Kamyonum
GÜNDEMHABERLERTESLİMAT FOTO GALERİ VİDEO GALERİ YAZARLAR
Menü Arama Facebook Twitter Whatsapp İhbar Hattı
has, hastreyler, hasdorse, hastrailer, kamyon, kamyonet
tırsan
English
Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

Pozkrone: Successful as a Krone partner in Poland for 30 years

1 2 3 4 5 6
Dergi
alp özler, yılnak,
19 Haziran 2007 Salı - 00:00

Otokar’ın Durak Tanıtımları Durdurak Dinlemeden Başladı

Otokar’ın  Durak Tanıtımları Durdurak Dinlemeden Başladı

Otokar, 500 Otobüs Kullanıcısına Ulaştı

Otokar, yeni otobüsü Doruk’u toplu taşımacıların beğenisine sunuyor. Otokar’ın Şubat ayında tanıtımı yapılan ve satışlarına bu ay başlanacak olan Doruk’un durak tanıtımları başladı. Karacaköy, Yalıköy, Çiftlikköy ve Binkılıç Durakları’ndan halk  otobüsü kullanıcılarının katıldığı tanıtım İstanbul Yenibosna’da gerçekleştirildi. Bugüne kadar Çatalca, Silivri, Kumburgaz, Mimarsinan, Gürpınar, Hadımköy, Kıraç, Bayrampaşa ve Yenibosna’da gerçekleştirilen ziyaretler ile Otokar’ın Doruk modeli sadece İstanbul’da 500’e yakın  otobüs kullanıcısına ulaştı.

Otokar Genel Müdür Yardımcısı Basri Akgül, yaptığı açıklamada, uzun süren bir çalışmanın eseri olan Doruk’u tasarlarken öncelikle müşteri talep ve beklentilerine uygun bir otobüs sunmayı hedeflediklerini belirtti. Akgül; “9 metrelik, arkadan motorlu, şehir içi taşımacılığa en uygun otobüsü üretmek için çalıştık. Teknik olarak beklentileri sağlamanın yanısıra Doruk’un dış görünümüne de çok önem verdik. Doruk’u kullanan sürücü durağa geldiği zaman otobüs heybetini yansıtmalıydı. Bu nedenle Doruk’un kendinden emin, heybetli bir duruşu olmasını hedefledik. İç tasarımda yolcunun da beğenisi hedeflendi. Doruk’un ön plana çıkan özellikleri ise; ekonomikliği, düşük yakıt tüketimi ve farklı koltuk yerleşimleri ile her durağın ihtiyaçlarına uyabilmesi... Doruk ayrıca Otokar’ın tüm araçlarındaki güvenilirlik, performans, dayanıklılık unsurlarını da bünyesinde barındırıyor” şeklinde konuştu.

Doruk’un Hedefi: Doruklarda Olmak

Otobüs duraklarında test sürüşleri ile tanıtılan Doruk’un hedefi sınıfında lider olmak. Otokar’ın durak ziyaretleri İstanbul’un Anadolu Yakası’ndaki durakların ardından Türkiye genelinde devam edecek. Otokar’ın yeni Doruk serisi; şehir merkezinde büyük otobüslerin giremediği veya zorlandıkları dar caddelerde büyük otobüslere kıyasla manevra kabiliyeti yüksek ve onlara kıyasla ekonomik olarak tasarlandı. Doruk, küçük otobüslerden ve minibüslerden daha fazla yolcu taşıma kapasitesi bulunan bir orta boy otobüs serisi. Sürücüsüne kİ¢rlı bir taşımacılık sunan Doruk’un düşük yakıt sarfiyatı, bakım kolaylığı ve düşük işletme giderleri ile artık sürücüler otobüsü değil, otobüs sürücüleri taşıyacak. Doruk, sınıfının en tutumlu modeli. Dört silindirli Euro III Deutz motoru, dayanıklılığı ve düşük yakıt tüketimiyle kendini kanıtlamış bir motor. Doruk’ta motorun arkaya yerleştirilmesiyle, hem bakım kolaylığı sağlıyor, hem de araç içindeki konfor düzeyi artıyor.  Motor, şanzıman ve radyatörler araçtan kolayca sökülebilen bir taşıyıcı üzerine monte edilmiş. Bu da motor bakım ve tamirinde büyük kolaylıklar sağlıyor ve en zorlu bakım ve tamiratlar için uzun vakitler harcanmıyor; serviste geçirilen süre azalıyor.

Engelli Asansörü Opsiyonu

Otokar, Doruk’un halk otobüsü modeli Doruk 190H ile özellikle toplu taşımacılık imkanlarını geliştiren belediyelere çözüm sunuyor. Doruk’ta, giderek önem verilen engelli yolcu taşımacılığı için de engelli asansörü opsiyon olarak sunuluyor. 3 kapılı halk otobüsünde, bir engelli asansörü Doruk’un orta kapı basamaklarına kolaylıkla konulabiliyor. Bu sayede engelli yolcular da rahatlıkla otobüse binebiliyor. Sürücülerin ve yolcuların güvenliği Otokar için her şeyin önünde geliyor. Doruk serisinin tamamında ABS ve ASR standart olarak sunuluyor. Önde ve arkada tam kuru havalı, çift devreli, otomatik ayarlı, hava soğutmalı disk frenler kısa duruş mesafesi ve bakım gerektirmeden uzun çalışma ömrüyle güvenliği artırıyor. Araca özel geliştirilen süspansiyon sistemi, arka aksta dört, ön aksta iki adet olmak üzere toplam altı adet olan hava körüğü ile Doruk, güvenli ve konforlu bir yol keyfi sunuyor. Ayrıca, araç arka iz genişliğine yakın yerleştirilen körük ve amortisörler otobüsün virajlara güvenli girmesini sağlıyor.

 
C2, L2 veya M3 Yetki Belgesi Sahipleri İçin Duyuru
 
Otokar’dan Yardım Atağı
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.
 

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Nuray PEKCAN
Nuray PEKCAN
Bunu Yazmayacaktım!
seyit usta, römort, treyler, üst yapı,
scania
YAZARLAR
Kamyonum TV
ÇOK OKUNANLAR
Güzeller
FACEBOOK'TA KAMYONUM
ANKET
Uluslararası taşımalarda karşılaştığınız en büyük sorunlar nelerdir?
 
Kamyonum Künye İletişim Abonelik ve Reklam Sitene Ekle
GüncelEkonomiİhaleGündemHaberlerTeslimatDeniz TaşımacılığıLojistikEnglish
Ağır Vasıtalarda Yeni ModellerHafif Ticarilerde Yeni ModellerÖzel Tasarım AraçlarModifiye KamyonlarTreyler GaleriÜstyapı GaleriOtobüslerde Yeni ModellerKamyon MagazinGüzeller
Yeni Araç TanıtımlarıTest Sürüşleri - KamyonTest Sürüşleri - Hafif TicariKamyon YarışlarıMonster Truck YarışlarıKamyon SimülatörleriOtobüs SimülatörleriYeni TeknolojilerKamyon Magazin
dikkatkamyoncutruckfahrersrcşoför haberler bustürkiye