365 ticari birimi ile aynı anda 3.000’den fazla aracın sergileneceği proje, yan tarafında yer alan açık oto pazarı ve online olarak alım-satımların da gerçekleştirileceği internet portalı ile her kesimden otomotiv tüketicisine hitap edecek.
Değişen tüketici alışkanlıkları doğrultusunda, 2. el pazarında satıcı ve alıcıyı modern bir ortamda buluşturmayı hedefleyen Oto World, 2. el otomobil satıcıları ve tüketicilere sağladığı avantajlarla otomotiv sektöründeki yerini alıyor. Sabiha Gökçen Havaalanı’nın bitişiğinde yer alan, 170.000.000 TL yatırım bedeli ile, toplam 95.000 m2 kapalı alana sahip Anadolu Yakası’nın “ilk ve tek” Oto AVM’si Oto World, Mayıs ayı itibariyle ticari faaliyetine başlayacak. Oto World, özellikle 2. el otomobil ve hafif ticari araç satışı konusunda sektörün lokomotifi olmayı hedefliyor.
Projenin ve barındırdığı ilklerle sektöre katkılarının anlatıldığı toplantıda söz alan Oto World Genel Müdürü Sermet Yardımcı şu açıklamalarda bulundu: “Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin verilerine göre geçtiğimiz yıl Ocak- Kasım ayları arasında 5 milyon 1.714 araç "el değiştirdi." Bu rakam bir önceki yılın aynı dönemine göre 2. el pazarında yüzde 8,6’lık büyümeye tekabül ediyor. Böylesi büyüyen bir pazarda tüketici davranışlarının gözetildiği, satıcı ve tüketicinin modern ve güvenilir bir ortamda bir araya geldiği bu projeyi ilk önce İstanbul’a ve tüm Türkiye’ye sunmaktan gurur duyuyoruz.
2. el araç almak veya aracını satmak üzere Oto World’e gelen bir tüketicinin, ekspertiz, sigorta ve bankacılık gibi satın alımda ihtiyacı olacak tüm hizmetlere aynı çatı altında ulaşabileceği modern ve güvenilir bir ortam sunuyoruz.
Projenin ilk yılı itibariyle hedefimiz 30 bin aracın satışıyla yaklaşık 2 milyar TL’lik bir ticaret hacmine ulaşmak. Süreçte devreye girecek olan internet portalı ve açık oto pazarının katkısıyla bu rakamın çok daha artacağını öngörüyoruz. ”