Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
kamyoon, nakliye, taşımacılık
kamyonum dergisi, youtube kanal, kooperatif,
English
“WE ARE THE ONLY COMPANY IN TURKEY AND THE 3RD IN THE WORLD”

“WE ARE THE ONLY COMPANY IN TURKEY AND THE 3RD IN THE WORLD”

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
10 Temmuz 2024 Çarşamba - 11:31

Maysan Mando, Daha İyi Bir Gelecek İçin Sürdürülebilir Teknolojilere Öncülük Ediyor

Yarım asrı aşan köklü geçmişiyle Türkiye’nin ilk ve en büyük amortisör üreticisi olan Maysan Mando, dünyanın önde gelen otomotiv devlerinin ülkemizde ve küresel faaliyetlerinde öncelikli tedarikçilerinden biri konumunda yer alıyor.

Maysan Mando, Daha İyi Bir Gelecek İçin Sürdürülebilir Teknolojilere Öncülük Ediyor

Güney Kore merkezli HL Mando ve Çukurova Holding ortaklığında faaliyetlerini sürdüren Maysan Mando, Türkiye’nin ilk ve en büyük büyük amortisör üreticisidir.

 

Maysan Mando’nun ürün gamında; binek ve hafif ticari araçlar, otobüs ve kamyonun yanı sıra, demiryolları ve askeri uygulamalara yönelik geniş bir amortisör yelpazesi bulunuyor.

 

Maysan Mando, sürdürülebilirlik yaklaşımını her alanda benimsemekte ve bu alanda önemli adımlar atmaktadır.

 

Sektörde yeniliklerin ve değişimin öncüsü olan şirket; sürdürülebilir gelişimi, enerji verimliliğini ve çevreci yaklaşımları esas alarak, geleceğe katkı koyma hedefiyle ilerliyor.

 

Maysan Mando, ilk günden beri proaktif ve şeffaf bir yaklaşım ile gelecek nesillere daha yaşanabilir bir çevre bırakmaya odaklanıyor.

 

Çevreci yaklaşımlarıyla uluslararası ödüller aldı

 

Şirket olarak, sürdürülebilirlik yaklaşımını her alanda benimsediklerine ve bu konuda somut çalışmalara imza attıklarına vurgu yapan Maysan Mando Fabrika Müdürü Yunus Delibaş, “Sürdürülebilir büyüme stratejimiz doğrultusunda tüm süreçlerimizi gelecek odaklı şekillendiriyoruz. Sürdürülebilir üretim için karbon ayak izimizi küçültmeye odaklanıyoruz.  Baktığımızda, sürdürülebilir bir dünya ve döngüsel ekonomi doğrultusunda, otomotiv endüstrisinde çevre ve verimlilik odaklı adımlar hız kazanmaya başladı. Biz de bu bilinçle, üretim ağımızda ve tüm saha faaliyetlerimizde tasarrufu ön planda tutuyor, üretim teknolojilerinden dijital dönüşüme, Endüstri 4.0'dan sürdürülebilirlik kapsamına kadar pek çok alanda çalışıyoruz. Bu süreçte, mobilite ekosisteminde yaşanan köklü değişimlere ayak uyduracak çalışmalara imza attık. İleri teknoloji geliştirmeye öncülük edip, yeni inovasyon stratejileriyle küresel pazarlardaki konumumuzu daha da güçlendirme odaklı faaliyetler yürütüyoruz. Çevre konusunda yaptığımız sürdürülebilir çalışmalar neticesinde gerek ulusal gerekse de uluslararası alanda pek çok ödül aldık. “Selektif Krom Kaplama Prosesi” projemiz ile Türkiye’nin en prestijli iş ödüllerinden biri olan Sürdürülebilir İş Ödülleri’nde ödüle layık görüldük. Yine bu projemizle, İSO Yeşil Dönüşüm Ödülleri 2023'te de "Çevre Dostu Uygulama" kategorisinde birinci olduk” dedi.

 

Temiz üretim, temiz gelecek

 

“Sıfır atık, sıfır emisyon odaklı geliştirdiğimiz selektif krom kaplama prosesimiz, tamamen temiz ve sürdürülebilir üretime sahip. Çalışan sağlığı açısından da son derece ergonomik, herhangi bir kimyasal maruziyet söz konusu değil” diyen Delibaş, “Bu prosesimiz; dünyada amortisör üzerine tek, başka bir örneği yok. Tamamen çevre dostu olan bu hat, şirketimize ve çevremize büyük değer katıyor.  Ayrıca şirket olarak, sorumlu tüketim ve sürdürülebilir çevre hedeflerimiz kapsamında yürüttüğümüz etkin atık yönetimi çalışmalarımıza istinaden "Sıfır Atık Belgesi" almaya da hak kazandık. Aynı şekilde, atık yönetimi, doğal kaynak tüketimi gibi konularda oyunlaştırma ve eğitimlerin yer aldığı çevre dojo alanımız ile “The Stevies IBA” Uluslararası İş Ödüllerinde bronz ödül aldık. Dolayısıyla şirket olarak, UNDP Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarını kendi stratejilerimize ve politikalarımıza entegre etmeye devam ederek, bir yandan yaşadığımız dünyaya değer katmaya, aynı zamanda daha çevik bir yapı ile verimlilik ve sürdürülebilir büyüme odaklı çalışmalarımıza devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.

 
Hurda Lastikler Ekonomiye Kazandırılıyor, Doğa Nefes Alıyor
 
Avrupalı Sürücüler İçin Elektrikli Araçlar: Sürüş Keyfi ve Çevresel Faydalar Ön Planda, Şarj Süreleri Hala Engel
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Türk Limanlarında Elleçlenen Yük Miktarında Büyük Artış
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, 2024 yılının ilk yarısında ...
Romanya Hakkında Bilgilendirme
UND'den yapılan bilgilendirmeye istinaden; 10 Temmuz 2024 tarihinde Giurgiu ...
Karasu Limanı, Türkiye’nin Avrupa’ya Açılan Yeni Lojistik Kapısı Olacak
Karasu Limanı, Türkiye ile Romanya arasında faaliyete başlayan Karasu-Köstence ...
 
Birleşik Krallık: Brock Operasyonunda 10 Temmuz Tarihinde Başlayacak Olan Yeni İzin Planı
UND'nin paylaşımına göre; Brock bariyeri, yaz dönemi için 10 Temmuz 2024’te ...
Yılın İlk Yarısında İhracat Arttı, İthalat Azaldı
Ticaret Bakanı Ömer Bolat, Haziran ayında takvim etkisi nedeniyle yaşanan ...
Dış Ticarete Deniz Yolu Damgası
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Tersane İstanbul’da üçüncüsü ...
 
UND Schengen Sürücü Vizeleri Sorunu - Durum Tespit Araştırması (Haziran 2024)
Uluslararası Nakliyeciler Derneği tarafından, Uluslararası yük taşımacılığı ...
Trafiğe Kaydı Yapılan Taşıt Sayısı Aylık Bazda Yüzde 18,4 Arttı
Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK), 2024 yılı Mayıs ayı Motorlu Kara Taşıtları ...
Bunu Yapmazsanız Ceza Yersiniz!
1 Temmuz 2024 itibari ile Romanya’da RO-E taşıma UIT Kodu ibraz etmeyen ...
 
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Kalkınma Yolu
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
kamyonum, kamyon, kamyonumdergisi, kamyonumpazar,
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
kamyonumtreylerşoförKamyonnewsdikkatlkwfahrersrc