Singapur Grand Prix’si ile aynı olan bu lastik kombinasyonu, süper yumuşağın kullanılmaması nedeniyle hamurlar arasında bir kademe atlıyor. Bunun sonucunda hamurlar arasında oldukça geniş ama eşit aralıklı performans farkı sağlanarak, çeşitli strateji seçeneklerine olanak tanınıyor. Ayrıca, Rusya’nın Singapur’dan çok farklı bir pist olmasından dolayı hafta sonu öngörülemeyecek pek çok unsur gerçekleşebilir.
Isola: “Hiper yumuşak lastiklerin 3.virajda neler yapacağını görmek ilginç olacak”
Formula 1’in lastik tedarikçisi Pirelli’nin Otomobil Yarışları Başkanı Mario Isola, Rusya Grand Prix’si ile ilgili şunları söyledi:
“Hamurlar arasında yine bir kademe atlanması ve Singapur’la aynı lastiklerin önerilmesi sayesinde, son yarıştaki stratejilerin varyasyonlarını Soçi pistinde çok farklı bir bağlamda görmeyi umuyoruz. Çok zorlayıcı olmayan pist, düşük aşınma ve bozulma özellikli düzgün zeminiyle teorik olarak hiper yumuşak için ideal. Bununla birlikte, bu lastiğin Rusya’da daha önce hiç kullanılmadığı düşünüldüğünde takımların, potansiyel bir yarış stratejisine nasıl uyacağını görebilmek için serbest antrenmanlar sırasında mümkün olduğunca hızlı bir biçimde özelliklerini anlamaları gerekecek. Pembe hiper yumuşak lastiğin bu pistte, özellikle de 3. virajda neler yapacağını görmek ilginç olacak.”
|
|
Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır. Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım. |