Heyecanla beklenen Ulusal Kalite Ödülleri, 18. Ulusal Kalite Kongresi’nin son gününde düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Geçen yıl Büyük Ölçekli Kuruluşlar kategorisinde Başarı Ödülü’nü alan Borusan Lojistik bu yıl çıtayı daha da yükselterek Ulusal Kalite Büyük Ödülü’nü aldı.
Borusan Lojistik Genel Müdürü Kaan Gürgenç “Geçen yıl Başarı Ödülü’nü alırken ‘mükemmellik yolculuğumuz devam edecek’ demiştik. Bu sözümüzün kanıtı olarak, bugün Ulusal Kalite Büyük Ödülü’nü almış olmaktan gurur duyuyoruz. Yarın bizim için mükemmelliğe adanmış yeni bir gün olacak sadece” dedi.
18 Kasım 2009, İstanbul; Geçen yıl Ulusal Kalite Başarı Ödülü’nün sahibi olan Borusan Lojistik, EFQM Mükemmellik Modeli şemsiyesi altında çalışmalarını sürdürerek Ulusal Kalite Büyük Ödülü’nü kazandı. 18. Ulusal Kalite Kongresi’nin son gününde düzenlenen Ulusal Kalite Ödülleri Töreni’nde, Borusan Lojistik üst üste elde ettiği başarılarla, Borusan Grubu’nun başarılı yönetim uygulamalarına en iyi örneklerden birini vermiş oldu.
Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenen ödül gecesinde Ulusal Kalite Büyük Ödülü’nü Borusan Lojistik adına Genel Müdür Kaan Gürgenç aldı. Mükemmelliğin sonu gelmeyen bir yolculuk olduğuna inandıklarını belirten Gürgenç şunları söyledi: “Ülkemize hep daha iyiyi vermek, ilkelerimiz ve başarılarımızla her gün biraz daha güçlenmek ve mükemmellik iddiamızı geleceğe taşımak için yarın ve sonrasında da maksimum gayreti göstereceğiz. Geçen yıl Büyük Ölçekli Kuruluşlar kategorisinde Başarı Ödülü aldığımızda, mükemmellik yolculuğunun bizim için tamamlanmadığını, bunun sonu olmayan bir çaba olduğunu belirtmiştik. Çalışmalarımızı hız kesmeden sürdürdük ve bu kez de Büyük Ödülü aldık.
Bu başarıda, ülkemizde bugüne kadar hayata geçirilmiş en güçlü yönetim uygulamalarının örneklerini oluşturan Borusan Grubu’nun bir üyesi olmamızın önemli payı var. Ülkemize karşı mükemmel olma sorumluluğumuz var. Hep daha iyiyi arayarak mükemmellik yolculuğumuzu önümüzdeki dönemde de sürdüreceğiz. Büyük ödüle bizi layık gören KalDer’e, bu süreç boyunca her zaman yanımızda hissettiğimiz tüm müşterilerimize, tedarikçilerimize, çalışanlarımıza ve Borusan dostlarına teşekkür ediyorum.”
2001 yılından bu yana her yıl ortalama %35 büyüyen Borusan Lojistik, modern yönetim uygulamalarını stratejik hedeflerine ulaşmada araç olarak kullanıyor ve tüm bunları EFQM Mükemmellik Modeli şemsiyesi altında yöneterek, mükemmellik yolculuğunda durmadan ilerliyor. 2005 yılında katıldığı Ulusal Kalite Hareketi ile bu yolculuğu resmileştiren Borusan Lojistik, 2006 yılında da “Mükemmellikte Yetkinlik” belgesini 5 yıldızla alan ilk firma olmuştu.
2008 yılında uluslararası ilk ve tek insan kaynağı standardı olan IIP – Investors in People sertifikasını alan Borusan Lojistik, 2009 yılında da strateji yönetimi alanında uluslararası çapta verilen tek ödül olan Strateji Oscar’ı Hall of Fame (Şöhretler Kulübü) ödülünü bu yıl Avrupa’da ticari organizasyon alanında tek başına aldı. Dünyanın en önemli 50 düşünürü arasında yer alan Dr. Robert Kaplan ve Dr. David Norton tarafından geliştirilmiş “Strateji Odaklı Organizasyon Modeli” değerlendirmesinden başarıyla geçen Borusan Lojistik, dünyada bu ödülü alan ilk lojistik firması oldu.
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |