Tüm 01 Serisi lastiklerinde olduğu gibi yeni FW:01 ve TW:01 ağır vasıta kış lastikleri de bünyesinde barındırdığı Pirelli patentli RSR (Rotated Shoulder Rib) teknolojisi ile artırılmış yol tutuş ve lastik blokları arasına optimum miktarda kar toplama özelliğine sahip olmakta ve bu sayede karlı zeminde en iyi şekilde tutunmaktadır. 315/80R 22.5, 295/80R 22.5, 315/60R 22.5 ve 315/70R 22.5 ölçülerinde pazara sunulan W:01 ağır vasıta kış lastikleri taban desenlerindeki blokların geometrisi ve yüksek dolu/boş oranıyla özellikle şehirlerarası çalışan uzun yol otobüsleri için ideal bir çözüm ortağı olarak öne çıkıyor.
Kendi kendini temizleme özelliği; çekiş gücünü arttırmak için dizayn edilmiş merdivenli blok duvarı yapısı; ısı üretimini engellemek amacıyla tabanda yüksek miktarda silika içerikli karışımların kullanılmış olması; lastikte düzenli aşınma sağlayarak lastik ömrünü uzatan 3SB (Üç Sandviç Kuşağı) teknolojisi; yol tutuşu güçlendiren DLTC (Çift Katlı Taban Karışımı) katmanı; kaplanabilirlik, topuk ısıl kararlılığı ve dayanıklılığı sağlayan Altıgen Topuk Teli; paslanmaya karşı dayanıklılık için FRC (Lastikle Bütünleşmiş Kuşak Teli) teknolojisi, W:01 serisinin geliştirilmesinde kullanılan üstün teknolojiler olarak dikkat çekiyor. Ayrıca, topuk yapıları daha büyük darbelere karşı dayanıklı olması ve daha fazla yük kapasitesine sahip olması için güçlendirilmiş olan W:01 Serisi’nin yanaklarında, 01 Serisi’ndeki tüm lastiklerin yanaklarında olduğu gibi ECOIMPACT işaretleri bulunmaktadır.
Bu işaretler W:01 kış lastiklerinin;
· Kritik kış koşullarında güvenlik ve km performansı,
· Yüksek kaplanabilirlik,
· Azaltılmış yakıt tüketimi ve düşük CO2 emisyonları,
· Yüksek akustik konforu garanti ettiğini göstermektedir.
Yeni W:01 ağır vasıta lastiklerinin üretiminde en gelişmiş teknoloji olan SATT teknolojisi kullanılmıştır. Ayrıca, yenilikçi kuşak dizaynı dayanıklılık ve güvenilirlik bakımından üstün performans seviyeleri elde etmesine olanak sağlarken konfor ve çevre saygısı ayrıcalıklarını da muhafaza eder.
Yeni lastiklerin yapısı aşağıdaki özellikleri taşımaktadır:
· 3SB – Üç Sandviç Kuşağı
o Düzenli aşınma
o Uzatılmış lastik ömrü
o Kaplanabilirlik
o Yol tutuş
o DLTC – Çift Katlı Taban Karışımı
1. Dış Katman
o Artırılmış km. performansı
o Mükemmel yol tutuş
o Azaltılmış fren mesafesi
2. İç Katman
o Düşük dönme direnci
o Yapısal bütünlük
· HBW – Altıgen Topuk Teli
o Sökme takma kolaylığı
o Topuk ısıl kararlılığı ve dayanıklılığı
o Kaplanabilirlik
· FRC – Bütünüyle Lastiklenmiş Kuşak Teli
o Paslanmaya direnç.
o Yeni nesil kuşak telleri darbelere karşı geliştirilmiş direnç sağlamaktadır.