verdiği teknoloji ile patlayan lastik kendini tamir ediyor. Pirelli Ar-Ge departmanının geliştirdiği Seal Inside, lastiğin iç katmanında bulunan kimyasal bir kaplamayla çivi veya benzeri küçük nesnelerin yol açtığı küçük deliklerin kendiliğinden tamir olmasını sağlıyor. Seal Inside, lastik havasının inmesini %85 oranında engelliyor.

KENDİNİ TAMİR EDEN LASTİK

PIRELLI’DEN KENDİNİ TAMİR EDEN LASTİK

“SEAL INSIDE” PATLAYAN LASTİĞİ DEĞİŞTİRMEYE SON VERİYOR

 

Sadece Türkiye’de ürettiği lastiklerle başta Formula 1 olmak üzere motorsporlarına desteğini sürdüren ve yüksek performanslı lastiklerinin yanı sıra Cinturato serisi ile çevreci lastikler konusunda da iddialı olan Pirelli geliştirdiği yeni teknolojilerle otomobil kullanıcılarının hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Lastik sektörünün en yeni teknolojilerinden biri olan ve Pirelli Ar-Ge departmanı tarafından geliştirilen Seal Inside teknolojisi “kendini tamir etme” özelliğiyle patlayan lastiği değiştirme dönemine son veriyor.

 

Cirosunun %3’ünü Ar-Ge çalışmalarına ayıran Pirelli’nin geliştirdiği Seal Inside teknolojisinde lastiğin iç kısmını kaplayan ikinci bir katman; çivi veya vida gibi dış etkenlerin neden olduğu küçük hasarları dolgu yaparak kapatma görevini üstleniyor. Böylece lastiğin içindeki hava dışarı çıkamıyor ve lastiğin hava basıncı düşmüyor. Sürücü ise hava basıncı düşmeyen lastiğin güven ve konforuyla lastik değiştirme sorunu olmaksızın yoluna devam edebiliyor.

 

Farklı Volkswagen modellerinde orijinal ekipman olarak kullanılan Seal Inside teknolojisi sadece sürücülere güvenlik ve kullanım kolaylığı sunmakla kalmıyor, aynı zamanda yuvarlanma direnci, konfor, gürültü, yol tutuş ve performans alanında standart lastiklerle aynı performansı garanti ediyor.

 

 
Macaristan Vizesinde Parmak İzi
 
Otomotivciler 860 bin satışı hedefliyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Macaristan Vizesinde Parmak İzi
Und konu ile ilgili üyelerine bir duyuru yaptı. Duyuru şu şekilde: Schengen ...
Enflasyonda Eylül Ayı Şampiyonu Akaryakıt!
Tüik verilerine göre mazot yıllık bazda en fazla artışın yaşandığı temel ...
ALFA ROMEO VE LANCIA’YA ÖZEL SERVİS
Türkiye’nin lider otomotiv perakendecilerinden Birmot, satışını yaptığı ...
 
DÜNYANIN EN GENÇ ŞAMPİYONU
Pirelli, Spoon ve 130R isimli iki adet yüksek hızlı virajıyla ünlü ...
Ford Cargo Beton Fuarı’na damgasını vuracak
Ford, 20-23 Ekim tarihleri arasında dördüncü kez düzenlenen ve inşaat ...
Sanayide Aylık Bazda Düşüş
Sanayi üretim endeksi, 2011 yılı Ağustos ayında, geçen yılın aynı ayına ...
 
Yerli Otomobilde Alman Modeli
Doğuş Otomotiv CEO'su Ali Bilaloğlu, yerli otomobil konusunda Almanya ...
Yunanistan'a Vizesiz Geçiş
Yunanistan, Türk vatandaşlarına Batı Trakya’ya günübirliğine geçişte vizeyi ...
Türk Malı Taksi Başbakanı Bekliyor
Karsan ve Hexagon Studio tarafından New York taksi ihalesi için geliştirilen ...
 
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?